Mitä ajattelet tällaisesta miehestä!! Laitoin viestin, että tapan itseni.
Kriisi ja riita. Olen todella epätoivoinen. Laitoin miehelle viestin, että en jaksa elää parempi, kun minua ei ole enää. Mies ei noteeraa viestiä mitenkään. Olen kerran aiemminkin sanonut tuollaista, koska minulla on masennusta ja itsetuhoisuutta. Mies vain suhtautuu kylmästi ja sanoo, että lopeta tuollaiset puheet, haen kuulemma vain huomiota.
Nyt on suuttunut eikä vastaa mitään, vaikka näkee viestini. Eikös tuo ole heitteille jättö?
Kommentit (54)
Mies on oikeassa, silkkaa huomiohuoraamista.
No ei todellakaan ole. Jokainen on vastuussa itsestään. Raivostuttavaa tuollainen käytös. Jos oikeasti haudot itsemurhaa et sillä huutele. Jos huutelet se on pelkkää säälin hakua. Todellakin tuollaiset puheet kuormittaa aika pahasti ihmisiä. Ei mikään ihme, ettei halua enää olla yhteydessä.
Huomiohuoraamista toi on, eikä mitään muuta.. En vastaisi minäkään.
Hae apua itsellesi. Yrität manipuloida miestä. Hän on aivan oikeassa.
Luulee että manipuloit. Nyt tosiaan aoya itsellesi, mene päivystykseen. Tsemppiä.
Nyt tulee kyllä taas laaduttomia provoja.
Mies tietää, että itsemurhalla uhkailu on henkistä väkivaltaa ja vallankäyttöä, eikä lähde tuollaiseen mukaan.
Törkeää laittaa viestillä tuollaista riidan yhteydessä.
Jos on itsetuhoisuutta, siitä pitää puhua silloin kun ei ole riitaa ja hankkia apua.
Yrität kiristää miestä.
Hanki ulkopuolista apua ongelmiisi.
Itsemurhauhkailusi on manipulointia ja henkistä väkivaltaa miestä kohtaan. Itse estäisin sinut välittömästi.
Mies on empatiakyvytön paska (ja sinun pitäisi antaa hänelle kenkää). Vaikka miten olettaisi että toisen itsemurhauhkailu on huomionhakua, aina pitää pitää mielessä se mahdollisuus että toinen voikin olla tosissaan. Ja ei ole paljoa vaadittu sanoa jotain "älä tee itsellesi pahaa, hae apua", siinä kohtaa on jo tehnyt tarpeeksi.
Ei kun se on sinulta henkistä väkivaltaa ja yrität kontrolloida tuolla käytöksellä miehen tunteita sekä käytöstä. Näytät kuitenkin olevan järjissäsi, et ole psykoottinen joten ymmärryksesi ei ole alentunut. Kyse ei myöskään ole impulsiivisuudesta koska et tee mitään itsetuhoisuuteen viittaavaa. Lopeta tuollainen käytös, se on ällöttävää huomionhakua ja tahallista kiusantekoa.
Vierailija kirjoitti:
Mies on empatiakyvytön paska (ja sinun pitäisi antaa hänelle kenkää). Vaikka miten olettaisi että toisen itsemurhauhkailu on huomionhakua, aina pitää pitää mielessä se mahdollisuus että toinen voikin olla tosissaan. Ja ei ole paljoa vaadittu sanoa jotain "älä tee itsellesi pahaa, hae apua", siinä kohtaa on jo tehnyt tarpeeksi.
Meillä kaikilla on eri pituiset elämät. Ei kukaan saa päättää päivistään, ne määrätään.
Vierailija kirjoitti:
Syntymä on kuolemantuomio.
Ei ole koska haet selkeästi huomiota. Jätä se sika jälkeesi ja mene eteenpäin. Äläkä ripustaudu. Kasvata pallit.
Ap:n kaltaisen ihmisen kanssa ei kannata olla tekemisissä.
Halu tappaa itsensä on 1 juttu - toisen kiristäminen sanomalla sille se on toinen.
Aikamoista tunnetason rääkkäystä pelotella toista omalla itsarillaan.
Soita itsellesi ambulanssi.