YLE: Jyrki69 sai tarpeekseen "pirun polskan tanssimisesta" ja aikoo nyt valmistua papiksi!
Ero Erikasta taisi olla aika "hevi" kaikesta päätellen.
Kommentit (190)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolmas akateeminen tutkinto on kohta plakkarissa ja sitten pappisvihkimys.
Tätä on rock n roll.
Ketäs muita akateemisia rokkareita sitä Suomessa on? Ei tule mieleen kuin Nasty Suicide ja Jyrki.
MItes nää opettajaksi kouluttautuneet? Pelle Miljoona, Timo Rautiainen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä on rock n roll.
Ketäs muita akateemisia rokkareita sitä Suomessa on? Ei tule mieleen kuin Nasty Suicide ja Jyrki.
Panteran Pihl Anselmo on aivokirurgi.
Vierailija kirjoitti:
Hän sanoi haastattelussa uskovansa, että Jumala näkee meidät kaikki samanlaisina. Olen itse sen verran keskiverrosta poikkeava, että en tykkää tuollaisesta ajatuksesta. Minun Jumalani näkee meidät kaikki erilaisina. Koen sen vapauttavana, että Jumalani edessä minun ei tarvitse esittää normaalia.
Onhan se hassua, että tekee kaikkensa ollakseen erikoinen ja erottuakseen joukosta ja sitten kokee saavansa mielikuvitusolennolta lohtua siitä, että tulee nähdyksi samanlaisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jyrki sanoo olevansa vanhan koulukunnan miehiä rockissa ja uskonasioissa.
Näillä on yhteys.
Esim Johnny Cash ja lukuisat mustat muusikot olivat varsinaisia sekopäitä, kovia muusikoita mutta eivät koskaan kiistäneet Herraa.
He muistivat huumetokkurassakin kuka sen musiikin lahjan oli heille antanut. Jyrki ymmärtää saman.
Kas kun jumala ei halunnut antaa heille mieluummin lahjaksi raittiutta.
Herra antaa valinnanvapauden. Pitää valita itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä on rock n roll.
Idiootti se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä on rock n roll.
Idiootti se on.
No älä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä muita aiempia tutkintoja hänellä on?
Filosofian maisteri, analyyttinen kemia. Muista en tiedä ja tuokin piti googlettaa, kun en tarkkaan muistanut.
Jyrkin lanttumehu busines ei sitten ottanut tuulta siipiensä alle. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näillä on yhteys.
Esim Johnny Cash ja lukuisat mustat muusikot olivat varsinaisia sekopäitä, kovia muusikoita mutta eivät koskaan kiistäneet Herraa.
He muistivat huumetokkurassakin kuka sen musiikin lahjan oli heille antanut. Jyrki ymmärtää saman.
Mut saamiaan lahjoja ei voi valita? Ompas "kiva" jumala teillä...
Itse törmäsin viimeksi Jyrki69:iin Markku Manner -dokkarissa ("Jalka"). Manner oli hänen "tutorinsa" rokkistaruudessa. Rikospostimiehen tarina ei sovi herkille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näillä on yhteys.
Valitsevatko ne lapsetkin itse, joihin vanhemmat tai sieppaajat ovat piikittäneet aineita?
Vierailija kirjoitti:
Itse törmäsin viimeksi Jyrki69:iin Markku Manner -dokkarissa ("Jalka"). Manner oli hänen "tutorinsa" rokkistaruudessa. Rikospostimiehen tarina ei sovi herkille.
Joo, tuo Jyrki ei ole ihan niin nynny kuin voisi kuvitella. Esim Smackin Clauden kanssa olivat tiiviisti tekemisissä. Ja muun skenen.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs tuosta jos hän uskoo. Ja pidän tuota hyvänä että suorittaa tutkinnon teologisesta, eikä ole mikään tusina-evangelista.
Linda Evangelista.
77. Tuskin voi olla taustaltaan mikään nynny, kun tuosta Manneristakin jäi jäljelle noista kuvioista jalka Helsingin satama-altaasta. Tarina on karmea, ja aika vähän ollut esillä. Kaiketi siksi, että poliisi piti pelkkänä hukkumisonnettomuutena ko. muusikon kohtaloa.
Vierailija kirjoitti:
Ok, ei taida levyt enää myydä.
Siis täähän on kuunnellut esim kirkkokomennon isänkaiken radiosta aina sunnuntaisin. Varmaan sisimmässään aina ollut aika uskonnollinen. Muistan miten jossain haastattelussa sanoi, että suosittee kaikille sunnuntaisin hiljentymistä ja kirkkokomennon kuuntelua. Misusta tämä ihminen on jotenkin tosi ihana ja seesteinen. Sopii hyvin papaksi. Tulee hyvä sielunpaimen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jyrkin idolit Elvis ja Johnny Cash palasivat hengellisyyteen raikulivuosiensa jälkeen. He eivät hylänneet Herraa ja nyt on Jyrkikin siinä pisteessä että palasi takaisin lapsuutensa kirkkoon.
Elvis hylkäsi.
Elviksen äiti oli uskovainen ja koko elinympäristö. Elvis ei myöskään hyljännyt uskoa koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs tuosta jos hän uskoo. Ja pidän tuota hyvänä että suorittaa tutkinnon teologisesta, eikä ole mikään tusina-evangelista.
Linda Evangelista.
----> Jyrkin lista :D
Miksei sitä välillä voi Jesseäkin kumartaa pelsebuupin sijasta?
Vierailija kirjoitti:
77. Tuskin voi olla taustaltaan mikään nynny, kun tuosta Manneristakin jäi jäljelle noista kuvioista jalka Helsingin satama-altaasta. Tarina on karmea, ja aika vähän ollut esillä. Kaiketi siksi, että poliisi piti pelkkänä hukkumisonnettomuutena ko. muusikon kohtaloa.
Siis onko joku nyt hukuttamassa Jyrkiä sulattavaan liemeen, kun se tuli julkisesti uskoon, vai miten tuo liittyy asiaan?
83. Markku Manner otti bändikuvioihinsa Jyrki69:n aikanaan. Jalka-dokkarin mukaan oli kuin isähahmo tälle ja uitti pk-seudun musiikkiympyröihin. Markun jalka löytyi aikoinaan Helsingin satama-altaasta ja saatiin dna:n avulla selville, kenestä oli kysymys. Mm. Jyrki69 ei uskonut poliisin hukkumisteoriaan vaan paljon pahempaan kohtaloon ko. muusikolle.
Ehkäpä hänellä on rooli lopunaikojen porttokirkossa.
Siis mikäli jutut muijista, sekä rock'n rollista pitävät paikkansa siitä huolimatta että opiskelee teologisessa.
Kyseisen tiedekunnan verkkojulkaisukin muistuttaa tosin nykyisin lähinnä äärifeminististä propagandajulkaisua.
Aihepiirit pyörivät lähinnä seksissä, huumeissa ja muun sukupuolisuudessa.
Pelkkä navanalusjulkaisu.