Kuinka pitkä matka teillä on päivystykseen?
Miten menette, jos ei ole omaa autoa tai kuskia?
Kommentit (149)
Terveyskeskuspäivystykseen 3 km, ympärivuorokautiseen päivystykseen 43 km.
Muslimit ei saa määrätä mitään tai tästä tulee ryövärien luola.
"Virka-aikana" 18 km, muulloin 120 km, taksin tilaan, jollei kuskia. Taksi tulee, jos tulee, kuskaavat mieluummin kyllä turisteja, joilta saa kunnon korvauksen KELAn korvaaman sijaan.
Tällä hetkellä 350 km, kun olen kotona niin 50 km. Tilaan taksin, jos muuta kyytiä ei saa. Yleensä kyllä olen siinä kunnossa jos päivystykseen tarvitsee mennä että joku muu tilaa ambulanssin, jonka tulo kestää 3-6 tuntia.
Vierailija kirjoitti:
Taksilla jos eivät lanssikyytiin huoli.
Taksilla mennään. Lanssi on nykyään ensihoitoyksikkö eikä mikään sairaankuljetusauto.
Arkipäivystykseen on vain muutama kymmenen kilometriä, yöllä ja synnyttäjille yli 100 km enemmän.
Riippuu kuinka kovaa auto kulkee.
Vierailija kirjoitti:
"Virka-aikana" 18 km, muulloin 120 km, taksin tilaan, jollei kuskia. Taksi tulee, jos tulee, kuskaavat mieluummin kyllä turisteja, joilta saa kunnon korvauksen KELAn korvaaman sijaan.
Kelaa ei voi kusettaa kyytimaksuissa, turisteja voi. Asutko Lapissa?
Alle 2 km. Pari kertaa olen mennyt taksilla. Ongelma ei olekkaan matkan pituus, vaan odotusaika siellä perillä. Matkaan menee 15 min, mutta odotusaika jopa 6 tuntia.
Virka-aikana 2km, muulloin reilu 100km. Varmaan menisin perheenjäsenen kyydillä tai kela-taksilla.