Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tervehditäänkö teitä kaupassa?

Vierailija
10.12.2024 |

Vai vaikutatteko rehellisiltä? Minä olen jo aavistanutkin, että tuo markettien hassu tervehdysbuumi johtuu homssuisesta olemuksestani. Jotenkin ärsyttää.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehditään koska tervehdin aina itse ensin kaikkia kaupan henkilöitä jotka satun näkemään.

Vierailija
2/23 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tervehditään koska tervehdin aina itse ensin kaikkia kaupan henkilöitä jotka satun näkemään.

Siis jonkun cittarin käytävällä jokaista hyllyttävää myyjää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/23 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hassu juttu tämä nyt on? Mitäs me epäillään kesällä, ku moikataan asiakkaat? 😄

Vierailija
4/23 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä oli ylen sivulla juttu, miten ihmisiä tervehtimällä vähennetään alkoholivarkauksia. Ap, joka ei osta alkoholia, eikä ole koskaan varastanut mitään

Vierailija
5/23 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tässä muka jotain outoa? Kyllä minäkin tervehdin kaikkia myyjiä.

Eri

Vierailija
6/23 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Piristää omaa mieltä ja mitä luultavimmin piristää myös sen työntekijän päivää.

Vierailija
7/23 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtökohtaisesti kaikkia tervehditään, mutta aloittaja varmaan hakee tässä sitä ideaa, että tervehtimisen tarkoitus on myös viestiä mahdollisille myymälävarkaille, että heidät on huomattu.  

Ja nyt tervehtiminenkin on siis loukkaavaa, tosin niin on tervehtimättä jättäminenkin, eli asiakaspalvelija tekee väärin teki hän mitä vain. 

Kassatäti

Vierailija
8/23 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kaupan henkilökuntaa on ohjeistettu tervehtimään heidän mielestään pontetiaalisia myymälävarkaita, eivät ne kohteliaisuudesta tervehdi.

Tähän kannattaakin vastata "älä suotta tervehdi, en ole varastamassa". 

Vierailija
9/23 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki asiat tapahtuu sinun takiasi ap. Olet maailman napa.

Vierailija
10/23 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kaupan henkilökuntaa on ohjeistettu tervehtimään heidän mielestään pontetiaalisia myymälävarkaita, eivät ne kohteliaisuudesta tervehdi.

Tähän kannattaakin vastata "älä suotta tervehdi, en ole varastamassa". 

" Nyt"? 

Kymmenen vuotta olen kaupassa työskennellyt ja aina tuo ohje on ollut olemassa. Eikä varmasti ollut uusi juttu silloinkaan. 

Kassatäti

Vierailija
11/23 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tervehtinyt paistopisteen muija. Mutta kassoilla sanoovat HYVÄÄ PÄIVÄN JATKOA.

Vierailija
12/23 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuen kaupasta tervehditään ja ei tervehditä. Jos syy siihen löytyy kauppiaan keinosta estää myymälävarkaudet, niin joo, kiva juttu, mutta parempihan se tervehtiminen on ylipäätään kuin ei ollenkaan. 

Vierailija
13/23 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ehdin tervehtiä ensin. 

Vierailija
14/23 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehditään, ainakin lähikaupassa. Ei ole tullut mieleenkään että epäilisivät varkaaksi. 

Vierailija
15/23 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua hyllyväleissä kuormia purkavat myyjät oikeastaan aina tervehtii, mutta usein kassalla käy niin ettei mun tervehdykseen sanota mitään takaisin eikä aina edes sanota sitä kiitosta ja hyvää päivänjatkoa.

En todellakaan tajua miksi.

16/23 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta, ja minä tervehdin tietenkin takaisin.

Vierailija
17/23 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne hyllyttävät myyjätkin useimmiten tervehtivät. Juuri cittarista en kyllä tiedä.

Vierailija
18/23 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtökohtaisesti kaikkia tervehditään, mutta aloittaja varmaan hakee tässä sitä ideaa, että tervehtimisen tarkoitus on myös viestiä mahdollisille myymälävarkaille, että heidät on huomattu.  

Ja nyt tervehtiminenkin on siis loukkaavaa, tosin niin on tervehtimättä jättäminenkin, eli asiakaspalvelija tekee väärin teki hän mitä vain. 

Kassatäti

Just tämän takia asiakas ei ole lähtökohtaisesti enää ikinä oikeassa oli asia mikä hyvänsä.

aspa

Vierailija
19/23 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoissa kaupoissa kun juoksee. Tervehditään. Alkohyllyllä tulee käytyä vain joka toinen kk.

Vierailija
20/23 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Piristää omaa mieltä ja mitä luultavimmin piristää myös sen työntekijän päivää.

Ei piristä vaan lähinnä ärsyttää ja häiritsee työntekoa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi