Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienet rinnat muotia

Vierailija
07.12.2024 |

Oletteko huomanneet?

Varmaankin mm. Dua Lipa suunnannäyttäjä pienine rintoineen ja selkeästi on itse niihin tyytyväinen. Julkkikset ovat jo jonkin aikaa poistaneet implanttejaan ja huulitäytteitään.

Kommentit (210)

Vierailija
81/210 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oivoi, ihmiset ovat nyt tarttuneet huonosti ilmaistuun otsikkoon, sallittakoon se heille.

Koko idea kärsi nopeasti kyhätyn ja typerän otsikon takia. Sanomani oli tietenkin, että kun julkkiksetkin pitävät muokkaamattomasta vartalostaan, on heitä helppo seurata/ihailla. Tämä on mahtava asia. Ap

Vierailija
82/210 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

A kuppiset ovat niitä muunsukupuolisia hybridi ihmisiä. Naisia pojan vartalossa. 😪 Surullista.

A kuppi on edelleen niinkin iso kuin naisen oma nyrkki suurinpiirtein. Näitä rintoja on Jennifer Lopezilla ja aloituksessa mainitulla Dua Lipalla ja monilla muilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/210 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on ihan älytöntä että kehon osat voisivat olla muotia tai ei-muotia 😄

Rintojen silikonimöykyt ovat naismuotia naisille.

Vierailija
84/210 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ole. Isot tissit on aina hot. Olispa itelläkin. T: katkera a-kuppinen lauta

Olispa mulla pienet rinnat. Mun rinnoista on vain haittaa.

T. Isotissinen

Missä koossa sinulla haittaa. Mulla D.

G kuppi.

Vierailija
85/210 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Dualla ole pienet rinnat. Minkä kokoiseen verratessa olisivat?  Jättisuuriin?  

Vierailija
86/210 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tuo on tosiaan hyvin suomalainen ilmiö, että aikuinen nainen ei saisi olla naisellinen. Täysin suomalainen, missään muualla ole moiseen törmännyt.

Kateutta on hyvin paljon. Tyylikkyys on tulossa takaisin ja se vaatii myös ihmiseltä itseltäänkin asioita, se ei siis ole vain vaatteet sekä asusteet.

Kukaan aikuinen, varsinkaan nainen mitään kateutta tunne yhtään mitään kohtaan. Alakoululaisten juttuja.

Vierailija
87/210 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dua Lipa kävi ottamassa silikonit joku aika sitten. Sitä kiusattiin niistä omista ja se kiusaaminen vissiin sai sen menee ottaa silikonit. Ei sillä oikein koko kasvanut vaan hiukan pyöreämpää muotoa tuli.

Vierailija
88/210 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin saadaan ekat pienentävät rintaliivit kauppoihin?

Vierailija
89/210 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hiemankin osaa laskea aikaa eteenpäin, niin pienemmät rinnat on hyvä juttu. Isot rupeaa roikkumaan, kun tulee lisää ikää.

Siksi pienemmillä rinnoilla näyttää aina muutamaa vuotta nuoremmalta. Lopultakin tissit löytyy oikealta paikalta, eikä tarvitse heilutella navan tienoita.

Vierailija
90/210 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dua Lipa kävi ottamassa silikonit joku aika sitten. Sitä kiusattiin niistä omista ja se kiusaaminen vissiin sai sen menee ottaa silikonit. Ei sillä oikein koko kasvanut vaan hiukan pyöreämpää muotoa tuli.

Tästä ei ole mainintaa missään.

Vierailija
91/210 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa kuvia. Isot ja pienet kiinnostaa.

Vierailija
92/210 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos hiemankin osaa laskea aikaa eteenpäin, niin pienemmät rinnat on hyvä juttu. Isot rupeaa roikkumaan, kun tulee lisää ikää.

Siksi pienemmillä rinnoilla näyttää aina muutamaa vuotta nuoremmalta. Lopultakin tissit löytyy oikealta paikalta, eikä tarvitse heilutella navan tienoita.

Isot tissit tuo helposti ehtoinen emäntä fiiliksen, jos ei ole muuten missin mitoissa.

Vierailija
93/210 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rintojen koko ei liity mitenkään tuohon. Minun ja tuttavani ikää hämmästeltiin, että olemmeko oikeasti saman ikäisiä, kun tuo henkilö oli luullut minua paljon nuoremmaksi kuin tätä tuttavaani. Nolo tilanne, ei ole mielestäni ok hämmästellä tuollaista molempien kuullen, mutta tosiaan tuolla tuttavalla on pienet rinnat ja minulla ei. En kyllä tiedä miksi edes vastaan noin typerään väitteeseen :D 

Vierailija
94/210 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oivoi, ihmiset ovat nyt tarttuneet huonosti ilmaistuun otsikkoon, sallittakoon se heille.

Koko idea kärsi nopeasti kyhätyn ja typerän otsikon takia. Sanomani oli tietenkin, että kun julkkiksetkin pitävät muokkaamattomasta vartalostaan, on heitä helppo seurata/ihailla. Tämä on mahtava asia. Ap

Palstan naiseutta häpeilevät sitruunat ja low testo miehet heti innostuu, täällä on säännöllisesti näitä ketjuja ja sisältöjä joissa yritetään painaa alas nimenomaan naisia joilla on luonnostaan vähänkään kokoa rinnoissa 

Vierailija
95/210 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset ovat minusta isopovista kansaa. Olen itse vähäisesti varustettu, mutta vanhemmiten olen tästä ainoastaan kiitollinen. Olen luonteeltani sellainen, että tykkään paljon urheilla ja inhoan miesten huomiota. Onneksi keho mukailee tätä, saan olla rauhassa ja lukea kirjoja ja olla nörtti. Ja urheilla muun vapaa-ajan. 

Minä ainakin saan nörtteillä miehiltä rauhassa, vaikka varustus muistuttaa turvatyynyjä. Se on joku muu ominaisuus mitä ne jahtaavat.

Vierailija
96/210 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

A kuppiset ovat niitä muunsukupuolisia hybridi ihmisiä. Naisia pojan vartalossa. 😪 Surullista.

Jos tuon kokoiset rinnat miksi täällä a-kuppia kuvataan olisi miehellä, niin on miehen aika mennä lääkäriin.

Vierailija
97/210 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorekas naisen siluetti on hoikka ja sorja.

Isot tissit tekee hoikastakin naisesta hieman pönäkän ja tärimaisen vaikutelman.

Vierailija
98/210 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä ei ole mainintaa missään.

Kyllä siitä on lehdissä kirjoiteltu, siis englanninkielisessä. Voit ihan itsekin vertailla kuvia uran alkuajoilta, muah Kiss ja nykypäivää.

-87

Vierailija
99/210 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot rinnat ovat parhaat. Pikkutisulit ovat kateellisia. F ja G ovat jo rinnat. 

Vierailija
100/210 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa ihmiset iloisia millaiset rinnat teillä onkin kunhan ovat terveet rinnat . Itselläni pienet ja olen kiitollinen pieniestä tisuista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän