Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kosmetiikkaa lahjaksi 15 v tytölle? T. Kummitäti

Vierailija
08.12.2024 |

Olisiko joku pakkaus, lumene vaikka?

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korealainen kosmetiikka on nyt in. Näihin erikoistuneita verkko- ja kivijalkamyymälöitä löytyy Suomestakin.

Vierailija
22/62 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuresti ihmettelen, kuinka palstalla on niin paljon kummeja, joilla ei ole keskusteluyhteyttä kummilastensa vanhempiin.

Moni pulma ratkeaisi yhteydenotolla heihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä osta kenellekään mitään kosmetiikkaa ellet tiedä mitä tuotteita hän pystyy käyttämään ja miltä merkiltä.

+ käyttääkö ylipäänsä kosmetiikkaa (toki, jos on sellaista toivonut, niin käyttää). Omani käytti yläasteella lähinnä kosteusvoidetta ja kulmakynää eikä edelleenkään meikkaa kuin korkeintaan juhliin (on 20v nyt)

Vierailija
24/62 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tykkää pitkistä ja tuuhean näköisistä ripsistä niin maybellinen sky high. Lumenen primerilla, puuterilla ja meikkivoiteella saa kauniin, peittävän ja luonnollisen lopputuloksen. Primer eli pohjustusvoide on hyvä valita ihotyypun mukaan. Maybellinen fit me peitevoide on myös hyvä.

Kun ostat kosmetiikkaa toiselle, kannattaa selvittää hänen ihontyyppi ja sävy.

Vierailija
25/62 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosmetiikkaa? Shampoo ja hoitoaine tai kosteusvoide apteekin perusvoiteista. Miksi lasten pitäisi käyttää kosmetiikkaa ja lapsiahan 15v vielä ovat. Onneksi itse olin lapsi ja nuori niinä aikoina kuin oltiin total luomuja. 

Vierailija
26/62 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kosmetiikkaa? Shampoo ja hoitoaine tai kosteusvoide apteekin perusvoiteista. Miksi lasten pitäisi käyttää kosmetiikkaa ja lapsiahan 15v vielä ovat. Onneksi itse olin lapsi ja nuori niinä aikoina kuin oltiin total luomuja. 

Mikä on aika jolloin oltiin total-luomuja?

kysyy 1975 syntynyt.

Vierailija
27/62 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin, että lahjakortti olisi hyvä, jos et saa selville mitä tuotteita hän käyttää, minkälainen oho hänellä on ja käyttääkö hän yleensä vähän, normaalisti vai runsaasti ihonhoitotuitteita.

Anna lahjakortti vaikka Normaliin. Siellä on paljon erilaisia tuotteita, edullisesti ja voi ostaa jotain muutakin sieltä, jos ei tarvitse/halua juuri ihonhoitotuotteita.

Lahjakortti on 15 vuotiaalle oikein sopiva ja toivottu lahja. Ja summan päättää aina antaja.

Vierailija
28/62 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä ja monilla kavereilla oli teininä aika paljon finnejä joita halusin peittää vaikka juhlatilaisuuksissa, halusin myös korostaa ripsiä kun nätit olivat.

Vierailija
29/62 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kysyy 1975 syntynyt.

1910- ja 1920-luvuilla syntyneet Suomessa nuorena harvemmin meikkasi. 1914 syntynyt isoäitini kyllä oli aikuisena innokas manikyyri-ihminen. 1920-luvun alussa syntynyt toinen isoäitini taas pysyi aika luomuna kaiken ikää. 

Vierailija
30/62 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin krääsäkaupan lahjakortti on ei-toivottujen listalla. Lahja kannattaa valita mielenkiinnon mukaan, mieluummin pieni ja laadukas kuin kasa hömppää. 

Vierailija
31/62 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä osta. Ei ole hyvä lahja. Voi olla esimerkiksi herkkyyttä joillekin aineosalle. 

Vierailija
32/62 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kysyy 1975 syntynyt.

1910- ja 1920-luvuilla syntyneet Suomessa nuorena harvemmin meikkasi. 1914 syntynyt isoäitini kyllä oli aikuisena innokas manikyyri-ihminen. 1920-luvun alussa syntynyt toinen isoäitini taas pysyi aika luomuna kaiken ikää. 

Ja tuona aikana syntyneitä on vielä kirjoittelemassa tälle palstalle? Wau!

Vierailija
33/62 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostaisin vaikka jonkun vähän paremman hajuveden, tuoksut on nykyään muotia. Vois vaikka kysyä onko jotain mistä erityisesti tykkää.

Vierailija
34/62 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti

Vierailija
35/62 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kysyy 1975 syntynyt.

Ja tuona aikana syntyneitä on vielä kirjoittelemassa tälle palstalle? Wau!

Ei palikka vaan jälkeläiset.

Vierailija
36/62 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kummitäti osti ison luomiväripaletin ja siihen mukaan pari sutia. Itse olisin varmaan pakahtunut onnesta saadessani tuollaisen 15-vuotiaana. 

Vierailija
37/62 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ainakin krääsäkaupan lahjakortti on ei-toivottujen listalla. Lahja kannattaa valita mielenkiinnon mukaan, mieluummin pieni ja laadukas kuin kasa hömppää. 

Normal ei ole krääsäkauppa. Oletko ikinä edes käynyt?

Vierailija
38/62 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normal ei ole krääsäkauppa. Oletko ikinä edes käynyt?

Olen käynyt ja omaan ja tyttären makuun on krääsäkauppa. 

Vierailija
39/62 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normalin lahjakortti.

Vierailija
40/62 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin lahjakortin Normaliin. Tyttö voi itse sitten ostaa mitä haluaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän