Pienet rinnat muotia
Oletteko huomanneet?
Varmaankin mm. Dua Lipa suunnannäyttäjä pienine rintoineen ja selkeästi on itse niihin tyytyväinen. Julkkikset ovat jo jonkin aikaa poistaneet implanttejaan ja huulitäytteitään.
Kommentit (210)
No ei kai muotia mutta onko enemmän myös hieman pienempirintaisia naisia nykyisin taas? Ei oikein itse voi päättää sitä rintojen kokoa kuitenkaan joten niillä mennään mitä on.
Mun mielestä on ihan älytöntä että kehon osat voisivat olla muotia tai ei-muotia 😄
Hyvä jos poistattavat, mutta ikävää, jos tekevät sen vain muodin vuoksi. Seuraavassa muoti-oikussa sitten taas implanttia takapuoleen.
Kaikenlainen kauneuskirurgia ja esteettiset "hoidot" on naisten alistamista. Jokaisella toki oikeus tehdä keholleen mitä tykkää, mutta voitaisiinko muuttaa yhteiskuntaa sellaiseksi, että mahdollisimman vähän olisi paineita kehonsa muokkaamiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidän isoista rinnoista laihoilla naisilla. Läskitissit ei kiinnosta.
Rinnat ovat pääosin läskiä. Aina. Tolvana.
No kyllä siellä on niitä maitorauhasiakin. Ja mitä isommat rinnat suht hoikalla naisella sitä enemmän niitä rauhasiakin on.
Kyllähän se keho voi kokea muutoksiakin, myös sen selluliitin suhteen.
Rasvakudoskin elää, se voi vähentyä tai lisääntyäkin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on aina ollu rinnat, että kun oman käden pistää nyrkkiin mahan päälle rinnan alle, niin se rinta on just oman nyrkin kokoinen. Kuppi on A.
Minkäs sille voi, olen lihottanutkin itteäni tämän takia normaalipainon ylärajalle, mutta kuppikoko pysyy.
Lohdutan itseäni sillä, että mulla taas on normaalia leveämpi lantio ja muhkea perse. Että se, missä olen vähemmistönä naisissa pienine rintoineni, niin mun perse on poikkeuksetta muita isompi.
Kuvia ?
Onhan se hyvä, että kynä tissin alla pysyy, sanoi jo vanha kansa aikanaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidän isoista rinnoista laihoilla naisilla. Läskitissit ei kiinnosta.
Rinnat ovat pääosin läskiä. Aina. Tolvana.
Ainakin sinulla, taitaa myös pääsi olla pääosin läskiä.
Kyllä, aivot ovat suurelta osin läskiä, siis rasvaa. Samoin sitä läskiä on mm. polvinivelessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on aina ollu rinnat, että kun oman käden pistää nyrkkiin mahan päälle rinnan alle, niin se rinta on just oman nyrkin kokoinen. Kuppi on A.
Minkäs sille voi, olen lihottanutkin itteäni tämän takia normaalipainon ylärajalle, mutta kuppikoko pysyy.
Lohdutan itseäni sillä, että mulla taas on normaalia leveämpi lantio ja muhkea perse. Että se, missä olen vähemmistönä naisissa pienine rintoineni, niin mun perse on poikkeuksetta muita isompi.
Kuvia ?
Joku mies kiinnostui :D
Pienet, kiinteät rinnat on niin kauniit ja tyylikkäät👌
Hoikkakin nainen näyttää pulskalta isorintaisena.
Vierailija kirjoitti:
No ei ole. Isot tissit on aina hot. Olispa itelläkin. T: katkera a-kuppinen lauta
Tisseissäsi tuskin on vikaa, vaan tuossa katkeruudessa jos jossain
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä, läskiä kertyy kaikkialle muualle kuin rintoihin.
Ihan normaaleilta sen Dua Lipan rinnat näyttää, varmaan A tai B. Ihan samanlaiset on muuten Jennifer Lopezillakin. Semmoset vähän isommat ku oma nyrkki.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on pukeutuminen helpompaa ja esimerkiksi juhlapuvut istuvat kauniimmin päällä, kuten nähtiin Itsenäisyyspäivänäkin, pienirintaisilla.
Todellakin. Alaspäin valuvan tissivaon esittely on vaan noloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ole. Isot tissit on aina hot. Olispa itelläkin. T: katkera a-kuppinen lauta
Minulla on hädin tuskin a-kuppi enkä ole koskaan halunnut isompia.
Aito nainen, otan susta vaimon.
On järkyttävää ylipäätään että naisten kehot tai kehonosat ovat "muodissa".
Eli normaalin kokoiset rinnat ovat palanneet "muotiin". Tämä tarkoittaa lähinnä sitä, että lihavien aikakausi ja ylipainoisuuden ihannointi on loppumassa, mikä on vain hyvä asia.
Oman näkemykseni mukaan jos naisen rinnat ovat suuremmat kuin C , niin rinnat ovat pilalla.
Tämä vain esteetikon silmin katsottuna.
M42
Jos on naisellinen naama niin silloin pikkutissit ei ole niin merkittävä asia.
Pienet terhakat pystärit on kivat. Samoin isommat kunhan on hyvän malliset. Kärpäslätkät ja riipparit jätän muille.
No kyllä siellä on niitä maitorauhasiakin. Ja mitä isommat rinnat suht hoikalla naisella sitä enemmän niitä rauhasiakin on.