Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienet rinnat muotia

Vierailija
07.12.2024 |

Oletteko huomanneet?

Varmaankin mm. Dua Lipa suunnannäyttäjä pienine rintoineen ja selkeästi on itse niihin tyytyväinen. Julkkikset ovat jo jonkin aikaa poistaneet implanttejaan ja huulitäytteitään.

Kommentit (210)

Vierailija
41/210 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset ovat minusta isopovista kansaa. Olen itse vähäisesti varustettu, mutta vanhemmiten olen tästä ainoastaan kiitollinen. Olen luonteeltani sellainen, että tykkään paljon urheilla ja inhoan miesten huomiota. Onneksi keho mukailee tätä, saan olla rauhassa ja lukea kirjoja ja olla nörtti. Ja urheilla muun vapaa-ajan. 

Tuossa se tuli sanottua, miehiä ei kiinnosta pienet tissit. Sen kai halusit sanoa?

Vierailija
42/210 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on aina ollu rinnat, että kun oman käden pistää nyrkkiin mahan päälle rinnan alle, niin se rinta on just oman nyrkin kokoinen. Kuppi on A.

Minkäs sille voi, olen lihottanutkin itteäni tämän takia normaalipainon ylärajalle, mutta kuppikoko pysyy.

Lohdutan itseäni sillä, että mulla taas on normaalia leveämpi lantio ja muhkea perse. Että se, missä olen vähemmistönä naisissa pienine rintoineni, niin mun perse on poikkeuksetta muita isompi.

Kuvia ?

Hakee popcornit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/210 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kai muotia mutta onko enemmän myös hieman pienempirintaisia naisia nykyisin taas? Ei oikein itse voi päättää sitä rintojen kokoa kuitenkaan joten niillä mennään mitä on.

Hmm..

LAIHDUTA!

Vierailija
44/210 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset ovat minusta isopovista kansaa. Olen itse vähäisesti varustettu, mutta vanhemmiten olen tästä ainoastaan kiitollinen. Olen luonteeltani sellainen, että tykkään paljon urheilla ja inhoan miesten huomiota. Onneksi keho mukailee tätä, saan olla rauhassa ja lukea kirjoja ja olla nörtti. Ja urheilla muun vapaa-ajan. 

Tuossa se tuli sanottua, miehiä ei kiinnosta pienet tissit. Sen kai halusit sanoa?

Jos on kauniit kasvot, niin kyllä miehiä on jonossa, vaikka olis pienet rinnat. Kokemusta on.

Vierailija
45/210 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennytkään että ruumiinosat ovat muotia. Näin miehenä olen sitten ollut muotitietoinen tietämättäni, kiva kuulla.

Vierailija
46/210 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaaleilta sen Dua Lipan rinnat näyttää, varmaan A tai B. Ihan samanlaiset on muuten Jennifer Lopezillakin. Semmoset vähän isommat ku oma nyrkki.

Tuoko on a-kuppi? Luulin, että ne on niitä missä on just ja just jotain nännin lisäks.

Vierailija
47/210 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sannuli hiljaa

Vierailija
48/210 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä joillakin rinnoilla, onko pienet, so what. Eikös se suurin tyydytys äiijlle tuu jalkovälistä ja se tuntuu samalta, oli ne tissit millaset vaa

Vierailija
49/210 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaaleilta sen Dua Lipan rinnat näyttää, varmaan A tai B. Ihan samanlaiset on muuten Jennifer Lopezillakin. Semmoset vähän isommat ku oma nyrkki.

Tuoko on a-kuppi? Luulin, että ne on niitä missä on just ja just jotain nännin lisäks.

A-kuppi on noin naisen oman nyrkin kokoinen, ehkä semmoinen ison appelsiinin puolikas. Mulla on sellaset ja rintaliivit on A.

Vierailija
50/210 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on aina ollu rinnat, että kun oman käden pistää nyrkkiin mahan päälle rinnan alle, niin se rinta on just oman nyrkin kokoinen. Kuppi on A.

Minkäs sille voi, olen lihottanutkin itteäni tämän takia normaalipainon ylärajalle, mutta kuppikoko pysyy.

Lohdutan itseäni sillä, että mulla taas on normaalia leveämpi lantio ja muhkea perse. Että se, missä olen vähemmistönä naisissa pienine rintoineni, niin mun perse on poikkeuksetta muita isompi.

Hmmm.. i think i like you 🤗

Vierailija
51/210 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidän isoista rinnoista laihoilla naisilla. Läskitissit ei kiinnosta.

Rinnat ovat pääosin läskiä. Aina. Tolvana.

No kyllä siellä on niitä maitorauhasiakin. Ja mitä isommat rinnat  suht hoikalla naisella sitä enemmän niitä rauhasiakin on. 

Kyllähän se keho voi kokea muutoksiakin, myös sen selluliitin suhteen.

Rasvakudoskin elää, se voi vähentyä tai lisääntyäkin.

Juu mutta nyt puhuttiin aidosti isorintaisista naisista joilla ne rinnat on isot vaikka olisi hoikka. Se on eri asia kuin että lihavalla on isot rinnat koska silloin siellä on tosiaan pääosin vain sitä rasvaa mitä muuallakin kehossa.

Nykyään kun näitä tekotissejä laitetaan muotioikkuna ei muisteta ilmeisesti enää sitä tosiasiaa että aidosti isorintaisella on isot rinnat hoikkanakin  ja rinnoissa on enemmän tällöin niitä maitorauhasia mistä syystä ne ovat isot. Tämä on se geneettinen syy siihen isorintaisuuteen ei mikään läski vaikka sitäkin rinnoissa toki aina on. Tämä olisi hyvä myös miesten tietää eli jos näet isorintaisen hoikahkon naisen ei hänellä välttämättä ole tekotissejä. Se on myös melko ärsyttävää miten helposti kaikki isot rinnat hoikalla naisella mielletään tekotisseiksi.

Vierailija
52/210 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kai muotia mutta onko enemmän myös hieman pienempirintaisia naisia nykyisin taas? Ei oikein itse voi päättää sitä rintojen kokoa kuitenkaan joten niillä mennään mitä on.

Hmm..

LAIHDUTA!

Ai minäkö? Mistä kohdasta?

Vierailija
53/210 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

A-kuppi on noin naisen oman nyrkin kokoinen, ehkä semmoinen ison appelsiinin puolikas. Mulla on sellaset ja rintaliivit on A.

Tai, no nyt kun pistin käteni nyrkkiin, niin on nyrkkini isompi kuin puolikas appelsiini.

Vierailija
54/210 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki eivät ymmärrä näitä kokoasioita.

Vierailija
55/210 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmmm.. i think i like you 🤗

Hakee toisetkin popcornit

Vierailija
56/210 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä joillakin rinnoilla, onko pienet, so what. Eikös se suurin tyydytys äiijlle tuu jalkovälistä ja se tuntuu samalta, oli ne tissit millaset vaa

Paitsi että ei tunnu koska joka naisella on erilainen samanlainen..

Vierailija
57/210 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sannuli hiljaa

En ole itsekään traumatisoitunut hyvin pienistä rinnoistani, ei ehkä hänkään. Toisaalta taas hänellä on ollut enemmänkin rintavarustusta aina välillä, minulla taas ei ole kyllä koskaan käytännössä ollut. 

Vierailija
58/210 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niiden koolla niin väliä, tärkeämpää on kiinteys.

Vierailija
59/210 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuonna 2024 ei enää mikään naisen kehon osa ole muotia tai ole olematta. Se on keho ja hyvä sellaisenaan.

Läski on ongelma lähinnä aivoissa. Se saa kuvittelemaan, että naisen keho pitää muokata vastaamaan muotia. 

Vierailija
60/210 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidän isoista rinnoista laihoilla naisilla. Läskitissit ei kiinnosta.

Rinnat ovat pääosin läskiä. Aina. Tolvana.

No kyllä siellä on niitä maitorauhasiakin. Ja mitä isommat rinnat  suht hoikalla naisella sitä enemmän niitä rauhasiakin on. 

Kyllähän se keho voi kokea muutoksiakin, myös sen selluliitin suhteen.

Rasvakudoskin elää, se voi vähentyä tai lisääntyäkin.

Juu mutta nyt puhuttiin aidosti isorintaisista naisista joilla ne rinnat on isot vaikka olisi hoikka. Se on eri asia kuin että lihavalla on isot rinnat koska silloin siellä on tosiaan pääosin vain sitä rasvaa mitä muuallakin kehossa.

N

Ei niitä isoja roikku tissejä kukaan tekotisseiksi luule.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan