En olis uskonut, että uuden suhteen löytäminen nelikymppisenä on näin vaikeaa!
Onko todellakin tän ikäinen nainen jo kaikkien ikäluokkien miesten silmissä ikäloppu vai mistä on kyse??
Kommentit (69)
Munakenno on tyhjä. Sillä on suuri merkitys.
Koira ehkä?
Et ole vanha. Ihan hyvänikäinen. Hakeudut vain paljon muiden seuraan, sieltä löytyy.
Näin yli viiskymppisenä miehenä yli nelikymppiset naiset ovat mulle liian vanhoja.
Vierailija kirjoitti:
Näin yli viiskymppisenä miehenä yli nelikymppiset naiset ovat mulle liian vanhoja.
En voisi kuvitellakaan olevani nelikymppisenö naisena viiskymppisen miehen kanssa.
Hyi.
Pitää olla ainakin seittemänkymppinen, niin pääsee nopeammin eroon ja perii kaverin.
Eikö löydy statusmiehiä, samanlailla kuin nuorempana? Harmi. Vieläkö pääset käyttämään fraasia "mä haluan olla vain kaveri, tai sä olet kuin veli mulle?".
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestä oli helppoa mutta vaati vaivaa eli useiden miesten tapaamista.
Olen käynyt useilla treffeilläkin, joten ei jää siitä kiinni.
Ap
Onkohan tämä nyt naisen kirjoittama aloitus ollenkaan...? Millä lailla suhteen löytymisen vaikeus siis on ilmennyt? Ei se itsellenikään läpihuutojuttu ole, kuten ei ole ollut koskaan, mutta omalla kohdallani se johtuu siitä, että en ole koskaan etsinyt mitään tavisihmistä, vaan vähän marginaalisempaa tyyppiä (eli monessakin mielessä harvinaista).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt useilla treffeilläkin, joten ei jää siitä kiinni.
Ap
Mikä siis on ollut ongelma?
40v nainen voi olla erittäin hyvännäköinen ja viehättävä jos on normaali painoinen
pyöreä punkero lökäpöksyt jalassa ei nappaa yhtään.
Miksi kukaan nelikymppinen enää haluaa jotain miestä riesakseen.
Vierailija kirjoitti:
Kun ottaa sellaisen miehen, joka ei ole riesa, jää paljonkin plussan puolelle.
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin haluan läheisyyttä, seksiä ja seuraa.
Ap
Jopa nelikymppinen nainenkin voi vielä löytää uuden kumppanin, kunhan etsii oikeasta ikäryhmästä. 60-70 vuotiaista miehistä voisi löytyäkin joku kiinnostunut
60+ miehet ovat sinun kohderyhmäsi. Ei nuoremmat.
Eivät naiset ala katsella vanhempia miehiä vaikka kuinka trollailisitte eri ketjuihin noita vanhempi mies -suosituksia.
Koko ajan ihmisiä eroaa ja tulee sinkuksi.
Iän takia se on tosiaan vaikeampaa muttei mahdotonta.
Itse voin kommentoida tähän että ihastuin 42v naiseen ja olin silloin 32v, ei mimmiä kiinnostanut. Oli ihan nätti, miesnäkökulmasta voin sanoa että jos nainen on nätti niin se on ihan sama onko kyse 20v vai 50 v naisesta, toki niille miehille joille lapset ovat tärkeitä se luo ongelman, mikä on nätti on sitten katsojan silmistä kiinni mutta kauneus on miehelle visuaalisena olentona ainakin todella voimakas ärsyke lähestyä naista jos et sitä itse uskalla tehdä...