Pienet rinnat muotia
Oletteko huomanneet?
Varmaankin mm. Dua Lipa suunnannäyttäjä pienine rintoineen ja selkeästi on itse niihin tyytyväinen. Julkkikset ovat jo jonkin aikaa poistaneet implanttejaan ja huulitäytteitään.
Kommentit (210)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidän isoista rinnoista laihoilla naisilla. Läskitissit ei kiinnosta.
Rinnat ovat pääosin läskiä. Aina. Tolvana.
No kyllä siellä on niitä maitorauhasiakin. Ja mitä isommat rinnat suht hoikalla naisella sitä enemmän niitä rauhasiakin on.
Maitorauhasen osuus on aika olematon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidän isoista rinnoista laihoilla naisilla. Läskitissit ei kiinnosta.
Rinnat ovat pääosin läskiä. Aina. Tolvana.
Ei ihan aina. Esimerkiksi minulla on mastopaattiset rinnat, ja rintakudos on tiivistä ja kovaa. Ne ovat myös kasvaneet epänormaalisti isommaksi aikuisiällä.
Mutta normaalia tai mitenkään toivottavaa se ei tietenkään ole, esimerkiksi minun olisi aika mahdoton huomata, jos minulle tulisi rintasyöpä.
Vierailija kirjoitti:
A kuppi on tosiaan semmoinen naisen oman nyrkin kokoinen rinta. Sitä pienempiä liivejä ei edes saa.
Jos on vain nänni vähän koholla ja muuten ei mitään, niin eikös se ole jo joku kehityshäiriö ja erittäin harvinaista?
Ei ole mikään kehityshäiriö. Ja löytyy myös AA-kuppi jos et ollut tietoinen. On naisia joilla on hyvin pienet rinnat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaaleilta sen Dua Lipan rinnat näyttää, varmaan A tai B. Ihan samanlaiset on muuten Jennifer Lopezillakin. Semmoset vähän isommat ku oma nyrkki.
Tuoko on a-kuppi? Luulin, että ne on niitä missä on just ja just jotain nännin lisäks.
A-kuppi on noin naisen oman nyrkin kokoinen, ehkä semmoinen ison appelsiinin puolikas. Mulla on sellaset ja rintaliivit on A.
Lopezilla kyllä ei voi olla a-kuppi. Olisiko b tai c.
Vierailija kirjoitti:
Miehen pitäisi olla komea, siis miehekäs, mutta naisen kaunis, siis tyttömäinen.
Suomessa tosiaan näin, eli naiseutta ei saisi olla. Sairas kulttuuri. Tosin on täälläkin terveitä miehiä joille naisen naisellisuus ei ole uhka, vaan ihailevat tai suhtautuvat neutraalisti. Mutta palstalla sen huomaa miten naisvihamielistä porukkaa täällä on.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on ihan älytöntä että kehon osat voisivat olla muotia tai ei-muotia 😄
Ehkä tarkoitus oli sanoa, että silikonitissit ovat poissa muodista.
Ja tuo on tosiaan hyvin suomalainen ilmiö, että aikuinen nainen ei saisi olla naisellinen. Täysin suomalainen, missään muualla ole moiseen törmännyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on aina ollu rinnat, että kun oman käden pistää nyrkkiin mahan päälle rinnan alle, niin se rinta on just oman nyrkin kokoinen. Kuppi on A.
Minkäs sille voi, olen lihottanutkin itteäni tämän takia normaalipainon ylärajalle, mutta kuppikoko pysyy.
Lohdutan itseäni sillä, että mulla taas on normaalia leveämpi lantio ja muhkea perse. Että se, missä olen vähemmistönä naisissa pienine rintoineni, niin mun perse on poikkeuksetta muita isompi.
Hmmm.. i think i like you 🤗
Hakee toisetkin popcornit
Niin just. Heti olet kärppänä siinä! Hommaa itselles oma! Tämä on MINUN!
Ihme kaiffari olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on ihan älytöntä että kehon osat voisivat olla muotia tai ei-muotia 😄
Ehkä tarkoitus oli sanoa, että silikonitissit ovat poissa muodista.
Juuri näin. Tai että hyväksyisimme kehomme sellaisena kuin se on. Muotoilin otsikon todella typerästi.
Vierailija kirjoitti:
Ja tuo on tosiaan hyvin suomalainen ilmiö, että aikuinen nainen ei saisi olla naisellinen. Täysin suomalainen, missään muualla ole moiseen törmännyt.
Onhan iso pyllykin naisellista ja leveä lantio, ei pelkästään isot rinnat. Ja rinnat ne on pienetkin rinnat.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset ovat minusta isopovista kansaa. Olen itse vähäisesti varustettu, mutta vanhemmiten olen tästä ainoastaan kiitollinen. Olen luonteeltani sellainen, että tykkään paljon urheilla ja inhoan miesten huomiota. Onneksi keho mukailee tätä, saan olla rauhassa ja lukea kirjoja ja olla nörtti. Ja urheilla muun vapaa-ajan.
Ei ole isopovist todellakaan. Mene kesällä rannalle katsomaan nuorten naisten vartaloita, niin hyvin pienet rinnat useimmilla. Vyötäröä ei ole, eli leveä maha, pienet tissit ja pepussa ja reisissä sitten enempi kokoa. Tuo on myös ihanne täällä, mikä on tietty loogista kun sitä eniten tarjolla.
A kuppiset ovat niitä muunsukupuolisia hybridi ihmisiä. Naisia pojan vartalossa. 😪 Surullista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan iso pyllykin naisellista ja leveä lantio, ei pelkästään isot rinnat. Ja rinnat ne on pienetkin rinnat.
Tarkoitin ihan tyyliä, kuten tuo kirjoitti täällä aikuisen naisen pitäisi olla tyttö (tai emäntä, sekin on sallittua). Naisellisuus no no, varsinkin itseään häpeävien, vans-kengissä lontostavien suomimuijien keskuudessa. Naama toki meikissä silti.
Jos tarjolla on mies, jolle tissien koko on tärkein puolison ominaisuus niin ostan sille lähtiäisiksi tekotissit hupikaupasta.
Tissit on vauvojen ruokkimista varten.
Naisen ominaisuuksissa pieni älynväläys on positiivinen ominaisuus.
Aika aikansa kutakin sanoi eukko kun silarit poistatti. Samalla meni roskiin myös tekoripset, tekokynnet, tekotukka ja botoxhuulet. Ja mitä jäi jäljelle harmaa varpunen.
Jos hiemankin osaa laskea aikaa eteenpäin, niin pienemmät rinnat on hyvä juttu. Isot rupeaa roikkumaan, kun tulee lisää ikää.
Vierailija kirjoitti:
Kateutta on hyvin paljon. Tyylikkyys on tulossa takaisin ja se vaatii myös ihmiseltä itseltäänkin asioita, se ei siis ole vain vaatteet sekä asusteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ole. Isot tissit on aina hot. Olispa itelläkin. T: katkera a-kuppinen lauta
Olispa mulla pienet rinnat. Mun rinnoista on vain haittaa.
T. Isotissinen
Missä koossa sinulla haittaa. Mulla D.
Vierailija kirjoitti:
A kuppiset ovat niitä muunsukupuolisia hybridi ihmisiä. Naisia pojan vartalossa. 😪 Surullista.
No saathan sinä näinkin sanoa, en loukkaantuisi mutta toivoisin yleisesti puhuttavan muista hieman kohteliaammalla tavalla kuin mitä tällä hetkellä puhutaan. Ei ole mukavaa kun koko ajan halutaan vain loukata. Mielipiteet sallitaan, onhan ne pakkokin sallia.
A kuppi on tosiaan semmoinen naisen oman nyrkin kokoinen rinta. Sitä pienempiä liivejä ei edes saa.
Jos on vain nänni vähän koholla ja muuten ei mitään, niin eikös se ole jo joku kehityshäiriö ja erittäin harvinaista?