Mitä ajattelet tällaisesta miehestä!! Laitoin viestin, että tapan itseni.
Kriisi ja riita. Olen todella epätoivoinen. Laitoin miehelle viestin, että en jaksa elää parempi, kun minua ei ole enää. Mies ei noteeraa viestiä mitenkään. Olen kerran aiemminkin sanonut tuollaista, koska minulla on masennusta ja itsetuhoisuutta. Mies vain suhtautuu kylmästi ja sanoo, että lopeta tuollaiset puheet, haen kuulemma vain huomiota.
Nyt on suuttunut eikä vastaa mitään, vaikka näkee viestini. Eikös tuo ole heitteille jättö?
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Masentuneet ovat pelkkiä narsisteja. He näkevät vain yhden asian ja se on minäminäminäminäminäminä.
Eivät kaikki masentuneet ole itsekkäitä, mutta ap on selvästi ihan omanlaatuinen tapaus tuon manipuloinnin kanssa. Hän kuulostaa narsistiselta.
Jos oikeasti haluat tappaa itsesi, niin tee se. Se on kaikille parasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Masentuneet ovat pelkkiä narsisteja. He näkevät vain yhden asian ja se on minäminäminäminäminäminä.
Jokainen, joka syyttää omista ongelmistaan aina muita, on jonkin sortin narsisti. Muita ihmisiä narsisti tarvitsee lähinnä oman heikon itsetunnon tukemiseen.
KAIKISSA ihmisissä on jonkin verran verran narsistisia piirteitä. Ei sellaista ihmistä ole olemassakaan, jolla ei niitä ole.
Vierailija kirjoitti:
Jos oikeasti haluat tappaa itsesi, niin tee se. Se on kaikille parasta.
Tai vaikkei niin haluaiskaan....
En ihmettele ettei mies jaksa reagoida. Ei ole heitteillejättö, itsemurha ei ole rikos ja aikuinen ihminen saa sen ihan vapaasti tehdä. Olet todellakin huomioh.ora. Jos oikeasti haluaisit tappaa itsesi, niin et kertoisi kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Mies on empatiakyvytön paska (ja sinun pitäisi antaa hänelle kenkää). Vaikka miten olettaisi että toisen itsemurhauhkailu on huomionhakua, aina pitää pitää mielessä se mahdollisuus että toinen voikin olla tosissaan. Ja ei ole paljoa vaadittu sanoa jotain "älä tee itsellesi pahaa, hae apua", siinä kohtaa on jo tehnyt tarpeeksi.
Mulla on ollut tuollainen uhkailija exänä, ja voin kertoa, että ei sellainen ihminen hae apua eikä jätä rauhaan, vaan jatkaa yhteydenottoja. Eli sikäli parasta on estää.
Roikuin vuoden suhteessa missä toinen osapuoli uhkaili itsemurhalla jos lopetan suhteen . Todella raskasta oli elää pelossa. Lopulta löysin rohkeutta riuhtaista itseni irti suhteesta. Lopeta ap kokonaan moinen ja hakeudu terapiaan.
Veljeni uhkasi kävellä junan alle kun en ottanut häntä nurkkiini juopottelemaan. Ei kävellyt vaan otti lusikan kauniiseen käteensä ja hankki itselleen asunnon. On julmaa uhkailla itsemurhalla.
Itsariuhkailu on manipulointia ja henkistä väkivaltaa. Miehellä on oikeus suojella itseään sellaiselta.
Vierailija kirjoitti:
Itsemurhalla uhkailu on henkistä väkivaltaa. Jos joku niin tekisi minulle, niin en vastaisi hånelle viesteihin, mutta soittaisin hänelle kotiin ambulanssin ja poliisin. Niitähän hän tarvitsisi, jos oikeasti tarkoittaisi, mitä uhkailee.
Näin kerran yhdelle silloin jo ex teinkin.
Älä hae "empatiaa" uhkailuillasi. Joka itsemurhan aikoo tehdä niin hän ei siitä kenellekään ilmoittele , vaan kiristää... Sinuna tekisin itsemurhasi vain kaikessa hiljaisuudessa....Kyllä joku pois sitten korjaa...
Miehesi on oikeassa ja Sun toiminta on henkistä pahoinpitelyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt tulee kyllä taas laaduttomia provoja.
Mulla oli nuorempana tuollainen poikaystävä, joka uhkaili itsemurhalla. Ihan puhtaasti oli manipulointia ja kontrolloitua.
En minä sanonutkaan, ettei tilanne voisi olla totta. Olen tämän kiristämisen keinon ekassa parisuhteessa kokenut itsekin. Tarkoitin vain tuota tapaa kirjoittaa, ja yritystä. Varmasti jokainen ihminen tietää tuollaisen olevan manipulointia ja väkivaltaa, vaikka tekisikin sitä itse.
Mitä jos menisit hoitoon?