Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Riippurinnat - onko paha?

Vierailija
08.12.2024 |

Mulla on D kokoiset rinnat, mutta ne tosiaan roikkuu. Ne on siis ihan täyteläiset, mutta malli on lähinnä nännit kohti lattiaa. Loppuuko kiinnostus siinä vaiheessa, kun paljastuu, että rintsikoiden alla ei olekkaan isoja,  täydellisiä, terhakoita tissejä? 

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saman epävarmuuden kanssa painin, paitsi, että mun rinnat G/H-kupin kokoiset eli todella suuret. Nännit osoittaa kyllä eteenpäin, mutta melko alhaalta lähtien...Tämä estää mua edes aloittamista mitään tapailua, kun häpeän näitä niin kovin. Surkuhupaisaa sinänsä, että nauttisin rintojen hyväilystä kyllä yli kaiken ja nännit suorastaan oikein huutaa hellyyttä.

Tuommoisia rintoja just parasta hyväillä, imeä ja nuolla. Välillä myös roiskia spermat niiden päälle...

Vierailija
22/37 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo paha, hyvin maistuu 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla tyytyväinen, kun omistaa kaksi ulospäinsuuntautuvaa suurta rintaa, joissa isot nännit osoittavat eri suuntiin, toinen oikealle ja toinen vasemmalle. 

Vierailija
24/37 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi olla tyytyväinen, kun omistaa kaksi ulospäinsuuntautuvaa suurta rintaa, joissa isot nännit osoittavat eri suuntiin, toinen oikealle ja toinen vasemmalle. 

Tuollaiset ovat ne parhaat antaa hyväilyä.

M

Vierailija
25/37 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saman epävarmuuden kanssa painin, paitsi, että mun rinnat G/H-kupin kokoiset eli todella suuret. Nännit osoittaa kyllä eteenpäin, mutta melko alhaalta lähtien...Tämä estää mua edes aloittamista mitään tapailua, kun häpeän näitä niin kovin. Surkuhupaisaa sinänsä, että nauttisin rintojen hyväilystä kyllä yli kaiken ja nännit suorastaan oikein huutaa hellyyttä.

Tuommoisia rintoja just parasta hyväillä, imeä ja nuolla. Välillä myös roiskia spermat niiden päälle...

Tai niiden väliin aivan parasta kun voi rintojen yhteen puristuksella määritellä miten tiukalta tuntuu miehestä.

Vierailija
26/37 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roikkuvat rinnat on kyllä mieleen. Niin aloittajalla kuin myös sinulla. Nuohan on upeat! Saako edes kysyä millainen muuten olet?

Tepi45

Vierailija
27/37 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Roikkuvat rinnat on kyllä mieleen. Niin aloittajalla kuin myös sinulla. Nuohan on upeat! Saako edes kysyä millainen muuten olet?

Tepi45

Ihan normaali nainen ja kova miehen kaipuu, haluan sua tepi45.💓

Vierailija
28/37 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen nisät ovat vauvan ruokkimista varten. Yliseksuaalisoituja!

Minkä takia naisen rinnat sitten ovat niin huomattavan suuret? Ei millään luonnonvaraisella eläimellä ole vastaavia. Yritäpä siilitukka selittää tämä biologinen fakta ideologiasi mukaisesti.

Vierailija
29/37 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot rinnat ovat täydelliset. D on keskikokoinen. H täydellinen. 

Vierailija
30/37 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen nisät ovat vauvan ruokkimista varten. Yliseksuaalisoituja!

Minkä takia naisen rinnat sitten ovat niin huomattavan suuret? Ei millään luonnonvaraisella eläimellä ole vastaavia. Yritäpä siilitukka selittää tämä biologinen fakta ideologiasi mukaisesti.

Evoluution takia - kun oltiin nelinkontin kulkevia alkuihmisiä oli naarailla pakarat kivasti silmän korkeudella kiihoittamassa uroksia, kun noustiin seisomaan, naiselle kehittyi rinnat, jotka muistuttavat muodoiltaan pakaroita - jotain kiimaa herättävää piti saada silmän korkeudelle - ja tää on ihan fakta

Vierailija
31/37 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tepi45

Ihanaa! Mitä kaikkea haluaisit?

Tepi45

Vierailija
32/37 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tepi45

Ihanaa! Mitä kaikkea haluaisit?

Tepi45

Molemmin puolista suuseksiä ja haluaisin antaa sinulle rimjobin, en ole koskaan tehnyt niin ja ollut jo haaveena pitkään. Sitten naisit minua rajusti takaapäin.

Vierailija
33/37 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa ihanaa! Tuollaisesta pidän!

Kirjoitatko tänne? Melkoine@proton.me

Tepi45

Vierailija
34/37 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisipa ihanaa! Tuollaisesta pidän!

Kirjoitatko tänne? Melkoine@proton.me

Tepi45

Joo kirjoitan!💓💓

Vierailija
35/37 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama

Vierailija
36/37 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai kaikki rinnat riippuu jossain asennossa. Omat kiinteät ja pyöreätkin näyttävät ihan erilaiselta kun ratsastaessa miehen päällä nojaan eteenpäin. Kelpaavat silloinkin 

Vierailija
37/37 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset on parhaat! m