Jos ei halua käyttää fb tai insta, mihin maisemakuvia?
Vai onko insta muka nyt kaikille melkein "pakollinen".
Kommentit (9)
Tai sitten vain talletat ne kuvat puhelimellesi. Mikä pakko niitä on jaella muille?
AllTrails, jos olet ottanut kuvia vaellusreiteiltä tai tunnetuista retkikohteista.
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten vain talletat ne kuvat puhelimellesi. Mikä pakko niitä on jaella muille?
Niin olen tehnytkin, puhelimen muisti täyttyy. En tiedä onko siinä järkeä tosiaan. Tuli vaan mieleen jos laittaisi joskus kuvia.
Luontokuvat on kokenut sellaisen inflaation ettei niitä kannata jakaa missään. FB kuvaryhmiin tulee miljoona kuvaa päivässä, suurin osa kuraa.
Olen jakanut parhaita ihan vaan viestillä joillekin ystäville. DeviantArtia olen myös käyttänyt.
Vierailija kirjoitti:
Luontokuvat on kokenut sellaisen inflaation ettei niitä kannata jakaa missään. FB kuvaryhmiin tulee miljoona kuvaa päivässä, suurin osa kuraa.
Tavoite on muu. Se joka tietää minut, ymmärtää paremmin kuvia. Tuntemattoman silmin voi olla tietysti tylsiä kuvia.
Mä oon niin vanhanaikainen, että mun omat lomamaisemakuvat päätyvät suurennettuina valokuvina omaan kotiin kehyksiin. Onpahan ainutlaatuisia tauluja.
Tiktok