Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En olis uskonut, että uuden suhteen löytäminen nelikymppisenä on näin vaikeaa!

Vierailija
10.12.2024 |

Onko todellakin tän ikäinen nainen jo kaikkien ikäluokkien miesten silmissä ikäloppu vai mistä on kyse??

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan nelikymppinen enää haluaa jotain miestä riesakseen. 

Kun ottaa sellaisen miehen, joka ei ole riesa, jää paljonkin plussan puolelle.

Mies: Resurssi

Itse: Perse auki

Vierailija
62/69 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko katsellut vähän vanhempia miehiä ikäluokasta 55+, nuorekkaita ja vireitä?

Tämä, kokeile vähän vanhempia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelpaako sinulle ap nuorempi mies? Itselläni on aina ollut vientiä, mutta kun 40 tuli täyteen, niin kaikki treffeille pyytäjät tuntuvat olevan kymmenen vuotta nuorempia. Ehkä tämä on laajempikin ilmiö..?

Näin viisikymppisenä miehenä sama homma. Enimmäkseen kolmekymppiset naiset ovat kiinnostuneita.

Vierailija
64/69 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomattu on.... Olisi antaa niiin paljon rakkautta jollekin, mutta se joku puuttuu. Rakastan tehdä ruokaa ja siivota, tykkään seksistä, yhdessäolosta, retkistä, matkoista, liikunnasta etc. En tykkää riitelystä vaan haluaisin kumppanin jonka kanssa olla paras kaveri. Kroppa ja talous kunnossa, on talot, mökit, kaverit, duunit, auto etc. Lapset jo omillaan. Ikää 45. Kai tässä kokkaillaan jatkossakin yksin... Surullista kun olisi niin paljon mitä jollekin antaa. Turvallinen ja lämmin koti ja läheisyys. 

Missä teitä arvon naisia voisi tavata ja tutustua ? Netistä on hakuammuntaa ja jossain kaupassa iso kynnys alkaa jutella. 

m38

Vierailija
65/69 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin söpöä, että koko ikänsä sinkkuina olleet palstainkkelit larppaa 40-vuotiasta naista ja kuvittelevat miten kurjaa pitää elämän olla jos ei ENÄÄ miestä löydä. Että viimeiset 25 vuotta on ollut vientiä ja nyt se on larppaajan mielestä loppu 😂

t: 42-vuotiaana löysin tinderistä 38v. miehen ja asutaan nyt yhdessä. 

Ei tää ole mitään provoilua. Enkä toisaalta tiedä onko mulla niinkään ollut vientiä aiemminkaan, ehkä itse olen vaan ollut sinnikkäämpi ja jaksanut painostaa miehiä kanssani suhteeseen. Mutta nyt ei ainakaan ole vientiä, kiva että sulla on.

Ap

Vierailija
66/69 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta 50v naisellakin riittää vientiä. Pidän huoli itsestäni. En edes kelpuuta miestä, jolla on ongelmia. Niitä riittää. 

Vierailija
67/69 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, olen ihan tavallinen ja kiltti mies. Tykkään elämän pienistä iloista, kuten rauhallisista kävelyistä luonnossa, hyvän ruoan laittamisesta ja joskus vaan siitä, että voi istahtaa alas ja lukea kirjaa. Mutta välillä mietin, etten taida olla tarpeeksi hyvä naisille. Tuntuu, että monet naiset etsivät jotain tasokkaampia miehiä,  miehiä joilla on hieno auto, iso talo tai menestyvä ura. Minä taas olen tällainen perusjamppa, joka tekee parhaansa mutta ei ehkä yllä niihin tasokkaan miehen odotuksiin. Ehkä se riittää jollekin, mutta välillä en ole ihan varma koska naiset kertoo juurikin tykkäävän niistä pitkistä statusmiehistä jotka ovat jänniä.

Vierailija
68/69 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähä n vaikea uskoa, ettei löytyisi suhdetta. Muistan kun tein nuorempana päälle 50 vuotiaalle äidilleni deittiprofiilin. Oli siellä niitä seksimankujia mutta osa halusi ihan rauhassa tutustua ja keskustella äitini kanssa. Loppjen lopuksi äidilleni ei kuitenkaan kelvannut heistä ketään... :'D

Vierailija
69/69 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä mukavia ikisinkkuja on edelleen vapaana muttei taida kelvata?