Mistä matalasti koulutetut keskustelevat keskenään?
Onko seksi, urheilu ja ryyppäämien yleisimpien aiheiden joukossa?
Kommentit (174)
Työ, työkaverit, ihmissuhteet, raha, terveys, politiikka.
Minä ainakin keskustelen mielelläni esim. miten maailmankaikkeus toimii, miksi olemme täällä, miten kukin ymmärtää Luojan ja olemmeko itse luojia, kuinka tällaisina lihallisina olentoina ilmennämme henkisyyttä. Mitä kuoleman jälkeen on? Myös mielelläni keskustelen maailman toiminnasta, kuinka ja kuka hallitsee maailmaa, eli en todellakaan keskustele julkkiksista, tositv:stä, kauneusoperaatioista ym. En edes katso telkkaa ollenkaan, tuossa se tyhjän panttina nurkassa nököttää. Lapsenlapsistani toki jonkin verran kun heitä rakastan, en kuitenkaan ylenmäärin ketään silläkään aiheella kiusaa. Terveellisestä ruoasta ja uusista ideoista tähän liittyen.
Tuossa nyt jotakin. N. 67v.
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin keskustelen mielelläni esim. miten maailmankaikkeus toimii, miksi olemme täällä, miten kukin ymmärtää Luojan ja olemmeko itse luojia, kuinka tällaisina lihallisina olentoina ilmennämme henkisyyttä. Mitä kuoleman jälkeen on? Myös mielelläni keskustelen maailman toiminnasta, kuinka ja kuka hallitsee maailmaa, eli en todellakaan keskustele julkkiksista, tositv:stä, kauneusoperaatioista ym. En edes katso telkkaa ollenkaan, tuossa se tyhjän panttina nurkassa nököttää. Lapsenlapsistani toki jonkin verran kun heitä rakastan, en kuitenkaan ylenmäärin ketään silläkään aiheella kiusaa. Terveellisestä ruoasta ja uusista ideoista tähän liittyen.
Tuossa nyt jotakin. N. 67v.
Niin olen siis matalasti koulutettu. Unohtui mainita.
Miksi matalasti koulutettu keskustelisi eri asioista kuin korkeasti koulutettu?
(tämä kommentti menee aloittajalle)
Tiede, talous, politiikka. Siinä muutama aihe. Terveisin amis.
Vierailija kirjoitti:
kryptovaluutasta, trumpista, ruoasta. Miehet tietysti vaimoistaan/tyttöystävistä.
Kryptot ovat kouluttamattomille jakava aihe, mutta osakesijoittamista vastustetaan. Kaikki mikä on lottoa vaikeampaa, on herrojen metkuja. Bitcoin kuuluu nyt olevan kaikkien huulilla.
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Näet sen kun katsot palstan suositumpien keskustelujen listaa🤷🏻
Tästä pöllöpalstasta tietysti jauhamme.
Yleensä kaljan ääressä siitä kuka nai ketäkin ja missä. Oliko eilen kovat bileet kun ei muista loppuillasta mitään. Kehuskelua kuka on ollut eniten putkassa. Exät ja nyxät sekä niiden erot. Onko baarimisu/poju seksikäs ja pantava. Haukutaan rikkaita joilla ei ole oikeaa elämänkokemusta.
Keskusteluaiheet vaihtelenevat senkin mukaan, kuinka tuttua porukka on keskenään ja minkä ikäistä.
Hmm. Minä (amis) keskustelen ystäväni (peruskoulu) kanssa ihmissuhteista, musiikista, sisustuksesta, vaatteista, vanhoista ajoista, autoista, eläimistä, perheestä, työstä, unelmista, murheista, kirjoista, seksistä, iysetyydyttämksestä, sarjoista ja elokuvista, taiteesta, somesta, lapsista, kasveista, poilitiikasta, yhteisistä vitseistä, kuulumisista, ruuasta ja juomasta, eläin- ja ihmisoikeuksista, neulomisesta, pyöräilystä jnejne siis ihan mistä vain
Samoista asioista keskustelen myös maisteri ystävieni kanssa. Mistä ap itse puhuu? Anna kun arvaan: öhö öhö pääsinpäs taas pätemään töissä omaa erinomaisuuttani öhö öhö (lopuksi kohtelias kättely)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kryptovaluutasta, trumpista, ruoasta. Miehet tietysti vaimoistaan/tyttöystävistä.
Kryptot ovat kouluttamattomille jakava aihe, mutta osakesijoittamista vastustetaan. Kaikki mikä on lottoa vaikeampaa, on herrojen metkuja. Bitcoin kuuluu nyt olevan kaikkien huulilla.
Ok boomer mut bitcoin oli viimeksi nousussa 2019
Me jutellaan monesti kirjoista mun parhaan kaverin kanssa, tykätään lukea kummatkin. Romaaneja, jännäreitä, elämänkertoja sekä minä kirjoja koskien luontoa kaikin muodoin. Teatteriesityksistä missä ollaan käyty kun käydään aika usein yhdessä. Muutamissa konserteissa ollaan käyty, siitä tulee juteltua ja suunniteltua seuraavaa. Nyt povaamme jotain tulevaa joulukonserttia. Mitäs muuta. No liikunnasta ja tavoitteistamme. Lapsistamme tietysti. Mitä tehdään viikonloppuna ja vaikka mitä. Uskon kovasti että se mistä ihmiset juttelee niin sillä ei ole mitään tekemistä oletko korkeasti koulutettu tai ei vaan minkälainen persoona olet. Aika ala-arvoisia kommentteja tääläkin taas (ei mikään yllätys tällä palstalla) on kirjoitettu ja täytyy sanoa että minkälainen ihminen edes alkaa tällaisen aloituksen? Toisaalta niin EI korkeakoulutettuna ihmisenä tietty mietit että ovatko sinun keskustelut ryyppäämisestä tavallisia EI korkeakoulutetuille ihmisille ja voin kertoa että puhu vain omasta puolestasi. Säälittävää
Me keskustelemme teistä älykkäistä. Puhumme joka päivä siitä kuinka tiedätte kaiken kaikesta ja kuinka oikeastaan loistatte pimeässä älykkyydellänne. Näemme unta mensan jäsenistä ja haaveilemme siitä että jonain päivänä kumoatte painovoiman. Ratkaisette nälänhädän ja mikä tärkeintä sen kuinka kaikista tehdään älykkäitä. Mietimme miten poistatte demokratian ja muodostatte älykratian. Mietin vain miksi kukaan älykäs täällä kyselisi yhtään mitään. Heillä on varmasti aivan omat kanavansa pohtia asioita. Eivätkä oikeasti älykkäät ihmiset vertaile itseään tyhmiin ihmisiin. Heidän ei tarvitse.
Kuule ihan yhtä järkeviä. Harrastetaan kulttuuria, kirjallisuutta, urheilua siinä missä muutkin. Ollaan kiinnostuneita maailmanmenosta ja politiikasta.
Ei oo aikaa harrastaa turhaa puhumista. Menkää töihin!
Keskustelemme sivistyneesti musiikista ja säästä.