Kuinka hyvilläsi olisit 50e lahjakortista kauppaan?
Saahan tuolla jo ihan kivasti ruokaa jos ei kalleinta ota.
Kommentit (58)
Luulen että perheemme ainoa joululahja on 20-50e ja olen siitä todella kiitollinen.
Olisin oikein hyvilläni asiata, vaikka en pikkurahan puutteessa olekaan. Enkä oikeastaan suuremmankaan. Ilmainen raha silti piristäisi aina.
Parasta joulussa on ilahduttaa muita! En tosiaan odota yhtään mitään. Jos jotain saisin, ottaisin kiitollisuudella vastaan.
Oikein mukava lahja olisi. Ruokakauppa tosin vähän tylsä, näin miehenä arvostaisin esim Motonetin, Bilteman tai Gigantin, Verkkokaupan lahjakorttia.
Voii, saisin pitkäksi aikaa ruokaa tuolla summalla.
Jos joku haluaisi minulle lahjan antaa niin mieluummin lahjakortti kuin jotain turhaa krääsää.
S-marketista sillä saa 50 tölkkiä kolmosolutta.
Totta kai kaikki rahanarvoinen on kiva asia, mutta en mä ainakaan ruokakauppaan itse _tarvitse_ lahjakorttia. Otan toki vastaan hyvilläni, jos sellaisen lahjaksi saan. Tosin jos vaan se käy muuhunkin kuin ruokaan, niin saattaisin törsätä sen johonkin mitä ei muuten tulisi itse ostettua.
Lahjakortti kauppaan, jossa myydään ruokaa. Kyseessä lienee K- tai S-ryhmän lahjakortti, joten ostan sillä kirjan ja suklaata. Kyllä kelpaa.
En haluaisi sellaista lahjaa, pystyn aivan hyvin itse ostamaan ruokani. Lahjoittaisin sen edelleen jollekin joka ei pysty.
Sossussa ne jakaa 40 euron lahjakortteja mutta vain alkoholisteille ilmeisesti koska itse en saa koskaan.
Kyllä minulle kelpaisi! Jos ei nyt ihan välttämättä ruokaan tarvitse, niin jos se on K- tai S-ryhmän lahjakortti, niin saahan sillä Cittarista tai Prismasta muutakin kuin ruokaa, voisin ostaa esim. joulukukan, nätit servietit, jouluvalot ja sähköhammasharjan. Tai voisin ostaa jouluksi jotain vähän parempaa ruokaa, mitä ei muuten ehkä raaskisi ostaa, esim. erikoiskahvia, muikunmätiä, tuoreita mansikoita ja hyviä juustoja.
loukkaantuisin, kyllä mä omat ruokani....
Vierailija kirjoitti:
Sossussa ne jakaa 40 euron lahjakortteja mutta vain alkoholisteille ilmeisesti koska itse en saa koskaan.
En minäkään ole saanut koskaan, en ole kyllä pyytänytkään.
Mutta aloittajalle, ostin lanttu-ja porkkanalaatikkoa pakasteeseen samalla ostin kaksi karjalanpaistia, perunoita, hedelmiä, leipää, maitoa ja juustoa ja kahvia, vielä oli muutakin syötävää, mutta maksoivat alle 50 euroa. Joten kyllä 50 eurolla saa ruokaa
Tuo on loistava lahja. Sillä lahjakortilla voi ostaa ruokaa, niin tilille jää se 50€ itsensä hemmotteluun :)
N27
Riippuu varmaan tilanteesta ja antajatahosta, sekä hänen motiivistaan. Jos tuo tulisi joltain säälittelijäsukulaisleta niin en käyttäisi ollenkaan. Jos rakkaalta äidiltä esim. kuukausittaisena lahjoituksena, kyseenalaistaisin miksi antaa lahjakortin eikä rahaa (= sisältääkö "lahja" epäluottamuslausekkeen). Jos hakisin tuota itse sosiaalitoimesta tai jostain, niin ymmärtäisin miksi kyseessä on lahjakortti eikä suora raha-avustus
Jos et keksi sukulaiselle mitään järkevää lahjaa, jätä antamatta. Tuollainen lahja on helpommin loukkaus ja osoitus sinun huonosta luonteestasi, kuin varsinainen lahja
Mielelläni ottaisin vastaan, mutta tuskin sellaista saan. Odotan pientä rahasummaa.esim 20e.