Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten menee, jos 12-vuotias vuoroviikkolapsi haluaa asua vain toisella vanhemmalla?

Vierailija
08.12.2024 |

Ja kaikki sanoo, että.12-vuotias saa itse päättää, mutta ei kai vanhempien voi olla pakko tähän suostua vai onko?

Siis että 12-vuotias vain päättää, että asuu jatkossa vain äidillään ja äiti ja isä molemmat mukisematta että okei. 

Eihän tuon ikäinen mistään muustakaan perheen asumisesta voi päättää. Siis että ei halua asua Hämeenlinnassa vaan Tampereella ja vanhemmat vaan että okei, ei voi pakottaa. 

Tää on se, mitä en tajua. Meillä lapsi alkanut puhua, että haluaisi asua vain minun luonani, mutta itse halua kokoaikavastuuta, vaan sen, että mies hoitaa oman osansa eli puolet.

Kommentit (81)

Vierailija
81/81 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko kokeilleet oikeaa kohtaamista?

Etäisän näkökulma: meistä tuli lasten kanssa paljon läheisemmät, kun alettiin tavata vartavasten silloin kun huvittaa. Nähdään lyhyemmin mutta tiheämmin. Jutellaan paljon enemmän asioista. Ennen ne tuli luokseni ja linnoittautui huoneisiinsa, nyt käydään syömässä, kahviloissa jne. ja kohdataan oikeasti. Äitinsä pisti hanttiin myös ja yritti jopa lastensuojeluilmoitusta tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla