Eikö suhteen kuuluisi alussa olla kiihkeää huumaa?
Olen ihan hämilläni ja tuskainen kun nykyisessä suhteessani ei ole sellaista 'en-pysty-pitämään-näppejäni-erossa-sinusta-hetkeäkään' . Ollaan kuin oltais oltu naimisissa vuosia. Seksiä on, kerran viikossa
Miehellä on pari teiniä, eikä halua näyttää heidän nähden mitään tunteilua. Seksiäkin harrastetaan vain mun luona, ettei teinit vahingossa kuule mitään. Mies on kaikinpuolin kunnollinen ja sopiva loppuelämänkumppani, mutta tää asia nyt vaivaa mua.
Kommentit (72)
No ei välttämättä. Ei mulla ole ainakaan aikuisella iällä ollut enää, en usko että semmoista pystyisin edes tuntemaan. Jotenkin ihan teinimeininkiä minusta. Toki ihmisiä on erilaisia ja ehkä jotkut voi aikuisenakin semmoista kokea, mutta mulla ainakaan ei ole ollut mitään kaipuutakaan.
Avioliitto alkoi ihan vaan työkaveruuden kautta, jossain vaiheessa siitä tuli syvempää ystävyyttä, sitten mukaan tuli seksi, sitten todettiin että mitä jos mentäisi virallisesti yhteen. Ei ole ollut mitään teinirakkauksien en pysty pitämään näppejä erossa-tunteita tai repiviä intohimoja, vaan lämmintä ystävyyttä ja yhtä syvenevää kiinteyttä ja rakkautta.
Riippuu suhteesta ja ihmisen luonteesta. Eivät kaikki ole kiihkeitä ja suurimmalle osalle riittää kerta viikossa.
Riippuu siitä, tykkääkö enemmän kiihkeähuumaisista suhteista kuin muunlaisista.
Ei ole ihastunut sinuun, eikä rakastunut, palveluntarjoajaa vailla vain. Mekin olemme jo keski-iän kypsemmällä puolella, mutta huumaa riitti noin 1,5 vuodeksi. Ei se ole iästä kiinni.
En kaipaa huumaa ja miehen kanssa menin yhteen pääasiassa siksi koska helpottaa elämää ja saatiin yhdessä oktalo helpommin kuin olisin itse saanut. On ihan kiva mies, myös sängyssä. Enemmän arvostan kumppanuutta ja yhteistä eloa, arkea kuin räjähteitä ja huumaa. Harrastukset ovat intohimoni, ei parisuhde.
Mahtavaa että huomioitte teinit.
Aikuisen seksuaalisuus ja lapsen/teinin seksuaalisuus ei ole samaa, vaikka vihreän liikkeen historiassa ajateltiin toisin.
Ei välttämättä.
En ole tuntenut kipinöintiä ja meni pari vuotta ennenkuin tajusin että rakastin miestäni tasaisen hyvällä tavalla. Kumppanuutta ja syvää yhteenkuuluvuutta. Intohimo ei ollut säkenöivää mutta hyvää, taitavaa ja tyydyttävää seksiä oli paljon ihan viimevuosiin saakka jolloin miehelle tuli terveydellisiä ongelmia niihin hommiin. 28 vuotta jo yhdessä.
Siitä olen kyllä eri mieltä että intohimo ja kipinöinti kuuluisi vain teineille! Mun isäni ja ystävättärensä nauttivat sellaisesta vielä yli 70v:nä! Itsekin tunnen niitä tuntemuksia yhä nuoruudenrakkauteni lähellä, sen kipinöinnin näkee kauas!
Onko se liian laimeaa. Haluaisitko hengailua lähekkäin enemmän aluksi. Tai myöhemminkin.
Vierailija kirjoitti:
Aikuisen seksuaalisuus ja lapsen/teinin seksuaalisuus ei ole samaa, vaikka vihreän liikkeen historiassa ajateltiin toisin.
Jokainen ihan tavallinen ja järkevä aikuinen huomioi nuoret. Kiitos vain paskasta politikoinnista muutoin ihan fiksuun ketjuun.
Vierailija kirjoitti:
En kaipaa huumaa ja miehen kanssa menin yhteen pääasiassa siksi koska helpottaa elämää ja saatiin yhdessä oktalo helpommin kuin olisin itse saanut. On ihan kiva mies, myös sängyssä. Enemmän arvostan kumppanuutta ja yhteistä eloa, arkea kuin räjähteitä ja huumaa. Harrastukset ovat intohimoni, ei parisuhde.
Niinhän ne useimmat miehet. Mukava mies maatessaan ja muuten poissa ollessaan.
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö sun mielestä teinien vanhempien pidättäytyä kokonaan seksistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen ihan tavallinen ja järkevä aikuinen huomioi nuoret. Kiitos vain paskasta politikoinnista muutoin ihan fiksuun ketjuun.
Aika usein av:lla ihmetellään kun lapset on levottomia kun isäpuolet vaihtuu nopeaan kun naiset ei kestä ilman miestä ja säätämistä.
Koti on lapsenkin koti mutta tuo "sivuseikka" unohtuu. Että eihän se mitään jos äidin poikaystävä tulee illalla kun pitäisi vaan mennä nukkumaan.
Vihreiden pedariajoista on materiaalia, toki niitä on pyritty kosmeettisista syistä poistamaan. Mutta netti muistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos lapset on vuoroviikoilla toisen vanhemman luona, silloin voi panna vaikka koko ajan. Mutta lapsiviikolla on hyvää käytöstä ja luontaista häveliäisyyttäkin pidättäytyä lapsen kuullen. Alaikäiset lapset kun ei voi mihinkään kodistaan lähteä.
Se on heidänkin koti.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ihastunut sinuun, eikä rakastunut, palveluntarjoajaa vailla vain. Mekin olemme jo keski-iän kypsemmällä puolella, mutta huumaa riitti noin 1,5 vuodeksi. Ei se ole iästä kiinni.
Me tavattiin kun oltiin 45 ja 49. Nyt 8 vuoden jälkeen on huuma juuri ja juuri sen verran laantunut ettei enää ole ihan pyörrytykseen asti perhosia vatsassa kun ajatteleekin toista. Aika paljon on toki edelleenkin 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos lapset on vuoroviikoilla toisen vanhemman luona, silloin voi panna vaikka koko ajan. Mutta lapsiviikolla on hyvää käytöstä ja luontaista häveliäisyyttäkin pidättäytyä lapsen kuullen. Alaikäiset lapset kun ei voi mihinkään kodistaan lähteä.
Se on heidänkin koti.
Entä kun on teinien ihan omat vanhemmat? Milloin heidän on soveliasta panna?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika usein av:lla ihmetellään kun lapset on levottomia kun isäpuolet vaihtuu nopeaan kun naiset ei kestä ilman miestä ja säätämistä.
Koti on lapsenkin koti mutta tuo "sivuseikka" unohtuu. Että eihän se mitään jos äidin poikaystävä tulee illalla kun pitäisi vaan mennä nukkumaan.
Vihreiden pedariajoista on materiaalia, toki niitä on pyritty kosmeettisista syistä poistamaan. Mutta netti muistaa.
Kuule, ihan on päivänpolitiikassa porukkaa, joka omilla nimillään ja naamoillaan puolustaa aikuisten sekaantumista alaikäisiin, eivät viherrä mistään kohtaa eikä tarvita kummoistakaan muistia. Lisäksi vihjailusi vaihtuvista isäpuolista on pelkästään typerää ja alentuvaa. Voisit mennä jonnekin hommalle tai oikeistofoorumille väsyneiden juttujesi kanssa ja jättää aikuisten keskustelut rauhaan.
Kokemusta on ja sellainen suuri alkukiihko ei vaan ole kestänyt ja pian sen mentyä kaikki luhistuikin kasaan. Tuskin enää ihastun koskaan samalla tavalla.
Mulla kaikki ne parisuhteet, joissa on ollut alussa kiihkeää huumaa, on osoittautuneet huonoiksi ja lopulta ei-kestäviksi suhteiksi. Sellaisiksi tunteiden vuoristorata-draamoiksi.
Ne pari hyvää parisuhdetta, joista viimeisin jo 12 vuotta kestänyt avioliitto, on alkaneet ilman huumaa, ihan vaan kaveruudesta ja jotenkin henkinen puoli edellä, vaikka seksikin on tullut aika pian kuvaan mukaan ja se on ollut hyvää.
Kuullostaa siltä, että kun muutatte yhteen, seksi loppuu. Saat kuitenkin varmaan maksaa puolet kuluista ja siivota koko kämpän.