Anne Kukkohovi avautuu villistä seksielämästään Los Angelesissa
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/59da6606-1883-4a02-960b-2e3325…
" - Kesä oli villi. Eilen leffassa yhden kanssa, tänään osterimies ja huomenna dinneri kolmannen kanssa... En malta pysähtyä olemaan vain yhden ihmisen kanssa, Kukkohovi kertoo haastattelussa.
Kukkohovi puhuu myös seksistä. Hän kertoo hoitavansa itseään seksillä.
- Olen kova stressaamaan ja uiskentelemaan syvissä vesissä. Seksi maadoittaa minua. Se tuo minut takaisin ja saa tuntemaan, että kaikki on ihan ok, Kukkohovi jatkaa."
Surullista, yleensä tuollainen vaihe on ihmisellä parikymppisenä jos silloinkaan. Hakee hyväksyntää ja rakkautta irtopanoista. Olo jääkin ontoksi joten heti seuraava kehiin Tinderistä tyhjyyttä täyttämään. Haastatteluissa pitää jatkuvasti korostaa että vientiä on.
Kommentit (524)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kyse siitä ettei tuon ikäisellä naisella saa olla seksielämää vaan siitä että joka ikinen yksityiskohta pitää jakaa julkiseksi. Saa vaikutelman että tuo nainen on tyhjä sisältä eikä sillä ole mitään muuta annettavaa. Ja jotain on vialla kun sitä kumppania on etsitty jopa eri mantereelta mutta sinkkuna pysyy.
Ei taida seurustelusuhdetta etsiä. Kyllä hänelle varmaan löytyisi, on kuitenkin kaunis ja näyttävä nainen, ja hyvin säilynyt ikäisekseen.
Sanoo, että seuraa riittää. No, kauniille naiselle aina, ja (kauniille) naiselle, joka tykkää seksistä. No, jos itse tykkää, kuten ilmeisesti tuon jutun perusteella tykkää, mutta surullista minusta. Eiköhän jokainen nainen kadu näitä hurjastelujaan joita nuorena tullut tehtyä.
Anne tarvitsee näitä juttuja koska perseaukisuus. Tosi vaikea sellainen. Velkaisuus.
Taas on av-mammoilla moralisoinnit vauhdissa. On se kauheeta kun joku kehtaa nauttia seksistä muuten kuin avioliitossa ja lisääntyäkseen. :D
Ylös, ulos ja lenkille. Libido on merkki terveestä hormonitoiminnasta myös keski-ikäisillä naisilla.
Henkilö harrasti seksiä. Vau. Olen kateudesta vihreä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Frontaalidementiaan kuuluu myös tuollainen seksin ylikulutus vanhemmalla iällä. Jossain vaiheessa alkaa rivouksien huutelu. En sano, että Kukkohovilla mutta eihän sitä tiedä kun ikää vielä tulee lisää.
Onkohan nuoremmillakin 30v naisilla kun tuntuu raahaavan ulkolaisia ukkoja panolle joka päivä eri.
Lisääntymisikäisen korkea libido on luonnollista. Mummoikäisen ei.
Seksi ja sen haluaminen on vain nuorten juttu. Ei.
Puhki p an tu vanha säälittävä ta uti l eh mä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Frontaalidementiaan kuuluu myös tuollainen seksin ylikulutus vanhemmalla iällä. Jossain vaiheessa alkaa rivouksien huutelu. En sano, että Kukkohovilla mutta eihän sitä tiedä kun ikää vielä tulee lisää.
Onkohan nuoremmillakin 30v naisilla kun tuntuu raahaavan ulkolaisia ukkoja panolle joka päivä eri.
Lisääntymisikäisen korkea libido on luonnollista. Mummoikäisen ei.
Seksi ja sen haluaminen on vain nuorten juttu. Ei.
Ylikorostunut libido ja tarve tuoda sitä loputtomasti esiin lisääntymisiän ulkopuolella ei normaalia millään muotoa. Tosin tässä tapauksessa en ajattele sen olevan asia ydin, vaan talouden.
Siis tykkääkö hänestä jotkut nuoret miehet joilla on joku milf/gilf-fantasia vai jotkut 70-vuotiaat setämiehet? Itselleni jäänyt kysymysmerkiksi. Ei näin oma viisarini värähdä mitenkään tälle naiselle. Olen itse viisikymppinen mies.
Vierailija kirjoitti:
No, minä olen. Olen +50-vuotias, ja ei ole kumppania. Ei ole koskaan ollut. En ole ikinä saanut läheisyyttä enkä seksiä. Pari kertaa olen seksiä harrastanut elämässäni. Kaipuu on kova. Olen ruma, nyt jo vanha. Turha edes haaveilla parisuhteesta, rakkaudesta,läheisyydestä ja seksistä. Irtopanoja varmaan saisi joltain juopoilta miehiltä,jotka eivät muuta saa,mutta ei kiinnosta olla irtopno kenellekään.
Anne on ihana ja kaunis. Mä tykkää itseäsi vanhemmista naisista. M24
Vierailija kirjoitti:
Tulee väistämättä mieleen noista Kukkohovin intiimielämänsä avautumisista, että mahtaako hän päästä Usassa kolmen vuoden työviisumillaan terveydenhuollon piiriin sikäli mikäli tarttuisi joku ikävämpi tauti noissa suhdekuvioissa. Kannattaa pitää huoli alakerran terveydestä säännöllisillä tarkastuksilla mikäli haluaa pitää elämän villinä eläkeikään asti. Noista limakalvoille pesiytyvistä taudeista ei niin vaan pääse eroon, vaikka laseroinnit yms. on keksitty. Tulee myös mieleen, että Amerikan markkinoilla voi tulla sikäläinen moring kohdalle. Toivottavasti Anne osaa pitää varansa ja on tarkkana deittiensä suhteen. Lisäksi ei kannata levittää itsestään Suomen mediaan halpaa mainetta. Kauneus kun ei tuppaa olemaan ikuista, varsinkaan keski-ikäisten naisten kohdalla.
On se jo avautunutkin yhdestä uhkaavasta tilanteesta mutta ei nähtävästi ole oppinut mitään. Tuolla niitä hulluja riittää vähän eri mittakaavassa kuin Suomessa, toivottavasti ei satu mitään, riski tuntuu olevan suuri.
Onko faktatietoa ottaako Anne kakkoseen??
6-kymppisillä on villimpi seksielämä kuin 3-4- kymppisillä, joilla on pieniä lapsia.
Vierailija kirjoitti:
No ei tuossa mitään hienoa kyllä ole. Itse hain hyväksyntää juuri tuolla tavalla ja kaduttaa. Onneksi pääsin eroon siitä tavasta
Niin tekee valitettavan moni nuorena mutta sinäkin olet oppinut virheistä, Kukkohovi on kuitenkin 54v ja hakee pakonomaisesti sitä hyväksyntää. En tuomitse mutta onhan toi nyt jo surullista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama mitä tekee, en vaan ymmärrä miksi se pitää julki huutaa. Sama kuin Karita Mattilalla.
Arvaatko tähän, että MIKSI sinua haittaa, että hän kertoo sensuellista elämästään julkisesti. Minä en ymmärrä, miksi joitain ärsyttää noin paljon. Minusta niitä artikkeleita on kiva lukea. Kerro siis yksityiskohtaisesti, mikä ärsyttää ja miksi.
N54
Olen eri, mutta minua ärsyttää se, että nämä leidit on kaikki vanhoja. Eli selkeä ikäkriisi menossa ja sitten joku on saanut nämä valopäät uskomaan, että julkinen avautuminen omasta seksielämästä on hyvä asia. Kun on vähän tyhmempi, niin kuvittelee, että se on rohkeaa ja omaperäistä, vaikka se on vain noloa ja herättää valtavaa myötähäpeää ja myötätuntoa näiden läheisiä, etenkin lapsia, kohtaan. Nykyään ihmiset luulevat, että jos kaikki eivät tiedä sinun harrastavan kinkyseksiä, niin sitten kaikki luulevat, ettet harrasta seksiä ollenkaan! Ja se jos mikä on kuolemaan verrattavissa oleva asia. Ja toki kun on aina ollut tuollainen huomioh uora, niin onhan se pelottavaa, kun et enää ole otsikoissa. Ja sinne takaisin päästäkseen, on juttujen oltava koko ajan raflaavampia.
Vierailija kirjoitti:
Hassua kun vieläkin puhutaan irtoseksistä ja paheksutaan niitä jotka julkisesti sellaisesta puhuvat. Ei ole maailma muuttunut 1800-luvusta. Palstalaiset on sitä mieltä, että irtoseksi kuuluu vain ilotaloihin miesten ja prostituoitujen väliseksi asiaksi. Naiset pysykööt jalat ristissä tai vähintään suu kiinni.
Tässä on just se kummallisuus kun kaikki tolkulliset tajuaa että irtoseksi ei vaan kanna. Siitä tulee lopulta tyhmä olo.
Erikseen sitten luonne/mt häiriöiset joiden jutut voivat toki olla keksittyjäkin. .Mutta miten moni voinut jopa sössiä raha asiansa seksihulluuksissaan. Ei tuo ole mitään niin hilpeää ja kepeää, ei varsinkaan mielekästä. Siis useimmille.
Monihan tämän ihan itse kokeilee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kyse siitä ettei tuon ikäisellä naisella saa olla seksielämää vaan siitä että joka ikinen yksityiskohta pitää jakaa julkiseksi. Saa vaikutelman että tuo nainen on tyhjä sisältä eikä sillä ole mitään muuta annettavaa. Ja jotain on vialla kun sitä kumppania on etsitty jopa eri mantereelta mutta sinkkuna pysyy.
Ei taida seurustelusuhdetta etsiä. Kyllä hänelle varmaan löytyisi, on kuitenkin kaunis ja näyttävä nainen, ja hyvin säilynyt ikäisekseen.
Sanoo, että seuraa riittää. No, kauniille naiselle aina, ja (kauniille) naiselle, joka tykkää seksistä. No, jos itse tykkää, kuten ilmeisesti tuon jutun perusteella tykkää, mutta surullista minusta. Eiköhän jokainen nainen kadu näitä hurjastelujaan joita nuorena tullut tehtyä.
Anne tarvitsee näitä juttuja koska
Tuo selittäisi mutta surku häntä jos oikeasti näin on.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tästä tehdään uutinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas täällä ahdasmielisiä katkeroita arvostelemassa.
Minulle Kukkohovi on positiivinen esimerkki. Kun hän pystyy noin elämään täyttä elämää ja nauttimaan ja saa seksiä tämän ikäisenä, niin ehkä minäkin vähemmän kauniina saisin edes vähän, 1/20 tuosta Kukkohovin määrästä riittäisi.
Nykyinen mieheni on ollut totaalihaluton jo 2,5 vuotta ja haluaisin erota, mutten ole uskaltanut. Kukkohovin esimerkki antaa voimaa ja kannustaa, että ehkä minunkin elämäni muuttuisi paremmaksi erosta.
No siksi tietysti miehet paheksuvat Kukkohovia, kun hän näyttää,että nainen voi olla sinkkuna onnellinen keski-iässäkin, miehet eivät halua menettää kotipiikaansa.
Eihän tuosta ole tietenkään kyse vaan siitä, että täysillä käyvä ihminen ei mainosta noita asioita koko ajan. Jokainen e
Ei ole vaikea hyväksyä. Tuulipukukansalla on ihan energinen seksielämä. Ne ei vaan huutele siitä, vaan pitävät sen yksityisasiana. Näin sen pitääkin olla. Se, että sinun ukolla ei ota eteen, ei ole meidän muiden syy.
Tää on kyllä aidosti aika surullinen tapaus.
Tulee väistämättä mieleen noista Kukkohovin intiimielämänsä avautumisista, että mahtaako hän päästä Usassa kolmen vuoden työviisumillaan terveydenhuollon piiriin sikäli mikäli tarttuisi joku ikävämpi tauti noissa suhdekuvioissa. Kannattaa pitää huoli alakerran terveydestä säännöllisillä tarkastuksilla mikäli haluaa pitää elämän villinä eläkeikään asti. Noista limakalvoille pesiytyvistä taudeista ei niin vaan pääse eroon, vaikka laseroinnit yms. on keksitty. Tulee myös mieleen, että Amerikan markkinoilla voi tulla sikäläinen moring kohdalle. Toivottavasti Anne osaa pitää varansa ja on tarkkana deittiensä suhteen. Lisäksi ei kannata levittää itsestään Suomen mediaan halpaa mainetta. Kauneus kun ei tuppaa olemaan ikuista, varsinkaan keski-ikäisten naisten kohdalla.