Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisin joskus olla naisen kanssa

23.02.2007 |

jotta tietäisin olenko ehkä bi?????MUITA!!!!

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

teistä me ollaan jo saatu tarpeeksemme!

Vierailija
42/59 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riki, Eki ja Terppa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä tulleet kaapeistaan! ;)

Vierailija
44/59 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollia pukkaa tuutin täydeltä. Lepakot on harvassa.

Vierailija
45/59 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan trolleile.

T. Unen nähnyt

Vierailija
46/59 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidän silti itseäni melkein heterona... Olen yh ja suurimman osan seurustellut miesten kanssa.

Tämä viimeisin nainen oli niin haluttava, seksikäs, kaunis.. uuh.. vasta häenn kanssa uskalsin antautua suuseksiin oikeen kunnolla, ja voin sanoa että se oli mahtavaa. Meistä molemmista.

Vierailija
47/59 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

utelias

Vierailija
48/59 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös haluisin kokeilla, vaikka pidänkin itseäni heterona.

Kiinnostaisi tietää, mitä odotatte naiselta. siis ulkonäöllisesti. Omasta puolestani voin kertoa, että vaikka tykkään katsoa hoikkavartaloisia naisia esim mallikuvista mieluummin kuin xl-naisia, niin kyllä haluisin silti mieluumin olla naisen kanssa jolla on " jotain mistä ottaa kiinni" .. Sellainen pehmoisen pullukka. ei mikään silikonitissinen kuitenkaan..

Vierailija
49/59 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

väsyneenä kirjoitan. tarkoitan ettei tarvitse olla isotissinen.. ?? vaikka ois vähän pullea. mieluummin aito luomu kuin tekotissit..

Vierailija
50/59 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun fantasioihin kuuluu aina paljon rintojen nuolemista:)

Vierailija
51/59 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. en muista numeroo

Vastaan omasta puolestani, että kaikki olleet normaalivartaloisia, ei luuviuluja eikä läskejä. Hyvät tissit ollut kaikilla :) Rinnat on ihania :)

Vierailija
52/59 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole astunut ulos komerostaan. ;)

Vierailija
53/59 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs olete tästä mieltä: Onko miehensä pettäminen naisen kanssa yhtä paha kuin jos sen tekisi miehen kanssa? Minun mielestäni kyllä periaatteessa on, mutta käytännössä ei kuitenkaan tunnu yhtä törkeältä.

Vierailija
54/59 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätys, yllätys :) Mies ei siis pitäisi sitä pahana asiana, vaikkei edes pääsisi katselemaan, mikä oli tietenkin hänen ensimmäinen ajatuksensa...

Vierailija
55/59 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ehkä ääni kellossa muuttuisi, jos naisensa alkaisikin haluta pelkästään tätä naista ja tunteet tulisivat peliin. Luulen, että monet miehet ovat ymmällään tämän asian kanssa, eivätkä siksi tajua vastustaa.

Vierailija:

Yllätys, yllätys :) Mies ei siis pitäisi sitä pahana asiana, vaikkei edes pääsisi katselemaan, mikä oli tietenkin hänen ensimmäinen ajatuksensa...

Vierailija
56/59 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska ei voi tulla raskaaksi.

Vierailija
57/59 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen, joka ehdotti minulle suutelua, sanoi, ettei se hänen mielestään ole pettämistä. (Minä siis varattu.) mitäs te olette mieltä. Minä kyllä vedän rajan toisen koskemiseen hyväilymielessä eli suuteleminenkin olisi jo pettämistä. Tietysti irstaat iskuyritykset ym. ilman koskemista ovat myös tavallaan pettämistä.

Vierailija
58/59 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmottautuis. olen kyllä ihastunut yhteen kaveriini,joka on kyllä hetero,mutta jotenkin niin kiihottava.....

Vierailija
59/59 |
24.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi se munkin mielestä mielenkiintoista kokeilla mutta en varmaan ikinä uskalla kuitenkaan joten haaveeksi jäänee.