Ehdotuksia kirjalahjaksi
Kolmekymppiselle naispuoliselle. Ei mitään rakkaushömppää. Saa olla vaikka jännäkin, mutta ei tarvitse olla välttämättä. Kunhan olisi mielenkiintoinen. Saaja jää ainakin kuukauden sairauslomalle.
Kommentit (17)
https://kirja.fi/products/hildur-pokkariboksi-9789510511275?gad_source=…
Uusin, Rakel pitää ostaa erikseen
Vierailija kirjoitti:
Miina Supisen Kultainen Peura
Miten kuvailisit tätä?
Anna jonkun äänkirjapalvelun lahjakortti niin voi valita itse jaksamisen mukaan mitä haluaa kuunnella
Vierailija kirjoitti:
Anna jonkun äänkirjapalvelun lahjakortti niin voi valita itse jaksamisen mukaan mitä haluaa kuunnella
No silloin pitää tietää varmaksi, että kuunteleeko kyseinen ihminen äänikirjoja. Mä en ainakaan tekisi tuollaisella lahjakortilla mitään koska mä en kuuntele kirjoja vaan haluan lukea ihan perinteistä kirjaa.
Joku Anna Janssonin Maria Wern -dekkareista
Kaikki eivät halua kuunnella kirjaa.
Vaan lukea kirjan.
Lahjakortin voi antaa myös kirjakauppaan, oletan.
Kirjoja saa lainaan myös kirjastosta. Ilmaiseksi.
Andrei Makine: Venäläisiä unelmia. Nimen ei kannata antaa hämätä. Ilmestyi joskus 90-luvulla.
Vierailija kirjoitti:
Haluan ostaa oikean kirjan.
Ali Smithin vuodenaikasarja. Jos siis tykkää lukea todella hyvää kirjallisuutta. Tai aluksi vaikka vain Syksy.
Valtteri Suomalainen "Kuolet vain kahdesti".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No silloin pitää tietää varmaksi, että kuunteleeko kyseinen ihminen äänikirjoja. Mä en ainakaan tekisi tuollaisella lahjakortilla mitään koska mä en kuuntele kirjoja vaan haluan lukea ihan perinteistä kirjaa.
Sama juttu. Lukija voi olla myös ärsyttävä, eikä silloin huvita kuunnella.
Kerro nyt vähän tarkemmin tästä ihmisestä ja kiinnostuksenkohteista. Mitä hän harrastaa? Millaisista leffoista hän tykkää?
Ei kolmekymppisillä naisilla ole mikään yhtenäinen kirjamaku.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki eivät halua kuunnella kirjaa.
Vaan lukea kirjan.
Lahjakortin voi antaa myös kirjakauppaan, oletan.
Toki, mutta saaja ei vähään aikaan pääse liikkumaan niin paljoa, että kaupoille pääsisi.
Vierailija kirjoitti:
Kerro nyt vähän tarkemmin tästä ihmisestä ja kiinnostuksenkohteista. Mitä hän harrastaa? Millaisista leffoista hän tykkää?
Ei kolmekymppisillä naisilla ole mikään yhtenäinen kirjamaku.
Ei tässä nyt hänen harrastuksensa parista olla kirjaa ostamassa. Aloituksessa olen kertonut, minkä tyyppistä haen.
Miina Supisen Kultainen Peura