Pienet rinnat muotia
Oletteko huomanneet?
Varmaankin mm. Dua Lipa suunnannäyttäjä pienine rintoineen ja selkeästi on itse niihin tyytyväinen. Julkkikset ovat jo jonkin aikaa poistaneet implanttejaan ja huulitäytteitään.
Kommentit (210)
Vierailija kirjoitti:
Ei Dualla ole pienet rinnat. Minkä kokoiseen verratessa olisivat? Jättisuuriin?
Ihan normaalit rinnat kuten Lopezilla. Ei pienet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kai muotia mutta onko enemmän myös hieman pienempirintaisia naisia nykyisin taas? Ei oikein itse voi päättää sitä rintojen kokoa kuitenkaan joten niillä mennään mitä on.
Hmm..
LAIHDUTA!
Ai minäkö? Mistä kohdasta?
Joka kohdasta, kyllä ne utareetkin siitä pienenee.
Sääli. Kyllä tissien pitää olla tissien kokoiset, mutta ei mitenkään riippuvat pannut vaan sellaiset sopivat. Sellaiset joita miehistä 100% pitää normaalin kokoisina ja naisista 80% pitää isoina. Ei saa mahtua käteen.
Minulla oli G/F kupin rinnat ja ne pienennettiin. Pyysin kokoa C mutta hieman petyin, koska ottivat liikaa ja nyt ne ovat B. Vähän tuntui liian isolta kontrasti. Jos on löysä paita näyttää vähän rinnattomalta. Eli uskon että jokaisella se C-koko on ihanne. Ellei sitten tunne jotain kehovääristymää ja halua ehdoin tahdoin minunulle luojan luomana suotua kokoa.
Voin kertoa salaisuuden. Minulla on piilorinnat. Näytän pienirintaiselta leveine hartioine.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli G/F kupin rinnat ja ne pienennettiin. Pyysin kokoa C mutta hieman petyin, koska ottivat liikaa ja nyt ne ovat B. Vähän tuntui liian isolta kontrasti. Jos on löysä paita näyttää vähän rinnattomalta. Eli uskon että jokaisella se C-koko on ihanne. Ellei sitten tunne jotain kehovääristymää ja halua ehdoin tahdoin minunulle luojan luomana suotua kokoa.
Ei ole todellakaan tuo ihanne enkä menisi pienennyttämään. Pienet rinnat sopii toisille ja isommat toisille, kertoo sairaista mielistä ja ihme naishäpeästä nämä palstan vastakkainasettelut ja jatkuvat vähänkään isompien rintojen haukkumiset. Onneksi itse sain kasvaa ylpeästi naisellisen äidin kodissa, missä isääkään ei minkäänlainen naisten alentaminen kiinnostanut, päinvastoin antoi äidille lahjakortteja alusvaateostoksille niin saa oikein hienoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidän isoista rinnoista laihoilla naisilla. Läskitissit ei kiinnosta.
Rinnat ovat pääosin läskiä. Aina. Tolvana.
No kyllä siellä on niitä maitorauhasiakin. Ja mitä isommat rinnat suht hoikalla naisella sitä enemmän niitä rauhasiakin on.
Kyllähän se keho voi kokea muutoksiakin, myös sen selluliitin suhteen.
Rasvakudoskin elää, se voi vähentyä tai lisääntyäkin.
Rasvasolujen määrä ei lisäänny. Se määrä, mitä sinulla on, on vakiintunut lapsuuden aikana. Lihoessa/laihtuessa niiden koko kasvaa/pienenee.
Vierailija kirjoitti:
Voin kertoa salaisuuden. Minulla on piilorinnat. Näytän pienirintaiselta leveine hartioine.
Sama juttu, rinnat ei oo pienet, mutta hartiat ja rintakehä leveät
Vierailija kirjoitti:
Nuohan on ihan valtavat olleet jos esim Lopezilla olisi a-kuppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
A kuppiset ovat niitä muunsukupuolisia hybridi ihmisiä. Naisia pojan vartalossa. 😪 Surullista.
No saathan sinä näinkin sanoa, en loukkaantuisi mutta toivoisin yleisesti puhuttavan muista hieman kohteliaammalla tavalla kuin mitä tällä hetkellä puhutaan. Ei ole mukavaa kun koko ajan halutaan vain loukata. Mielipiteet sallitaan, onhan ne pakkokin sallia.
Toden puhujaa ei kukaan rakasta. Silti pysyn sanojeni takana! Fakta on faktaa, pidit siitä taikka et.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä rinnathan voi kasvaa lihotessa jos sinne kertyy rasvaa, kaikilla sinne ei kerry rasvaa.
Aivan sama. Kunhan ei ole tyypilliset yyhhoon riipparinnat
Hyi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä siellä on niitä maitorauhasiakin. Ja mitä isommat rinnat suht hoikalla naisella sitä enemmän niitä rauhasiakin on.
Kyllähän se keho voi kokea muutoksiakin, myös sen selluliitin suhteen.
Rasvakudoskin elää, se voi vähentyä tai lisääntyäkin.
Juu mutta nyt puhuttiin aidosti isorintaisista naisista joilla ne rinnat on isot vaikka olisi hoikka. Se on eri asia kuin että lihavalla on isot rinnat koska silloin siellä on tosiaan pääosin vain sitä rasvaa mitä muuallakin kehossa.
N
Ja siksi ne isommat jossain vaiheessa alkaakin roikkua. Poikkeuksetta. Koska rauhaset alkaa supistua.
Pöh.
Tärkeintä on että on hyvä Bärsse 🍑🤗.
Minulla oli ongelma penikseni koko ja menin lääkärille asiani kanssa ja sanoin hänelle, että haluaisin siitä 20 senttiä pitkän. Lääkäri sanoi homman olevan helppo ja leikkasi 5 Senttiä pois.
Vierailija kirjoitti:
Aivan sama. Kunhan ei ole tyypilliset yyhhoon riipparinnat
Hyi.
Niinpä. Ja miten hitossa niissäkin on yleensä raskausarvet??
Pienet on kauniit vielä 65 v iässä. Isot ei edes 40 v.
Hävettäisi olla noin epävarma kuin suurinosa tämän ketjun kirjoittajista :D Sääliksi käy
On miehiä joita kiinnostaa vain, että naisella on isot rinnat.