Tervehditäänkö teitä kaupassa?
Vai vaikutatteko rehellisiltä? Minä olen jo aavistanutkin, että tuo markettien hassu tervehdysbuumi johtuu homssuisesta olemuksestani. Jotenkin ärsyttää.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tervehditään koska tervehdin aina itse ensin kaikkia kaupan henkilöitä jotka satun näkemään.
Siis jonkun cittarin käytävällä jokaista hyllyttävää myyjää?
Jep. Piristää omaa mieltä ja mitä luultavimmin piristää myös sen työntekijän päivää.
Ei piristä vaan lähinnä ärsyttää ja häiritsee työntekoa
minusta on kiva kun asiakkaat tervehtivät
Tuo oli kyllä harvinaisen typerä uutinen. Myyjät saavat jo valmiiksi ihan liikaa paskaa niskaan, niin tuolla uutisella saadaan vaan ihmiset suhtautumaan myyjiin vielä entistäkin negatiivisemmin. Tervehtiminen kuuluu hyviin tapoihin ja asiakaspalveluun, ja nyt saadaan myös ne aidosti iloiset ja hyvät asiakaspalvelijat, jotka tekevät aspa-työtä sydämestään, vaikuttamaan siltä kuin epäilisivät kaikkia varkaiksi, vaikka heille tervehtiminen on vain yksi tapa tehdä työnsä hyvin.
Minun edellä olijalle sanotaan hyvää päivänjatkoa, samoin perässä tulevalle, mutta minulle ei, vaikka tervehtisin myyjää.
Aikani tuota mietin, kunnes tajusin, ettei sillä ole väliä, kun eivät ne minua tunne kuitenkaan. Haluavat vain osoittaa, etteivät pidä naamasta, eli niiden päässä se vika on.