Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sanon työ"kavereille" syyksi irtisanoutumiseen

Vierailija
11.12.2024 |

Eli oon pomolle jo ilmoittanut tästä mutta työkaverit ei vielä tiedä mutta varmaan pomon kautta saavat lähipäivinä tietää. 

Mua on kiusattu enemmän tai vähemmän tämän koko vuoden kestäneen työni aikana tässä työpaikassa. Lähinnä ollut semmosta mustamaalaamista ja paskanpuhumista selän takana ja muutenkin mua kohtaan ilmapiiri ollut tosi huono ja jos oon tehnyt pienenkin virheen niin mulle on huudettu.

Oon varma että nää kiusaajat kuitenkin tulee kysymään että miksi lähdet niin mitä te sanoisitte mun tilanteessa? Toisaalta olisi kiva sanoa jotain pientä näpäyttävää että he tajuaisivat mistä johtuu mutta joka ei varsinaisesti kuitenkaan polttaisi siltoja. Ehdotuksia?😀

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että voitit Veikkauksen pelistä riittävästi rahaa, että voit heittäytyä vapaalle.

Vierailija
2/43 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin vaan jotain ympäripyöreää että uutta kohti. Ei kiinnostaisi selitellä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En alkaisi selittelemään mitään. Sanoisin, että sain niin hyvän tarjouksen toiselta työnantajalta, että oli pakko hyväksyä. Tai että työmatka lyhenee tai mikä onkaan syynä.

Vierailija
4/43 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos sanoisit suoraan, että et viihtynyt työpaikassa? Ja sit et selittäisi mitään yhtään enempää. Saisivat itse miettiä mistä johtuu. 

Vierailija
5/43 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Toisaalta olisi kiva sanoa jotain pientä näpäyttävää että he tajuaisivat mistä johtuu mutta joka ei varsinaisesti kuitenkaan polttaisi siltoja."

Mitä ihmeen "siltoja" sinä enää tarvitset sinua kiusanneiden työkaverien suuntaan? Kun kysyvät että miksi lähdet niin sanot vain suoraan että teidän takianne.

Vierailija
6/43 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kiusaajille pitäisi sanoa yhtään mitään? 

Vierailija
7/43 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoisin, että aloin kaipaamaan raikkaampia tuulia. 

Vierailija
8/43 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on jo uusi työpaikka, niin kerro, että sait mukavamman uuden työn. Tai jos ei ole työpaikkaa, niin sano, että etsit jotain mukavampaa.

Vierailija
9/43 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sanoisin, että aloin kaipaamaan raikkaampia tuulia. 

Ja lopuksi lisäisin että uusi duuni on kaatopaikalla biojätteiden sekoittajana.

Vierailija
10/43 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just jotain et pas keli työpaikka ja surkea pienipalkkainen ala, johon työkkäri pakotti sinut kuten kaikki muutkin ojasta, kadulta ymsyms miten joku tänne tulisi muuten, ja nyt olet päässyt oikeaan kouluun ja lähdet opiskelemaan

Vierailija
11/43 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei irtisanoutumiseen mitään syytä tarvitse kertoa. Yliutelias, asiaton ja rikollinen työnantaja käyttää vain tätä syytä jatkossa sinua vastaan kiusataksesi ja kiristääksesi sinua niin ei kannata kertoa ollenkaan syytä tai sitten kertoo jonkin tekosyyn.

Vierailija
12/43 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sinulla on jo uusi työpaikka, niin kerro, että sait mukavamman uuden työn. Tai jos ei ole työpaikkaa, niin sano, että etsit jotain mukavampaa.

Edellinen työnantaja hankkii taatusti tavalla tai toisella potkut uudesta duunista laittomin ja hämärin keinoin jos oikein mainitsee erikseen, että uudempi duuni on mukavempi ja parempi.

Vierailija
13/43 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain sellaista ympäripyöreätä liipalaapaa. Totuutta ei kannata pamauttaa. 

Vierailija
14/43 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en sanoisi heille yhtään mitään. Jos yksi mukavampi työkaveri ollut niin hänelle sitten henkilökohtaisesti totuus. Uteliaat saavat sitten kuulla häneltä tai sitten eivät, riippuen kaveristasi

Vierailija
15/43 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Laitoin hanskat naulaan, vedä käteen."

Vierailija
16/43 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että tyhmää ihmiset vtuttaa ja täällä niitä riittää.

Vierailija
17/43 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän houkutuksen. Minusta paras vaihtoehto on vain olla hiljaa. Kiusaajia ei kiinnosta miksi lähdet, jos he kysyvät niin kysyvät siksi, että saavat aihetta juoruiluun. Jos sinulla on työpaikalla jokin kiva työkaveri kerro hänelle, muihin ei kannata tuhlata energiaa.

Vierailija
18/43 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden Pohjoiskarjalaan ja vedän kaljaa aamunkoittoon

Vierailija
19/43 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Laitoin hanskat naulaan, vedä käteen."

(Leonardi DiCaprion telkkarinosoittelumeemi Allanin suuntaan)

Vierailija
20/43 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tästä työpaikasta liikkuu niin ikäviä juttuja että päätin lähteä  ja etsin jotain muuta". 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme