Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Loukkaantuisitko miehellesi tästä?

Vierailija
08.12.2024 |

Istuin pöydän ääressä perus sunnutailookissa lukemassa kirjaa ja mieheni istui vastapäätä minua. Hetken minua katseltuaan mies totesi että näytän jotenkin oudolta, ja ettei olisi minusta kiinnostunut jos näyttäisin aina tuolta. No mä tietenkin loukkaannuin, sanoin että jaa, enkö mä aina näytä tältä, et olipa ikävästi sanottu. Mies turhautui kun loukkaannuin eikä ole puhunut sen jälkeen mulle mitään 😅 ollaan oltu yhdessä kuitenki jo 4v ja mies näkee mut jatkuvasti meikittä, hiukset sotkuisella nutturalla. Ei tää vakava asia ole, mutta ulkonäkö muuttuu ja mitä jos muutun juuri tuon "oudon" näköiseksi, eikö mies olisi minusta enää kiinnostunut?

Olisitteko itse loukkaantuneet vai omaanko vain huonon itsetunnon? 

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi kuvio on tuttu: mies sanoo tai tekee jotain idioottimaista, nainen antaa aiheellista palautetta ja mitä tekee mies: suuttuu. Kun eihän nyt hänen korkeuttaan saa millään lailla arvostella.

Ja siinä miehen pahaa mieltä paapoessa sitten unohtuukin kätevästi se typeryys minkä mies teki. Enää mietitään vain sitä, miten kauhea ihminen se nainen on, kun sillä lailla toista arvostelee.

Jätä se.

Vierailija
22/25 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies puhuu tunteistaan (ei ne aina ole mitään kivoja) ja nainen loukkaantuu tästä.

Jo päiväkodissa opetetaan, että tunteet pitää sanoittaa ja ne pitää kertoa rehellisesti. Mies tekee noin ja nainen loukkaantuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies puhuu tunteistaan (ei ne aina ole mitään kivoja) ja nainen loukkaantuu tästä.

Jo päiväkodissa opetetaan, että tunteet pitää sanoittaa ja ne pitää kertoa rehellisesti. Mies tekee noin ja nainen loukkaantuu.

Paitsi että tässä mies arvosteli naista, nainen kertoi tunteistaan ja mies loukkaantui siitä. 

Vierailija
24/25 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei ole ikinä sanonut mitään negatiivista ulkonäöstäni tai mitään mikä olisi tehnyt oloni epävarmaksi, ei vaikka olisin kuinka resuinen. Joten, voit kyllä odottaa parempaa kohtelua. 

Vierailija
25/25 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi että tässä mies arvosteli naista, nainen kertoi tunteistaan ja mies loukkaantui siitä. 

Ei, mies ilmaisi ääneen tunteensa "ettei olisi minusta kiinnostunut jos näyttäisin aina tuolta". Kiinnostus on tunne siinä kuin ihastuskin, joten mies ei sanallakaan arvostellut naista, hän vain ilmaisi tunteensa. Nainen kuuli arvosteluna sanat "jos näyttäisit aina tuolta", vaikka siinä ei ole arvostelua lainkaan, pelkkä toteaminen. Ei miehen sanoissa kerrota, mitä tarkoittaa "näyttäisit tuolta", nainen itse arvotti oman ulkoasunsa sellaiseksi, että koki miehen sanat loukkaavina. Hänhän jopa jatkaa "mies näkee mut jatkuvasti meikittä, hiukset sotkuisella nutturalla" ikään kuin mies olisi jotenkin arvostellut naista, vaikka siitä ei ole kyse.

Mies yksinkertaisesti kertoi tunteistaan ja nainen kuuli rivien välissä oman epävarmuutensa ja syyttää miestä siitä, että itseluottamuksensa on nolla.