Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En olis uskonut, että uuden suhteen löytäminen nelikymppisenä on näin vaikeaa!

Vierailija
10.12.2024 |

Onko todellakin tän ikäinen nainen jo kaikkien ikäluokkien miesten silmissä ikäloppu vai mistä on kyse??

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä haluat suhteen kun voisit elellä rauhassa ja tehdä omia juttuja? 

Vierailija
22/69 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

LouLou kirjoitti:

Koko ajan ihmisiä eroaa ja tulee sinkuksi.

Tämä. Mulle 40+ on ollut paljon helpompaa aikaa deittimarkkinoilla kuin 30+ jolloin tuntui että kaikki oman ikäiset oli varattuja. Nelikymppisenä alkoi sitten käydä flaksi ihan tosissaan. Löysinkin silloin aivan ihanan eronneen miehen ja ollaan yhdessä edelleen, 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei ole nainen. Kyseessä on illan aikuisten naisten haukkumisketju. Palstaperinne jatkuu. 

Vierailija
24/69 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta kuntoile ja ala flirttailla miehille varmasti löytyy ainakin hetken seuraa.

Vierailija
25/69 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenaat sixpackin ja hyvän takamuksen niin seuraa kyllä riittää.

Vierailija
26/69 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt vaan lasket sen tason sieltä 11 (asteikolla10) sinne 1-2 tai sitten alat vaan opetteleen virkkausta ja keinustuolissa kiikkumista.

M47

Vierailija
27/69 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä suhteessa ollessakin voi elellä rauhassa ja tehdä omia juttuja. Mutta suhteen myötä saa asioita, joita yksin ollessa ei ole, kuten läheisyyttä, seksiä, romantiikkaa, kumppanuutta, seuraa.

Vierailija
28/69 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä suhteessa ollessakin voi elellä rauhassa ja tehdä omia juttuja. Mutta suhteen myötä saa asioita, joita yksin ollessa ei ole, kuten läheisyyttä, seksiä, romantiikkaa, kumppanuutta, seuraa.

Mieheltä?! Haetko kenties naisseuraa? 

Vierailija
29/69 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestä oli helppoa mutta vaati vaivaa eli useiden miesten tapaamista.

Minä taas tapasin mieheni yhdellä ainoalla kerralla, kun menin ulos viihteelle nelikymppisenä. Nettideittailu ei ole toiminut minulla nuorenakaan, suosittelen livetutustumista.

Vierailija
30/69 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan, että en usko löytäväni enää koskaan ketään. Nuorena sitä siirtyi suoraan suhteesta toiseen. Sitä jatkui tuonne 30+ ikään asti. Tuntuu, että nuorempana ihmiset olivat rohkeasti heittäytyviä, mutta katkeruus ja epävarmuus ja epäluulot valtaa sitten mielen. Olin mielestäni n.45 vuotiaana parhaimmillani ja kroppaki oli vielä täydessä tikissä. Ihmiset ympärilläni eivät uskoneet millään, miten voin olla sinkku. Nyt kun painoa on akanut kerääntymään selkämakkaroina ja takapuolikin on suurenrunut jollain käsittämättömällä tavalla, niin eihän tässä ole enää mitään toivoa. 

N.51

Vierailija
31/69 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole siis ap, ja satun kyllä olemaan biseksuaali, että sikäli nainenkin kävisi. Mutta kyllä minun miessuhteissani on ollut noita mainitsemiani asioita, ja olen voinut tehdä omia juttujani ihan yhtä lailla kuin sinkkunakin.

t. se, jolta kysyit

Vierailija
32/69 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai niinku päivystää vauvapalstalla aamusta iltaan kuten teikätäti? 

Vierailija
33/69 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluankin aikuisen suhteen, jossa voi elää oikeasti. Teinidraamat on nähty, missä ei saanut mennä edes töihin, kun kumppani oli niin mustasukkainen ja epävarma.

Vierailija
34/69 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai niinku päivystää vauvapalstalla aamusta iltaan kuten teikätäti? 

24/7 tietty, kuten sinä, joka tiedät, kuinka paljon vietän palstalla aikaa

Vierailija
35/69 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole siis ap, ja satun kyllä olemaan biseksuaali, että sikäli nainenkin kävisi. Mutta kyllä minun miessuhteissani on ollut noita mainitsemiani asioita, ja olen voinut tehdä omia juttujani ihan yhtä lailla kuin sinkkunakin.

t. se, jolta kysyit

Sulla on sitten käynyt tuuri miesten kanssa. Suosittelen silti etsimään ennemmin naisseuraa, löydät siten haluamasi suhteen paremmin. 

Onnea etsintään. 

Vierailija
36/69 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on ikäloppu. Siinä missä nuorissa naisissa jokatoinen on malli, nelikymppisissä ehkä vain joka neljäskymmenes. Eli tasokkaita tapauksia saattaa keski-ikäisissäkin löytyä, mutta kovin harvassa ovat jo.

Vierailija
37/69 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jopa nelikymppinen nainenkin voi vielä löytää uuden kumppanin, kunhan etsii oikeasta ikäryhmästä. 60-70 vuotiaista miehistä voisi löytyäkin joku kiinnostunut

ei kai niiden vanhojen äijien kanssa kukaan täysjärkinen ole, omaishoitajaksi voi joutua

Vierailija
38/69 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla tulee seinä vastaan 30 vuotiaana. Netis on tietoo aiheesta. Women Hit the wall juttuja löytyy paljon

Vierailija
39/69 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laske rimaa. Tinderistä löytyy leftovereita vaikka kuinka paljon

Vierailija
40/69 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Treenaat sixpackin ja hyvän takamuksen niin seuraa kyllä riittää.

mitenkäs se yläpää, eikös silläole mitään merkitystä?