Haluaisin joskus olla naisen kanssa
Kommentit (59)
Trollia pukkaa tuutin täydeltä. Lepakot on harvassa.
Minä en ainakaan trolleile.
T. Unen nähnyt
pidän silti itseäni melkein heterona... Olen yh ja suurimman osan seurustellut miesten kanssa.
Tämä viimeisin nainen oli niin haluttava, seksikäs, kaunis.. uuh.. vasta häenn kanssa uskalsin antautua suuseksiin oikeen kunnolla, ja voin sanoa että se oli mahtavaa. Meistä molemmista.
Minä myös haluisin kokeilla, vaikka pidänkin itseäni heterona.
Kiinnostaisi tietää, mitä odotatte naiselta. siis ulkonäöllisesti. Omasta puolestani voin kertoa, että vaikka tykkään katsoa hoikkavartaloisia naisia esim mallikuvista mieluummin kuin xl-naisia, niin kyllä haluisin silti mieluumin olla naisen kanssa jolla on " jotain mistä ottaa kiinni" .. Sellainen pehmoisen pullukka. ei mikään silikonitissinen kuitenkaan..
väsyneenä kirjoitan. tarkoitan ettei tarvitse olla isotissinen.. ?? vaikka ois vähän pullea. mieluummin aito luomu kuin tekotissit..
Mun fantasioihin kuuluu aina paljon rintojen nuolemista:)
T. en muista numeroo
Vastaan omasta puolestani, että kaikki olleet normaalivartaloisia, ei luuviuluja eikä läskejä. Hyvät tissit ollut kaikilla :) Rinnat on ihania :)
ei ole astunut ulos komerostaan. ;)
Mitäs olete tästä mieltä: Onko miehensä pettäminen naisen kanssa yhtä paha kuin jos sen tekisi miehen kanssa? Minun mielestäni kyllä periaatteessa on, mutta käytännössä ei kuitenkaan tunnu yhtä törkeältä.
Yllätys, yllätys :) Mies ei siis pitäisi sitä pahana asiana, vaikkei edes pääsisi katselemaan, mikä oli tietenkin hänen ensimmäinen ajatuksensa...
Mutta ehkä ääni kellossa muuttuisi, jos naisensa alkaisikin haluta pelkästään tätä naista ja tunteet tulisivat peliin. Luulen, että monet miehet ovat ymmällään tämän asian kanssa, eivätkä siksi tajua vastustaa.
Vierailija:
Yllätys, yllätys :) Mies ei siis pitäisi sitä pahana asiana, vaikkei edes pääsisi katselemaan, mikä oli tietenkin hänen ensimmäinen ajatuksensa...
nainen, joka ehdotti minulle suutelua, sanoi, ettei se hänen mielestään ole pettämistä. (Minä siis varattu.) mitäs te olette mieltä. Minä kyllä vedän rajan toisen koskemiseen hyväilymielessä eli suuteleminenkin olisi jo pettämistä. Tietysti irstaat iskuyritykset ym. ilman koskemista ovat myös tavallaan pettämistä.
ilmottautuis. olen kyllä ihastunut yhteen kaveriini,joka on kyllä hetero,mutta jotenkin niin kiihottava.....
Olisi se munkin mielestä mielenkiintoista kokeilla mutta en varmaan ikinä uskalla kuitenkaan joten haaveeksi jäänee.
teistä me ollaan jo saatu tarpeeksemme!