Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet tällaisesta miehestä!! Laitoin viestin, että tapan itseni.

Vierailija
07.12.2024 |

Kriisi ja riita. Olen todella epätoivoinen. Laitoin miehelle viestin, että en jaksa elää parempi, kun minua ei ole enää. Mies ei noteeraa viestiä mitenkään. Olen kerran aiemminkin sanonut tuollaista, koska minulla on masennusta ja itsetuhoisuutta. Mies vain suhtautuu kylmästi ja sanoo, että lopeta tuollaiset puheet, haen kuulemma vain huomiota.

Nyt on suuttunut eikä vastaa mitään, vaikka näkee viestini. Eikös tuo ole heitteille jättö?

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli nuorena poikaystävä joka uhkasi tappaa itsensä jos en mene hänen kanssaan naimisiin. Eihän niin parisuhteessa asioita hoideta, kiristämällä. En mennyt, erosimme, mutta tietääkseni ei tappanut itseään. 

Vierailija
22/54 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ap kyllä sinä huomiota haet ja vielä melko törkeällä tavalla kiristämällä. Tarvitsemaasi huomiota saat mielenterveyspalveluista, etkä suinkaan vainoamalla miestäsi (todennäköisesti jo exääsi) itsemurhauhkauksilla.

En sano tätä pahalla, vaan kannattaa oikeasti hakea apua ammattilaisilta. Ensin omaan terveyskeskukseen, kuvailet vastaanotolla itsetuhoajatuksesi ja sieltä ohjaavat sinut eteenpäin psykiatristen palveluiden piiriin.

Itsemurhan tekevät ihmiset ovat normioloissa (ei koske siis ääriskenaarioita) lopulta hyvin itsekkäitä, kun satuttavat vanhempiaan, mahdollisia lapsiaan ja muita läheisimpiään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkistä väkivaltaa ja toisen manipulointia tuo itsarilla uhkailu. 

Vierailija
24/54 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi olisi pyytää anteeksi tyhmiä juttujaan. Voisi tulla parempi olo, kun ottaa vastuun itsestään.

Vierailija
25/54 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt tulee kyllä taas laaduttomia provoja. 

Mulla oli nuorempana tuollainen poikaystävä, joka uhkaili itsemurhalla. Ihan puhtaasti oli manipulointia ja kontrolloitua.

Vierailija
26/54 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsemurhalla uhkaaminen on rankkaa manipulointia. Ota yhteys mielenterveyspalveluihin.

Vierailija
27/54 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soita itsellesi ambulanssi.

eMME ELÄ ELOKUVASSA.

sOITAt 112 josta sanotaan että elä jauha paskaa.

Vierailija
28/54 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmärsinkö oikein; uhkaat tappaa itsesi ja kun toinen ei reagoi toivomallasi tavalla, tulet mamma palstalle valittamaan? Olet varsinainen taliaivo, jos luulet uskottavuutesi paranevan tällaisilla tempuilla. Toivon todella, että hän jättää sinut jatkossa täysin huomiotta ja pistää estot päälle. Hanki apua! 

Vierailija
29/54 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulet, että saisit miehen lämpenemään sinulle ja itsellesi uhkailemalla itsemurhalla?! Tervejärkinen mies ajattelee tuossa vaiheessa, että tästä hullusta naisesta on pakko päästä mahdollisimman nopeasti eroon!

Vierailija
30/54 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda se mies ja jatka elämää. Hae apua itsellesi.

Vierailija
31/54 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä täällä kirjoittelet enää vai oliko se turha uhkaus?

Vierailija
32/54 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jatkaisi suhdetta kanssasi, vaan laittaisin sinulle eston kaikkialla. Miksi kohtelet toista noin? 

Vierailija
33/54 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsemurhalla uhkailu on henkistä väkivaltaa. Jos joku niin tekisi minulle, niin en vastaisi hånelle viesteihin, mutta soittaisin hänelle kotiin ambulanssin ja poliisin. Niitähän hän tarvitsisi, jos oikeasti tarkoittaisi, mitä uhkailee.

Vierailija
34/54 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on alhaista kiristämistä omalla hengelläsi. Hae apua!!!

Vierailija
35/54 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa lopettaa itsetuhoisuus.

Vierailija
36/54 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tajuat ottaa vastuuta omasta elämästä ja teoista. Hae apua ammattilaisilta, älä kiristä läheisiäsi.

Vierailija
37/54 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi uhkailet itsemurhalla ja mitä kuvittelit että mies tekisi viestisi saatuaan?

Jokainen täysjärkinenhän ymmärtää että suhde loppuu just siihen paikkaan kun tuollaiset uhkailut alkaa.

Vierailija
38/54 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on oikeassa. Huomiotahan sinä vain haet, ja luulet itsarilla uhkailemalla saavasi mitä haluat.

Vierailija
39/54 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä huomionhakuisuutta tämä aloitus kuvaa.

Vierailija
40/54 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae apua ja lopeta se huomion hakeminen tuolla tavalla, tuo on jo röyhkeää ja sairasta toimintaa. Sympatiaa sille miehelle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän