Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulin kiusatuksi työssäoppimisen aikana

Vierailija
07.12.2024 |

Enpä olisi uskonut, että tällaistakin vielä joutuu kokemaan. Olin erittäin innoissani alkavasta uudesta työssäoppimisjaksosta. Ensimmäinen viikko oli kaaos. En saanut ohjausta, ilmapiiri huono. Ohjaajani alkoi sanoa minulle päin naamaa todella henkilökohtaisia asioita ja lähdin kesken päivän pois, koska pidättelin vain itkua. Koulun kanta oli, että minun vain pitäisi jatkaa. Kerroin, että minä en jää muiden kiusattavaksi. Ohjaaja oli saanut puhuttua opettajan kanssa asian niin, että en ota ohjausta vastaan. Todella huono fiilis ja jotenkin myös häpeän tilannetta. 

Kommentit (105)

Vierailija
101/105 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myös nukkunut huonosti tuon tapahtuneen jälkeen. Ohjaajani alkoi tosiaan ladella asioita, jotka meni jo henkilökohtaisuuksiin. Sitten toinen työkaveri hänen rinnallaan puolusteli tätä kiusaajaa. He alkoivat lisäksi minulle sanomaan, että työ on kiireistä ja täällä ei ole aikaa ohjata. En enää tiennyt mitä tekisin. Ensin ajattelin että vedän päivän kunnialla loppuun. En pystynyt. Kerroin, että lähden nyt kesken päivän pois ja soitan opettajalle mitä tämän jatkon kanssa tehdään. Ohjaaja nauroi. 

Olitko Turussa? Siellä on yksi valtion laitos joita on myös muutamassa muussakin kaupungissa. Ja pari todella ilkeää naistyöntekijää jolta tuo onnistuisi myös.

Vierailija
102/105 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim sairaalassa on kyse elämästä ja kuolemasta, viimeinen mitä siellä tarvitaan on joku pillittämään alkava riippakivikakara. 

Voi, että olet ihana sairaanhoitaja.  Ei opiskelijoita laiteta ensimmäisenä mihinkään päivystykseen.

Tuo teidän " elämä ja kuolema" kysymys on täysin kirurgin tms vastuulla eikä jonkun hoitajan.

T: potilas jonka hengen pelasti ulkomaalainen sisätautikirurgi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/105 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti tätä tapahtuu paljon  varsinkin naisvaltaisilla aloilla. Itse olen onnistunut suht kovan panssarin kasvattamaan enkä enään jaksa välittää tästä ilkeilystä mitä nämä täydelliset eukot harrastaa päivät pitkät. Toisilla se on oikein elämäntehtävä etsiä virheitä uusien työtehtävistä. Muuta he eivät viitsikään tehdä sitten. Ja omat hommat lyövät laimin täysin Vielä se päivä tulee kun avaan sanaisen arkkuni tstä käytöksestä. Saattaa tulla jopa potkut mutta tulkoon

Tsemppiä ei ole helppoa..

Vierailija
104/105 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässäkin ketjussa saatu yht äkkiä ap käännettyä niin, että kyseessä olisi joku tumpelo joka ei ota ohjausta vastaan

Pois lähtemisen voi toisaan tulkita niin ettei ota vastaan ohjausta

Vierailija
105/105 |
09.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässäkin ketjussa saatu yht äkkiä ap käännettyä niin, että kyseessä olisi joku tumpelo joka ei ota ohjausta vastaan

Pois lähtemisen voi toisaan tulkita niin ettei ota vastaan ohjausta

Mitä ihmeen tulkintaa, ap oli sanonut suoraan että kiusattu, se oli syy miksi lähti pois. Itsekin lopetin työharjoittelun keskellä päivää koska vittuilivat että pitäisi saada lisää palkkaa neuvomisesta kun eihän tuo osaa mitään. Seuraavassa paikassa viihdyin ja pääsin samaan firmaan töihinkin valmistumisen jälkeen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi