Miksi nelikymppinen nainen julkaisee jatkuvasti selfieitä pärstästään
Yläviistokuvia, joissa näkyy valtava pärstä ja rintavako. Vaikka postauksen aiheena näennäisesti olisi sienestys, kuva-aihe on aina tuo sama.
Kommentit (340)
Miksi KUKAAN julkaisee? Olen aina jaksanut ihmetellä tätä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kuvat mitä ihmiset laittaa someen on jonkin sortin leuhkimista ja huomion hakua.
Voi sitä asuntokuvilla ja ulkomaanmatkakuvillakin leuhkia.
Ja osalla on iso määrä velkaa noiden takia.
Ja kuitenkin jäit katsomaan tätä pärstää? Tuskin olisit jäänyt, jos kuvassa olisi ollut pelkkä sieni.
Ainahan ihmiset ovat itseään kuvanneet. Meillä on vanhoja valokuva-albumeja täynnä sukulaisia milloin missäkin retkellä. Näitä kuvia tietenkin aikoinaan näytettiin ylpeinä kaikille, jotka sunnuntaikahveille tuli. Tuskin kaikkia kiinnosti, mutta vielä vähemmän kiinnosti, jos kuvissa ei ollut lainkaan ihmistä.
Somessa voi nykyään helposti ohittaa asiat, jotka eivät itseään kiinnosta. Ennen oli pakko katsoa ne mummin lomakuvat.
Kai menet tänään töihin ilman meikkiä ja ihan omalla tukalla. Ei irtoripsiä eikä rakennekynsiä.
Hääkuvaan pitää laittaa hiusten pidennykset ja rakennekynnet, jotta olisi mahdollisimman feikki.
Ei jumalauta näitä kommentteja.. olen mykistynyt. Kyllä voi olla ihmisillä paha mieli, jos toisten kuvat ärsyttävät ja lähes kaikki koetaan leuhkimiseksi tai huomiohuoraamiseksi. Ehkä kannattaa vilasta sinne kuuluisaan omaan peiliin ja pohtia mitä ne omat reaktiot kertovat ja paljastavat itsestä.
Samasta syystä kun pukeutuu pyllybikineihin
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kuvat mitä ihmiset laittaa someen on jonkin sortin leuhkimista ja huomion hakua.
Meidän perhe Ylläksellä jouluna.
Katsokaa kaikki.
Meidän perhe Espanjassa.
Vierailija kirjoitti:
Samasta syystä kun pukeutuu pyllybikineihin
Jep, noita näkee rannoilla.
Mun mielestä yksi mies kuvasi joskus noita rannalla älypuhelimella tai sitten se luki vaan nettiä puhelimella. Näytti siltä, että olisi kuvannut, mutta en ole varma kuvasiko vai lukiko vain nettiä puhelimesta.
Ehkä hänellä on kauniit kasvot ja rintavako, ja hän haluaa, että ihmiset tykkäisivät hänen kuvistaan ja kehuisivat. Tykkäykset tuntuvat hyvältä. Ihmiset pitävät hyvänolontunteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ikä liittyy asiaan? Onko 30-vuotiaan tai 65-vuotiaan selfiet jollain lailla ymmärrettävämpiä?
Olin tulossa kysymään samaa.
Tykkää postata selfieitä, ja hänellä on täysi lupa siihen. Muita hölmöjä kysymyksiä, ap?
Eiköhän kyse nimenomaan ole, et miksi tykkää. Itselle tulee mieleen, et epävarma ja/tai yksinkertainen ja/tai itsekeskeinen ja/tai pinnallinen.
Itse vaihdan profiilikuvan n. kerran 2v, vaikea ymmärtää se et koko ajan vaihtaa. Olen muutaman tällaisen tutun profiilin pistänyt piiloon.
Kuinka monet pitää 10-20v vanhaa kuvaa eikä ole sitä päivittänyt tuoreeseen. Eikö itsekkään pysty katsomaan tuoretta kuvaansa.
Vierailija kirjoitti:
Osa laittaa lapsistaan kuvia nettiin.
Niistä voi ottaa kuvakaappauksia.
Itse en ikinä laittaisi lapsista kuvia nettiin.
Minä esiinnyin lapsena mm. uikkareissa Anttilan kuvastossa. Voihan se olla, että sitä käytettiin ties mihin tarkoituksiin, mutta koska en tiedä, ei voisi vähempää kiinnostaa. Oikeastaan hyvä, jos joku sai riittävän ilon siitä, eikä tarvinnut tehdä sen enempää.
Osa laittaa lasten vaatekuvia nettiin leuhkimisen takia.
Itse en koskaan laittaisi lapsista kuvia facebookkiin tai mihinkään muuhun.
Kuvista voi ottaa kuvakaappauksia ja ne voi olla ties missä.
Olen somessa, koska tahdon tietää, mitä joillekin ihmisille kuuluu. Eli kyllä katselen noita perhekuvia, lomakuvia ja jopa joidenkin pärstää sienireissulla. Jos en jaksaisi näitä katsella, lähtisin pois somesta. Lisäksi iloiset lomakuvat ovat ihanaa vastapainoa poliittiselle öyhötykselle, jota nykyään tulee joka tuutista.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostavampi kysymys on: miksi se häiritsee sinua?
Siksi, että pitäs nähdä myös perä ja ryntäät, onko läskiä ja sellua Entäs rinnat roikkuuko vatsan päällä, onko tatskoja ympäri runkoa.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monet pitää 10-20v vanhaa kuvaa eikä ole sitä päivittänyt tuoreeseen. Eikö itsekkään pysty katsomaan tuoretta kuvaansa.
Yhdellä vanhalla naisella näyttää olevan nuoruuden hääkuva profiilikuvana.
Harjoittelee tuuletinuraa varten. Kohta se julkaisee selfieitä pyrstöstään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osa laittaa lapsistaan kuvia nettiin.
Niistä voi ottaa kuvakaappauksia.
Itse en ikinä laittaisi lapsista kuvia nettiin.
Minä esiinnyin lapsena mm. uikkareissa Anttilan kuvastossa. Voihan se olla, että sitä käytettiin ties mihin tarkoituksiin, mutta koska en tiedä, ei voisi vähempää kiinnostaa. Oikeastaan hyvä, jos joku sai riittävän ilon siitä, eikä tarvinnut tehdä sen enempää.
Joku voi säilyttää vanhoja kuvastoja Niistähän on otettu älyåäpuhelimella myöhemmin kuvia ja laitettu nettiin.