Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En olis uskonut, että uuden suhteen löytäminen nelikymppisenä on näin vaikeaa!

Vierailija
10.12.2024 |

Onko todellakin tän ikäinen nainen jo kaikkien ikäluokkien miesten silmissä ikäloppu vai mistä on kyse??

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Treenaat sixpackin ja hyvän takamuksen niin seuraa kyllä riittää.

mitenkäs se yläpää, eikös silläole mitään merkitystä?

Ei nettideittailussa.

Vierailija
42/69 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Treenaat sixpackin ja hyvän takamuksen niin seuraa kyllä riittää.

mitenkäs se yläpää, eikös silläole mitään merkitystä?

Valitettavasti ensin täytyy viehättyä jostain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhde on ihan kiva kunnes se särkee sydämmen. Jos tottuu olemaan yksin niin se on helpompaa. Se on ainakin varmaa että mitään ei kannata yrittää.

M.53

Vierailija
44/69 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Et ole vielä tietoinen omasta tasostasi. Kysynnän ja tarjonnan laki. Parhaat lähtee nopeasti päältä.

Vierailija
45/69 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kai sellainen vähän vanhempi herrasmies (+65v) käy, kunhan on vain tarjolla bandan konvehtia? 👴🏻🧡

Vierailija
46/69 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap. Et ole vielä tietoinen omasta tasostasi. Kysynnän ja tarjonnan laki. Parhaat lähtee nopeasti päältä.

Totta, munasarjaton, vanha lehmä, jolla on varmaan jotain lapsia yksinhuoltajia kontollaan, onkin tosi tasokas. Hei, pidä tyttö lippu korkealla.

Vierailija
47/69 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ap! Tilanteesi ei ole kovin harvinainen ja toimimalla viisaasti pääset tavoitteeseesi tuota pikaa. Ihan etsimättä tulee mieleen tapaus, josta pari vuotta sitten edesmennyt mummoni usein kertoi.

Mummon lapsuudenkodin lähistöllä eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi yhteinenkin tenava. Tämän perheen äiti (äitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa.

Mummo kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto oli ihan kelvollista, varsinkin silloiset sodanjälkeiset olosuhteet huomioon ottaen.

Siinä talon liepeillä liikkui paljon kulkukissoja ja kerran se nainen lipsautti, että niitä hän loukuilla pyydysti ja niistä hän ne keittonsa keitti. Mummo sanoi, että ei se keitto sinänsä siitä huonommaksi muuttunut, mutta kyllä hän alkoi vähän vältellä sitä paikkaa, kun tiesi, mistä liha niihin keittoihin tulee.

Se liitto oli alkanut uskottomuudesta (mummo tosin käytti siitä rumempaa sanaa), mutta alkoholia se pariskunta ei käyttänyt pisaraakaan. Eikä käyttänyt mummokaan ja mistä hän olisi sitä voinut saadakaan, kun oli vasta lapsi.

Kaikenlaista voi siis sattua ja joka kuuseen kurkottaa, se katajaan kapsahtaa, kuten mummo aina opetti.

Vierailija
48/69 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestä oli helppoa mutta vaati vaivaa eli useiden miesten tapaamista.

Olen käynyt useilla treffeilläkin, joten ei jää siitä kiinni.

Ap

Se on rajoitettu määrä miehiä jotka haluaa parisuhteen vanhemmalla iällä. Aiemmin osa motivaatiota on lasten hankinta, kun tulee enemmän ikää, niin näitä seurustelusuhdetta haluavia miehiä om vähemmän kun lasten hankinta ei enää ole osa motivaatiota lähteä parisuhteeseen. Iän myötä ihmiset myös ajautuvat enemmän omille kujilleen elämän sokkeloissa ja harrastuksissa, joten on vaikeampi löytää ihmisiä joilla on yhteiset päämäärät. siis aivan eritavalla kun nuoremmilla.

Miehet joutuvat vielä näkemään paljon enemmän vaivaa päästäkseen treffeille kun naiset, eli moni tervejärkinen mies ei vaan näe toimintaa mielekkääksi. Silti kyllä sieltä on vielä kaikesta mahdollista löytää joku, mutta tosiaankin enemmän niitä treffejä, ja kyllä sieltä jotain vihdoin löytyy. 

Vierailija
49/69 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas yks neito odottaa sitä uljasta prinssiä joka saapuu valkoisella ratsullaan noutamaan. Mutta neidolle olisi ollut tarjolla vain putkimiehiä jotka tulee aasilla. Haaveet kaatui, ja nyt on vain kissa seuranaan. Katsoen keittiön ikkunasta ulkona olevaa maailmaa, katkerana ihmetellen että kuinka tämä elämä menikään lopulta näin, vaikka kaikkeni minä yritin?

T: telaketju realisti

Vierailija
50/69 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LouLou kirjoitti:

Koko ajan ihmisiä eroaa ja tulee sinkuksi.

Tämä. Mulle 40+ on ollut paljon helpompaa aikaa deittimarkkinoilla kuin 30+ jolloin tuntui että kaikki oman ikäiset oli varattuja. Nelikymppisenä alkoi sitten käydä flaksi ihan tosissaan. Löysinkin silloin aivan ihanan eronneen miehen ja ollaan yhdessä edelleen, 

Mun mielestä nelikymppisenä on vaikeampaa. Liian monella tuppaa olemaan kersoja. Ja sit jotkut viiskymppiset paapat vielä yrittää lähennellä. Yöks. Mieluummin yksin tai tinderistä joku satunnainen alle 40v pano.

Vierailija
51/69 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko katsellut vähän vanhempia miehiä ikäluokasta 55+, nuorekkaita ja vireitä?

Vierailija
52/69 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko katsellut vähän vanhempia miehiä ikäluokasta 55+, nuorekkaita ja vireitä?

👴🏻👍

Vierailija
53/69 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaako sinulle ap nuorempi mies? Itselläni on aina ollut vientiä, mutta kun 40 tuli täyteen, niin kaikki treffeille pyytäjät tuntuvat olevan kymmenen vuotta nuorempia. Ehkä tämä on laajempikin ilmiö..?

Vierailija
54/69 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vasta nelikymppisenä miehenä koen että naisten saanti on helpottunut, jopa alaikäiset tytöt ovat olleet kiinnostuneita. Olen kuitenkin pysytellyt 30-40v naisissa.

Vierailija
55/69 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin yli viiskymppisenä miehenä yli nelikymppiset naiset ovat mulle liian vanhoja.

En voisi kuvitellakaan olevani nelikymppisenö naisena viiskymppisen miehen kanssa. 

Hyi.

Pitää olla ainakin seittemänkymppinen, niin pääsee nopeammin eroon ja perii kaverin.

Moi

Mä haen tulevaisuuteeni omaishoitajaa, mut sitä ennen joutuisit kovalle käytölle, mun jälkeen tosin et enää koskaan muita haluakkaan.

Vierailija
56/69 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse vasta nelikymppisenä miehenä koen että naisten saanti on helpottunut, jopa alaikäiset tytöt ovat olleet kiinnostuneita. Olen kuitenkin pysytellyt 30-40v naisissa.

Ja olen Akti-mies.

Vierailija
57/69 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomattu on.... Olisi antaa niiin paljon rakkautta jollekin, mutta se joku puuttuu. Rakastan tehdä ruokaa ja siivota, tykkään seksistä, yhdessäolosta, retkistä, matkoista, liikunnasta etc. En tykkää riitelystä vaan haluaisin kumppanin jonka kanssa olla paras kaveri. Kroppa ja talous kunnossa, on talot, mökit, kaverit, duunit, auto etc. Lapset jo omillaan. Ikää 45. Kai tässä kokkaillaan jatkossakin yksin... Surullista kun olisi niin paljon mitä jollekin antaa. Turvallinen ja lämmin koti ja läheisyys. 

Vierailija
58/69 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on ongelmat. Ihan yksinkin pärjää. Mä löysin mieheni töistä. On mua kuusi vuotta nuorempi eikä halua lapsia. Jos joskus alkaisi haluta, niin ovi on auki. Emme asu yhdessä. 

Vierailija
59/69 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin söpöä, että koko ikänsä sinkkuina olleet palstainkkelit larppaa 40-vuotiasta naista ja kuvittelevat miten kurjaa pitää elämän olla jos ei ENÄÄ miestä löydä. Että viimeiset 25 vuotta on ollut vientiä ja nyt se on larppaajan mielestä loppu 😂

t: 42-vuotiaana löysin tinderistä 38v. miehen ja asutaan nyt yhdessä. 

Vierailija
60/69 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 47 kun löysin miehen. Enkä mitä tahansa mistä vaan elämäni miehen. On pari vuotta nuorempi eli käytännössä saman ikäinen. Elämä on ihanaa :)