Kuinka pitkä matka teillä on päivystykseen?
Miten menette, jos ei ole omaa autoa tai kuskia?
Kommentit (149)
Puol kilsaa. Taksilla meen, jos oon oikein sairas, muuten kävellen.
10 km.
On 2 autoa ja kolme kuskia. Jos ei kukaan voisi ajaa, niin sitten taksi.
Alle 6km ja luulen että pk-seudulta takseja löytyy.
Kontaten kadun yli.
Tässä iässä pitää asunto valita päivystyksen ja hautausmaan välistä. Ehkä viinakauppa vielä siinä välissä.
Just muutin parempaan sijaintiin kun edellisestä oli puoli kilsaa.
Riippuu mihin aikaan ja minä päivänä. Arkena päivällä päivystykseen on 3 km. Kunnosta riippuisi, menisinkö pyörällä, kävellen vai taksilla. Viikonloppuisin päivällä 13 km, taksilla varmaan menisin (bussilla menisi 2 t). Yöllä 18 km, taksilla varmaan. Bussilla ja ratikallakin pääsisi kohtuullisesti.
Taksilla jos eivät lanssikyytiin huoli.
10km edes takaisin. Jos toista reittiä niin enemmän. Kotona on tullut hoidettua kummallisia vaivoja ja viisastunut, apteekin tuotteilla ja muulla tavoin. Kerran kun meni polven pieni luu paikoiltaan, lanssi vei. Osaan nyt laittaa itse ehkä jalan paikoilleen. :D Hammaspäivystys on myös siellä kaukana. Ei ole autoa.
Vierailija kirjoitti:
Kontaten kadun yli.
Tässä iässä pitää asunto valita päivystyksen ja hautausmaan välistä. Ehkä viinakauppa vielä siinä välissä.
Just muutin parempaan sijaintiin kun edellisestä oli puoli kilsaa.
Ei se hautausmaan läheisyys mitään auta, ei sua sinne suoraan kipata vaikka kotonasi kuolisit.
Terveyskeskus 8-16 ma-pe on alle 50m päässä mut ei sinne kannata mennä. Sairaalan terveyskeskuspäivystys on n.4km päässä sekin on surkea. Siellä on myös sairaalatason päivystys se on kai ok.
Arkisin klo 8-16 matkaa 6 km, ei julkista liikennettä joten taksi olisi tilattava tai kysyttävä kyyti joltain naapurilta.
Iltaisin ja viikonloppuisin 100 km, taksilla.
500 metriä. En ole vielä tarvinnut kertaakaan. 2017 muuttanut tähän asuntoon.
Semmoinen 1,5 kilsaa. Ratikalla pääsee tai taksilla, jos ei jaksa pysäkille raahautua. En kyllä muista milloin olisin viimeksi päivystystä tarvinnut. Joskus aikaa sitten, kun ilta aikaan murtui raaja. Työterveydessä hoituu asiat.
Arkena päivällä 3 km. Viikonloppuna päivällä 36 km., yöllä 90 km. Taksilla varmaan menisin.
Pari kilsaa. 20min reippaasti kävellen.
Sairaalan 24/7/365 päivystys on 100km päässä.
7 km, kohta 70 km... Lanssilla tai taksilla.
Iltapäivystykseen n. 7 km, yöpäivystykseen n. 30 km. Olemme asuneet tässä kohta 20 vuotta, vain kerran on tarvittu päivystystä, kun lapsella murtui käsi.
1 kilometri