Saako kaunista lantion kaarta rakennettua mitenkään?
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Ei, hyvä pötkylä. Lihasten muoto, luusto, mihin rasva kerääntyy, kaikki nuo vaikuttavat.
:(
Ap
Juoksemalla ja vähäsokerisella ruokavaliolla.
Youtube on täynnä jumppa- ja lihaskuntoharjoitusvideoita, missä luvataan kun teet näin ja näin niin saat muokattua tiettyä osaa kropastasi.
Mulla on luonnostaan sellanen kaari ja oon aina haaveillut et oisin pötkylä
Vierailija kirjoitti:
Juoksemalla saa itselleen vaan rimppakintut ja kuivakan olemuksen.
Syvät keskivartalon ja lantion lihakset voi vaikuttaa eli treenaa niitä.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ihmeen takia???
Ap
Miksi ihmeessä haluaisit? Pötkövartalolle löytää paljon helpommin vaatteita, ja hoikkana näyttää tosi hyvältä
korsetilla saat aika paljon muovailtua sellaiseksi kuin haluat
Vierailija kirjoitti:
Sama. On myös muita mukamas haluttuja ulkoisia ominaisuuksia, koen ne lähinnä epäkäytännöllisinä
ala harrastamaan pilatesta, joogaa, barrea. Ne muokkaavat kroppaa siihen kauniiseen suuntaan, ei liian tanakkaan. Toki ruokavaliokin pitää olla kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen fysiikka on sellainen, että tarvitaan paljon toistoja. Juoksemalla kehittyy luonnostaan muodot oikein. Jumppaamalla yms. tulee herkästi pötkylämalli.
Vierailija kirjoitti:
Luustonko meinaat ruveta alkaan muuttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä haluaisit? Pötkövartalolle löytää paljon helpommin vaatteita, ja hoikkana näyttää tosi hyvältä
Minusta ei vaan näytä hyvältä kun vyötärö on yhtä leveä (tai kapea) kuin lantio.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen fysiikka on sellainen, että tarvitaan paljon toistoja. Juoksemalla kehittyy luonnostaan muodot oikein. Jumppaamalla yms. tulee herkästi pötkylämalli.
Voi jestas, vieläkö joku tämmöisiin uskoo? Oletko niitä, jotka uskovat että kun pari kertaa käyt salilla, saat niin isot lihakset ettei oma äitikään tunnista
Monenmoista joutavaa vinkkiä näyttää olevan tarjolla. Yksikään ei tullut ajatelleeksi että lantion luustoa on aika paha mennä jumpalla muuttamaan. Tampiot.
Pukeutumisella, korosta hyviä puoliasi. Geeneille ei voi paljoa tehdä, kaikki eivät ole muodokkaita X-tyyppejä vaikka mitä tekisi. Huolehdi kunnostasi ja terveydestäsi.
Ei, hyvä pötkylä. Lihasten muoto, luusto, mihin rasva kerääntyy, kaikki nuo vaikuttavat.