Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako kaunista lantion kaarta rakennettua mitenkään?

Vierailija
09.12.2024 |

Kysyy pötkylävartalo

Kommentit (81)

Vierailija
41/81 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet siis kapealanteinen, jos vyötäröllä ei ole ylimääräistä rasvakudosta. Siihen ei voi vaikuttaa kuin ehkä muuttamalla vaikutelmaa kehittämällä pakarapuolta runsaammaksi. Kapelanteisuus on monen toive, joten ominaisuutesi ei kuulosta yleisesti mitenkään huonolta piirteeltä.

Niin siis monenlaiset piirteet on hienoja eri tavoilla, myös kapeat lanteet. Kyse on lähinnä siitä, että ihminen itse ownaa sen mitä on. Ja päästää irti jostain ihanteesta, johon ei vaan itse osu. Sitä voi ihailla muissa, mutta ei tarvitse ajatella, että pitäisi itselläkin olla sellainen. Minä ihailen muilla monenlaisia piirteitä, eikä se liity siihen millainen minä olen. 

"ihminen itse ownaa sen mitä on"

Mitä hittoa tuo tarkoittaa?

Vierailija
42/81 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä oli pötkylä (hoikka) jo lapsena ja pötkylä (paksumpi) se on nyt 50-vuotiaanakin. Joten sanoisin, että ei, sitä ei voi muokata. Mutta omasta kunnosta voi pitää huolta muuten, voida paremmin liikunnan myötä ja pysyä terveenä. Se lienee tärkeämpää kuin ulkonäkö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/81 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä muutuin pötkylästä leveälanteisemmaksi vesijumpan avulla ja lisäämällä ruokavalioon lihaa ja eläinrasvoja.

Olen aina ollut liikunnallinen mutta todella kapealanteinen. Vasta vesijumppa auttoi kasvattamaan lihaksia alavartaloon ja litistämään korsettia. Muu vartalo on pysynyt saman kokoisena mutta housujen koko muuttui 36->40.

Olin lähes 20 vuotta enimmäkseen kasvissyöjä ja olisin edelleen, ellen olisi tavannut hyvää liharuokaa laittavaa miestä. Kun huomasin eläinproteiinin ja -rasvan muokkaavan kehoani ihan eri näköiseksi, ideologia jäi oman hyvinvoinnin tieltä. Kasvissyöjänä lihasmassan määrä oli vakio, tein mitä tahansa.

Vierailija
44/81 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduttamalla

Vierailija
45/81 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä muutuin pötkylästä leveälanteisemmaksi vesijumpan avulla ja lisäämällä ruokavalioon lihaa ja eläinrasvoja.

Olen aina ollut liikunnallinen mutta todella kapealanteinen. Vasta vesijumppa auttoi kasvattamaan lihaksia alavartaloon ja litistämään korsettia. Muu vartalo on pysynyt saman kokoisena mutta housujen koko muuttui 36->40.

Olin lähes 20 vuotta enimmäkseen kasvissyöjä ja olisin edelleen, ellen olisi tavannut hyvää liharuokaa laittavaa miestä. Kun huomasin eläinproteiinin ja -rasvan muokkaavan kehoani ihan eri näköiseksi, ideologia jäi oman hyvinvoinnin tieltä. Kasvissyöjänä lihasmassan määrä oli vakio, tein mitä tahansa.

:'D 

Vierailija
46/81 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varmasti voi vähän vaikuttaa treenaamalla. Maastaveto, kyykky, lantionnosto, lantion loitonnus yms. Ja sitten vatsat tietysti. Raja tulee vastaan siinäkin mihin tulokseen pääsee järkevällä työllä, helposti ei tule mikään. Ja millään ihan lilluttelujumpilla ei luultavasti ole mitään vaikutusta tuohon.

Itse olen saanut tämän kaltaista muutosta ihan miehenäkin puolivahingossa, vaikka miehillä tietysti onkin tasapaksumpi muoto lähtökohtaisesti.

Vierailija
47/81 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta Temusta leveämpi lantio.

Vierailija
48/81 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on luonnostaan. Eli ei kai sitä voi saada milllään poppakonsteilla, koska liikunnalla se ei mulle ainakaan ole tullut.

T. Sohvaperuna 

Vierailija
49/81 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki läskit virtahepomalliset mammat alapeukuttaa ja tukehtuu täällä pullaansa suutuksissaan ku jotkut neuvoo treeniä ja terveellistä ruokavalioo ilman sokeria 

Vierailija
50/81 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No rajallisesti. Mulla on kapea lantio ja suhteessa painooni "leveä vyötärö", siis lähes 70, mutta lankuttamisella olen saanut kuitenkin erottuvan vyötärön. Vyötärö on ehkä sellainen 67. Ei tietysti mikään Marilyn Monroe vieläkään, mutta esim. vyötäröä korostavalla vaatetuksella (pieni paita ja leveä hame), niin voisin sanoa, että vyötärö kyllä oikeasti näyttää olevan ihan kunnollinen. 

Olen jo yli 50 eli tietysti tyyliin yhdellä prossalla nyt näinkään hyvä tilanne asian suhteen. 

Vierailija
51/81 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan kylkilihaksia treenaa jos et halua "pötkylää"

Ite olen kiinnostunut lähinnä hyvin toimivasta vartalosta ja myös kylkilihakset ovat kunnossa, mutta suoran pötkylänhän ne muodostaa. Onneksi ei haittaa.

Vierailija
52/81 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa mitä voit tehdä on liikunta ja laihdutus. Hyvät keskivartalolihakset ja alavartalon lihakset korostaa vyötäröä. Mutta monella vyötärö ei ole kovin huomaattava johtuen ruumiinrakenteesta. Monet lajit esim pyöräily, jumpat ym on tehokkaita. Myös vaatetus, nykypäivänähän yritetän luoda juuri tota illuusiota ihan vaatteilla. Sitten on leikkaukset.

Vierailija
53/81 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen mielen treenausta: Parempi kun oppii olemaan iloinen siitä mitä itsellä on. Ja miettii ja selvittää omaan vartalotyyppiin sopivia vaatteita. Minullakin on suora lantio ja maailman pisin selkä, ei selvää vyötäröä. Yläosa on leveämpi eli olen kärjellään oleva kolmio. Tykkään omasta vartalosta näin ja olen löytänyt siihen sopivan tyylin. Näytän helposti sporttiselta, vaikken hirveästi treenaisi.

N56

Vierailija
54/81 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen mielen treenausta: Parempi kun oppii olemaan iloinen siitä mitä itsellä on. Ja miettii ja selvittää omaan vartalotyyppiin sopivia vaatteita. Minullakin on suora lantio ja maailman pisin selkä, ei selvää vyötäröä. Yläosa on leveämpi eli olen kärjellään oleva kolmio. Tykkään omasta vartalosta näin ja olen löytänyt siihen sopivan tyylin. Näytän helposti sporttiselta, vaikken hirveästi treenaisi.

N56

Ei välttämättä kiva naiselle. Jos voisin jotenkin saada kapeat hartiat, ottaisin ne alta aikayksikön. Ei ole kivaa olla harteikas nainen, mutta valitettavasti harrastukseni ja geenini ohjaavat siihen. 

Vierailija
55/81 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juoksemalla ja vähäsokerisella ruokavaliolla.

Kummastakaan ei ole hyötyä tässä, juoksemisesta suurta haittaa. Mutta trollikommenttihan tämä oli.

T: maratoonari

Vierailija
56/81 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pukeutumisella, korosta hyviä puoliasi. Geeneille ei voi paljoa tehdä, kaikki eivät ole muodokkaita X-tyyppejä vaikka mitä tekisi. Huolehdi kunnostasi ja terveydestäsi.

Juuri näin. Vaikka kuinka treenaisi, niin ei se luu kasva mihinkään suuntaan.  

Vierailija
57/81 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki. Mutta se maksaa.

Vierailija
58/81 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki läskit virtahepomalliset mammat alapeukuttaa ja tukehtuu täällä pullaansa suutuksissaan ku jotkut neuvoo treeniä ja terveellistä ruokavalioo ilman sokeria 

Oletko vajaa vai ainoastaan mies?

Ei treenillä tai laihduttamalla lantion kaarta saa aikaan. Siinä kohdassa kun ei ole lihaksia, joita rakentaa. Jos taas rasva lähtee, lähtee muoto :D

Vierailija
59/81 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
60/81 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa aikaan kaarta, mutta treenillä ja pienehköllä rasvaprosentilla mikä tahansa vartalonmalli näyttää 100x paremmalta.