50v iässä nainen saa halubuustin?
seksinnälkä nousee kun ensin vajaa 10v ollut suht halutonta vrt miehen haluihin. kun mies ei sitten ole saanut tarpeeksi halut ovat vähentyneet, eli kuppi keikahtaa toisinpäin. onko teillä käynyt näin?
Kommentit (13)
Panokaverina 50 v. rva ja hänhän se vasta hurja tapaus on. Oon kokenut uusia asioita!
M38
Paskapuhetta. Mun eukolla ainakin halut katosi kokonaan viimeistään 50v
Vierailija kirjoitti:
Paskapuhetta. Mun eukolla ainakin halut katosi kokonaan viimeistään 50v
Mutta vain sun eukolla. Ei kaikilla
Itsellä viimeisen vuoden ajan koko ajan seksi mielessä, ja uusia nautinnon tapoja ja tasoja oon sekä suunnitellut aktiivisesti että toteuttanut miehen kanssa ja yksin. Mies valitettavasti ei ole kokenut samanlaista muutosta, mutta on edelleen kuitenkin halukas, mutta harvemmin kuin minä.
N49
Elämänmuutoksen alkuvaiheilla (jossain 40-49 vuoden iässä) on vuoden tai muutaman pituinen jakso monilla naisilla, mutta ei kaikilla, jossa heidän libido kasvaa, ei kasva teiniajan tasolle alkuunkaan, mutta kohenee selvästi siitä mihin se oli jo laskenut.
Juicella on osuvasti riimitelty biisi tästä: "Äijä lensi pihalle ja lapset maailmalle / Nyt on tilaa vihalle ja siitä nauttivalle / Mimmi liksaa tiskiin lyö kuin voittanut ois loton / Takana on päivän työ on aika irtioton ..." - 'Aila Bailaa' https://genius.com/Juice-leskinen-aila-bailaa-lyrics
/M67v.
Vaimo on 48 vuotias, joten vielä parvi vuotta, niin alkaa meilläkin peitto heilumaan.
Vanaha viiskymppinen akka mitään panobuustia enää saa. Sillä on alemmuuskompleksi kun miehet alkaa vieroksumaan ja luulee että vielä kelpaa jollekin.
Jaa, minulla halut ovat täysin nollassa nykyään, vaikken ole masentunut tms ja hormonikorvaushoitokin on. Onneksi on kumppani jota asia ei haittaa.
N51
Vierailija kirjoitti:
Olen aina ollut halukas, mutta vaihdevuosissa halut vain kasvoi. Eroonhan se johti, kun miestä ei kiinnostanut yhtään
Wau miten ihana. Ihmissuhde perustuu pelkkään seksiin. Mitä muuta iloa sit ei osata toisesta nauttia. Jos ei ole seksiä niin sit vaan monoa!
Siis hemmetti mitä moraalitonta käytöstä toista kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vanaha viiskymppinen akka mitään panobuustia enää saa. Sillä on alemmuuskompleksi kun miehet alkaa vieroksumaan ja luulee että vielä kelpaa jollekin.
Mulla on 2 saman ikäistä miestä, ja nuoria saisi helposti.
N,52v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aina ollut halukas, mutta vaihdevuosissa halut vain kasvoi. Eroonhan se johti, kun miestä ei kiinnostanut yhtään
Wau miten ihana. Ihmissuhde perustuu pelkkään seksiin. Mitä muuta iloa sit ei osata toisesta nauttia. Jos ei ole seksiä niin sit vaan monoa!
Siis hemmetti mitä moraalitonta käytöstä toista kohtaan.
harvoin toimii mikää hyvin jossei liimaa oo, kaveriutuneet eriksee
Ei ole. Putosi lähes olemattomasta nollaan.