Kuinka hyvilläsi olisit 50e lahjakortista kauppaan?
Saahan tuolla jo ihan kivasti ruokaa jos ei kalleinta ota.
Kommentit (58)
Kyllä kelpaisi. Ostaisin varmaan kalaa, koska en muuten raaski. Juustoja en myöskään raaski ostaa, mutta lohduttaudun juuston epäekologisuuudella. Niin on parempi syy kuin köyhyys siihen, etten osta juustoja.
Onhan tuo nyt kiva lahja. Voi ostaa itsellensä esim. Kalliimpaa kahvia tai pihviä, mitä ei arkena raaski ostaa, vaikka varaa olisi. Käytännöllinen lahja, ihmettelen, jos joku tuosta mielensä pahoittaisi.
Tykkään. Viime vuonna sain kirjakauppaan lahjakortin ja sain itse hankittua mieleisen lahjan.
Lahjan antajan maku on kaukana omastani, joten olisin saanut sii lällyromaanin .
Heittäisin volttia jos se olisi mahdollista.
Olen ollut pakotettu lokkeilemaan jo yli 2 vuotta.
Tarkoittaa sitä että kaikki rahankäyttö kulkee miehen kautta:
Esim. Haluaisin ostaa omenan.
Tai. Tarvitsisin tamponeja
En ole käyttänyt euroakaam ilman selontekoa tänä aikana.
Sain viime vuonna ja se pelasti minut vaikeassa rahatilanteessa.
Olisin iloissani noin 45 euron edestä!
Tykkäisin kovasti!
Vuositulot yht 140ke/v
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minulle kelpaisi! Jos ei nyt ihan välttämättä ruokaan tarvitse, niin jos se on K- tai S-ryhmän lahjakortti, niin saahan sillä Cittarista tai Prismasta muutakin kuin ruokaa, voisin ostaa esim. joulukukan, nätit servietit, jouluvalot ja sähköhammasharjan. Tai voisin ostaa jouluksi jotain vähän parempaa ruokaa, mitä ei muuten ehkä raaskisi ostaa, esim. erikoiskahvia, muikunmätiä, tuoreita mansikoita ja hyviä juustoja.
Mistäs löydät viidenkympin sähköhammasharjan? :D Listasi on HIEMAN epärealistinen-
Pitäisin anteliaana lahjana ja olisin hyvin kiitollinen. Olen pienituloinen työssäkäyvä, en saa mitään tukia. Olisi iso apu arkeen, vaikka en ihan kädestä suuhun eläkään.
Vierailija kirjoitti:
Oikein mukava lahja olisi. Ruokakauppa tosin vähän tylsä, näin miehenä arvostaisin esim Motonetin, Bilteman tai Gigantin, Verkkokaupan lahjakorttia.
Naisena mietin samaa, listalle voisin lisätä Kärkkäisen. Ruokakauppa olisi aidosti tylsä vaihtoehto, mutta Puuilo on täynnä asioita, joista en ole edes tiennyt.
Olisin todella iloinen. Mitäs muutakaan. Ostaisin ruokaa perheelleni.
No en olis hyvillään. Ottaisin mieluummin joulukukan tai vaikka pehmeät sukat.
Saisin tuolla (yksin) viikon ruoat itselleni. Aika pska summa.
Jos se olisi kirjakauppaan, niin olisin hyvilläni.
Jos joku antaa sinulle lahjaksi peräpuikon, otatko senkin vastaan hyvilläsi? Lahja voi olla myös troijan hevonen: näennäisen hyvässä motiivissa annettu, mutta tosiasiassa alhaisen rotan alhainen kirous, myrkky. Tällaisten ihmisten lahjoista on syytä kieltäytyä ja kohdistaa ne takaisin heille itselleen