YLE: Jyrki69 sai tarpeekseen "pirun polskan tanssimisesta" ja aikoo nyt valmistua papiksi!
Ero Erikasta taisi olla aika "hevi" kaikesta päätellen.
Kommentit (271)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narskulla vaihtuu usein piirit ja naiset. Nyt kierrossa uusi punatukka, jonka esitteli.
se tutkija vai vai vaihtoiko se jo senkin jälkeen naista? Nyt lapsentekoon ennen kuin on myöhäistä!
Lapsentekoikäiset naiset ei oo innostuneita. Yäk.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tämä mikään äkillinen päähänpisto ollut. Sanoo pyrkineensä kymmenen vuoden aikana viisi kertaa koulutukseen, ennen, kuin pääsi, joten kyllä luja tahto on ollut. Onhan se hyvä, että ajattelee tulevaisuuttaan. Ei rokilla välttämättä eläkeikään asti elä. Ei tämä sen kummemmin itsensä etsimistä ole. Hieno tukka, ei kannata katkaista. Onnea tulevaisuuteen. Ja mitä pappien ulkonäköön tulee, on Vesilahden kirkkoherrakin "KirkkoHarri" erittäin persoonallinen, sydämellinen ja rakastettu persoona.
Sen verran pitää korjata, että Jyrki on ollut päivätöissä koko ajan vaikka onkin kiertänyt maailmaa yhtyeensä kanssa. Onhan hän jossakin haastattelussakin sanonut, että käy päivätöissä. Tiedän tuon ihan varmaksi, koska olin vuosia hänen kanssaan samassa työpaikassa. Ei hänen olisi välttämättä siis tarvinnut edes enää opiskella uuteen ammattiin.
Oliko yhtä itseään täynnä oleva työkaverina, kuin vain elämäässä?
Jyrki on kaikkea muuta kuin ylimielinen. En tiedä miten sellaisen käsityksen hänestä edes olet saanut.
Todellinen narsistisuuden ilmentymä, kun teologia haastatteluissa on puhunut vain itsestään.
Narsistilla on naamio, joka peittää todellisen minän.
Missä "teologiahaastattelussa" hän on ollut? Itse olen lukenut vain henkilöhaastatteluja.
Vierailija kirjoitti:
Narskulla vaihtuu usein piirit ja naiset. Nyt kierrossa uusi punatukka, jonka esitteli.
Missä tämä uusi nainen on esitelty?
Saahan nämä julkkikset kirkkoon sellaisiakin, jotka eivät siellä muuten ikinä olisi. Ja tuskin ovat sen jälkeenkään, kun ovat julkkista käyneet katsomassa.
Nyt on muotia olla uskonnollinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tuntemani papit on friikkejä.
Todellakin. Eikä lainkaan myönteisellä tavoin. Ainakin omalle kohdalle on sattunut aivan liikaa luonnehäiriöisä pappeja ollakseen sattumaa. En pidä papeista, en sitten lainkaan.
Mitenköhän hyvin heitä mahdat tuntea tehdäksesi noin rohkeita diagnooseja?
Tarpeeksi muodostaakseni mielipiteeni ja näkemykseni sekä tarpeeksi oppiakseni sen, että välillämme on liian suuri kuilu ylitettäväksi.
He tietävät minun tietävän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tuntemani papit on friikkejä.
Todellakin. Eikä lainkaan myönteisellä tavoin. Ainakin omalle kohdalle on sattunut aivan liikaa luonnehäiriöisä pappeja ollakseen sattumaa. En pidä papeista, en sitten lainkaan.
Missä piireissä sinä liikut ? :D
Minulla alkaa ikää jo olla, mutta yhtään luonnehäiriöistä pappia ei koskaan sattunut kohdalle. Kaikki on olleet empaattisia ja mukavia. Kahden tiedän olleen sellaisia, että alkoholi maistui joskus, mutta muuttihan jeesuskin veden viiniksi :)
Nuokin tapaukset siis ihan eripuolelle Suomea ja eri seurakunnissa.
Ihmisiähän papitkin vaan on, mutta ei niissä kyllä mitään mielenhäiriöisiä ole sen enempää, kuin ihmisissä muutenkaan.
Mä olen huomannut, että jos ihmisen mielestä aina kaikki muut on outoja/luonnehäiriöisiä/hankalia ym niin kannattaa kurkata peiliin.
Oletko ajatellut, että sinulla ei ole kykyä ja ehkäpä tahtoakaan kurkata papin esittämän roolin ja naamion taakse? Nähdä mitä sieltä paljastuu, ulkokultaisen roolin takaa.
Katso sinne niin näet synkän ja lohduttoman totuuden.
Voisin lisäksi antaa sinulle sadan prosentin varmuudella toimivan kokeen tämän varmistamiseksi, mutta en sitä kuitenkaan tee. sillä en usko sen lankeavan otolliseen maaperään kohdallasi.
Muakin kiinnostaa, missä uusi punatukka esitelty. Kertokaa.
Viimeksi mitä itse lehdestä näin, niin oli opintoihinsa liittyen käynyt ulkomailla ja tavannut siellä jonkun suomalaisen naisen lähteisiinsä liittyen. En tiedä punapää, blondi vai ristiverinen lie tuo. Nimi siinä jutussa taisi olla.
Yhdessä jutussa taas luki että Kat Von D on hänen vaimonsa.
se tutkija vai vai vaihtoiko se jo senkin jälkeen naista? Nyt lapsentekoon ennen kuin on myöhäistä!