Saako kaunista lantion kaarta rakennettua mitenkään?
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juoksemalla ja vähäsokerisella ruokavaliolla.
Juoksemalla saa itselleen vaan rimppakintut ja kuivakan olemuksen.
Naisen fysiikka on sellainen, että tarvitaan paljon toistoja. Juoksemalla kehittyy luonnostaan muodot oikein. Jumppaamalla yms. tulee herkästi pötkylämalli.
Voi jestas, vieläkö joku tämmöisiin uskoo? Oletko niitä, jotka uskovat että kun pari kertaa käyt salilla, saat niin isot lihakset ettei oma äitikään tunnista
Mä ainakin saan..
Olet siis kapealanteinen, jos vyötäröllä ei ole ylimääräistä rasvakudosta. Siihen ei voi vaikuttaa kuin ehkä muuttamalla vaikutelmaa kehittämällä pakarapuolta runsaammaksi. Kapelanteisuus on monen toive, joten ominaisuutesi ei kuulosta yleisesti mitenkään huonolta piirteeltä.
Mulla on todella kaunis lantion kaari jos katsotaan pelkkää kaarta. Esim. varjona näyttää hiton hyvältä. Jos kuitenkin katsotaan kokonaisuutta niin kaarten välissä on ihan hitokseen liikaa tavaraa. Eli vastaukseni on sulle, että liho parikymmentä kiloa ja toivo, että ne kertyvät oikeisiin paikkoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monenmoista joutavaa vinkkiä näyttää olevan tarjolla. Yksikään ei tullut ajatelleeksi että lantion luustoa on aika paha mennä jumpalla muuttamaan. Tampiot.
Ehkä kyse on enemmän vaikutelmasta. Esimerkiksi reisien lihasmassaa kasvattamalla voisi saada vaikutelman hieman leveämmästä lantiosta, samoin leveämmät hartiat voisivat luoda jonkinlaista vaihtelua siluettiin. Varsinkin jos osaa pukeutua oikein.
Jättireidet ja leveät hartiat saa lantion näyttämään entistä kapeammalta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on luonnostaan sellanen kaari ja oon aina haaveillut et oisin pötkylä
Minkälaiset mitat?
Vierailija kirjoitti:
Olet siis kapealanteinen, jos vyötäröllä ei ole ylimääräistä rasvakudosta. Siihen ei voi vaikuttaa kuin ehkä muuttamalla vaikutelmaa kehittämällä pakarapuolta runsaammaksi. Kapelanteisuus on monen toive, joten ominaisuutesi ei kuulosta yleisesti mitenkään huonolta piirteeltä.
Siis mitä? Miten vyötärön rasvakerros ja lantion kapeus liittyvät toisiinsa? Moni nainen on hyvinkin suora pötkö juuri siksi, että vyötäröllä on ylimääräistä rasvaa. Toki rasvan kerääntymisen kohta on myös hieman yksilöllinen, mutta varmaan jokainen tietää onko keskivartalossa paljon löysää vai ei.
Vartalon muotoon voi jollain tavalla vaikuttaa pysymällä hoikkana ja pitämällä jalkojen ja keskivartalon ja jalkojen lihakset hyvässä kunnossa. Lihakset tuovat pyöreyttä lantiolle ja reisiin ja pitävät korsetin kasassa, mutta sen jälkeen kyse on kunkin henkilökohtaisesta ruumiinrakenteesta.
Vierailija kirjoitti:
Tasapaksu pysyy tasapaksuja rasvattomanakin. Se on vartalonmalli, jossa on kapea lantio ja lantioon nähden vain vähän kapeampi vyötä,rö. Rinnanympärys suunnilleen samaa kokoa kuin lantio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tasapaksu pysyy tasapaksuja rasvattomanakin. Se on vartalonmalli, jossa on kapea lantio ja lantioon nähden vain vähän kapeampi vyötä,rö. Rinnanympärys suunnilleen samaa kokoa kuin lantio.
Tuohan on jo tiimalasi.
Vierailija kirjoitti:
Samma här, "naiselliset" muodot on ollut vaan harmi tissit myös. On ahdisteltu. Tykkäsin uida mutta tällainen vartalo ei ole kovin hydrodynaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samma här, "naiselliset" muodot on ollut vaan harmi tissit myös. On ahdisteltu. Tykkäsin uida mutta tällainen vartalo ei ole kovin hydrodynaaminen.
Laihduta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä haluaisit? Pötkövartalolle löytää paljon helpommin vaatteita, ja hoikkana näyttää tosi hyvältä
Ei pötkylä tarkoita automaattisesti hoikkaa, vaan usein pötkylällä on iso läskiselkä tai omenamaha.
Kahden lapsen jälkeen minulle tuli lantio.
Ei kaikille tule vaikkapa vyötäröä vaikka mitä tekisi. Mä olen mallia tasapaksu eikä mulla ole ikinä missään painossa ole ollut kunnolla erottuvaa vyötäröä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ihmeen takia???
Ap
Jos hän on andogryyni? Sukupuoleton, sukupuolineutraali? Ei halua merkkejä sukupuolesta?
Rakenteesta kyse eli torsot on eri mallisia, eikä treenillä ja rasvoilla voi siihen hirveästi vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tasapaksu pysyy tasapaksuja rasvattomanakin. Se on vartalonmalli, jossa on kapea lantio ja lantioon nähden vain vähän kapeampi vyötä,rö. Rinnanympärys suunnilleen samaa kokoa kuin lantio.Tuohan on jo tiimalasi.
Ei ole, sillä tiimalasilla on rinnanympärys ja lantio samaa luokkaa, mutta vyötärö reilusti kapeampi. Jos näissä kolmessa mitassa ei ole kamalasti eroa, on tasapaksu.
Vierailija kirjoitti:
Olen kuullut jumalaisen kauniiden naisten valittavan vartalostaan.
Itse pidän muhkeista muodoista.
T: mies 53v
Vierailija kirjoitti:
Niin siis monenlaiset piirteet on hienoja eri tavoilla, myös kapeat lanteet. Kyse on lähinnä siitä, että ihminen itse ownaa sen mitä on. Ja päästää irti jostain ihanteesta, johon ei vaan itse osu. Sitä voi ihailla muissa, mutta ei tarvitse ajatella, että pitäisi itselläkin olla sellainen. Minä ihailen muilla monenlaisia piirteitä, eikä se liity siihen millainen minä olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juoksemalla saa itselleen vaan rimppakintut ja kuivakan olemuksen.
Naisen fysiikka on sellainen, että tarvitaan paljon toistoja. Juoksemalla kehittyy luonnostaan muodot oikein. Jumppaamalla yms. tulee herkästi pötkylämalli.
Voi jestas, vieläkö joku tämmöisiin uskoo? Oletko niitä, jotka uskovat että kun pari kertaa käyt salilla, saat niin isot lihakset ettei oma äitikään tunnista
Mä olen alkanut pari kuukautta sitten käymään salilla, ja jösses siellä on nuorilla naisilla kauniit kropat. Kapeahkot reidet ja vyötärö, mutta persikkapylly. Ne motivoi muakin käymään siellä, vaikka tiedän, etten todennäköisesti tule saamaan samanlaista kroppaa vaikka haluaisin, koska mulla on viululanteet ja laatikkopylly. Yleensä näen niidden naisten treenaavan kovilla painoilla ja itsekin tykkään enemmän painoista kuin juoksumatosta. Vaikka nyt olenkin itselleni suuria painoja nostanut, en vielä parissa kuukaudessa ole She-Hulkiksi muuttunut. Tosin mun tavoite on päästä voimanostomiittiin, eli ehkä se She-Hulkius sieltä joskus tulee. :D
Ehkä kyse on enemmän vaikutelmasta. Esimerkiksi reisien lihasmassaa kasvattamalla voisi saada vaikutelman hieman leveämmästä lantiosta, samoin leveämmät hartiat voisivat luoda jonkinlaista vaihtelua siluettiin. Varsinkin jos osaa pukeutua oikein.