Cp-vammainen Niilo Virta, 26, käyttää toista tuhatta euroa vuodessa seksin ostamiseen: "Seksistä tulee arvokas olo, että on haluttu"
https://www.satakunnankansa.fi/ihmiset/art-2000010859961.html
Miten maksullinen seksi saa maksajan tuntevan itsensä halutuksi, kun kaikille on selvää että sänkyyn mennään vain rahasta?
Kommentit (639)
"Kukaan ei saa puutostiloja, jos ei saa seksiä. Seksiä ei pitäisi kohdella minään rahan, ruoan ja veden kaltaisena asiana, jota ilman ihminen ei pärjää. Kyllä, siitä olen samaa mieltä, että Niilo voisi ennemmin yrittää erilaisia deittipalstoja ja -sovelluksia sekä erilaisia ajanviettopaikkoja, joissa voisi päästä tutustumaan naisiin ja mahdollisesti muodostaa parisuhde, josta saada oikeita, maksuttomia käsityksiä seksuaalisuudesta ja rakkaudesta. Oli kyseessä sitten vammattomien ajanviettopaikat tai fyysisesti vammaisten vertaistukiryhmät/harrastustoiminnat/yhdistykset jne."
Tämä on kyllä silkkaa vittuilua vammaisille miehille. Eihän moni muukaan mies saa niitä oikeita maksuttomia käsityksiä seksuaalisuudesta ja rakkaudesta. Miten kukaan muka luulee, että vammainen mies olisi haluttu, kun meillä on tälläkin hetkellä varmaan parisataatuhatta miestä, jotka ovat vailla seksuaalisuutta ja rakkautta?
Vierailija kirjoitti:
Niilo lienee fiksumpi kuin moni muu tällä sivustolla.
Siltä viestien perusteella näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Samalla tavalla miehet siitä voi voimaantua. Turha on olla kateellinen ja puuutteessa. Siitä vaan ansaitsemaan, ja saamaan."
No eiväthän voi. Vain erittäin harva nainen ostaa seksiä.
Myykää toisille miehille. Yhtä vähän ne naisprost nauttivat miehille myydessä, kuin te toisille miehille myydessä.
Haista paska!
No se voi kyllä kieltämättä miesten välisessä seksissä välillä haista.
Sinähän sen homona tiedät.
Tilastojen mukaan heterot harrastaa eniten anaaliseksiä? Yli puolet homoseksuualeista miehistä ei ha
Paskaa puhut! Miehenä koko ajatus on täysin vastenmielinen.
Vierailija kirjoitti:
"Kukaan ei saa puutostiloja, jos ei saa seksiä. Seksiä ei pitäisi kohdella minään rahan, ruoan ja veden kaltaisena asiana, jota ilman ihminen ei pärjää. Kyllä, siitä olen samaa mieltä, että Niilo voisi ennemmin yrittää erilaisia deittipalstoja ja -sovelluksia sekä erilaisia ajanviettopaikkoja, joissa voisi päästä tutustumaan naisiin ja mahdollisesti muodostaa parisuhde, josta saada oikeita, maksuttomia käsityksiä seksuaalisuudesta ja rakkaudesta. Oli kyseessä sitten vammattomien ajanviettopaikat tai fyysisesti vammaisten vertaistukiryhmät/harrastustoiminnat/yhdistykset jne."
Tämä on kyllä silkkaa vittuilua vammaisille miehille. Eihän moni muukaan mies saa niitä oikeita maksuttomia käsityksiä seksuaalisuudesta ja rakkaudesta. Miten kukaan muka luulee, että vammainen mies olisi haluttu, kun meillä on tälläkin hetkellä varmaan parisataatuhatta miestä, jotka ovat vailla seksuaalisuutta ja rakkautta?
Edelleen- seurustelu ja parisuhde= saa pillua?
Vierailija kirjoitti:
En nyt ymmärrä miksi tätä niin jyrkästi tuomitaan. Ihan samanlaista itsepetosta sekin on, jos on uskoo kaiken maailman lirkutuksia saadakseen vain seuraavana päivänä huomata, että kaikki oli valhetta ja toinen ghostaa sinut. Kun on pildestä kyse, miehiltäkin alkaa löytyä oscar tason näyttelijän taitoja.
Mä en tuomitse tässä mitään muuta kuin sen, että yhteiskunnan pitäisi maksaa vammaisille prostituoitujen palvelut. Maksakoon itse, niin ne joutuu muutkin köyhät, rumat ja ei halutut, tekemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt ymmärrä miksi tätä niin jyrkästi tuomitaan. Ihan samanlaista itsepetosta sekin on, jos on uskoo kaiken maailman lirkutuksia saadakseen vain seuraavana päivänä huomata, että kaikki oli valhetta ja toinen ghostaa sinut. Kun on pildestä kyse, miehiltäkin alkaa löytyä oscar tason näyttelijän taitoja.
Mä en tuomitse tässä mitään muuta kuin sen, että yhteiskunnan pitäisi maksaa vammaisille prostituoitujen palvelut. Maksakoon itse, niin ne joutuu muutkin köyhät, rumat ja ei halutut, tekemään.
Tuosta olen samaa mieltä. Tällä hetkellä valtiolla on tärkeämpiä kulukohteita ja hoitopalvelut valmiiksi kriisissä. Joten joutuu rahoittamaan "harrastuksensa" toisella tavalla. Läheisyyden kaipuu on silti täysin inhimillistä. Tällä palstalla inhimillisyys vaan ei asusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Samalla tavalla miehet siitä voi voimaantua. Turha on olla kateellinen ja puuutteessa. Siitä vaan ansaitsemaan, ja saamaan."
Erittäin harva mies myy seksiä tai ostaa sitä. Naiset myyvät seksiä ja miksi?
Puolet saksalaisista miehistä on käynyt ilotalossa.
Rappiota ei tulisi ihailla. Weimarin Saksan tiellä ollaan, jos kaikenlaiset perversiot sallitaan.
Perversiot?
Seksin osto ja myynti on perversio. Ei siitä mihinkään pääse, ei ole tervettä ja tuo mukanaan vain ongelmia.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rappiota ei tulisi ihailla. Weimarin Saksan tiellä ollaan, jos kaikenlaiset perversiot sallitaan.
Höpöhöpö. Saksassa on ollut ilotaloja jo valtion syntymisen aikaan vuonna 862.
Ai Hitlerin Saksassakin? Ei tainnut ihailla prostituutiota.
Nassisotilaita kehotettiin panemaan ilman kumia mahdollisimman paljon ees ja taas ja siellä ja täällä, jotta "řotu" leviäisi. Ja ns "arjalsisiin" maihin perustettiin ns lebrnsborn- ohjelma ihan panemista ja ařjalaislasten tekemistä varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuosta olen samaa mieltä. Tällä hetkellä valtiolla on tärkeämpiä kulukohteita ja hoitopalvelut valmiiksi kriisissä. Joten joutuu rahoittamaan "harrastuksensa" toisella tavalla. Läheisyyden kaipuu on silti täysin inhimillistä. Tällä palstalla inhimillisyys vaan ei asusta.
Läheisyyden kaipuu eli saa pimpsaa kauniilta naisilta. Just joo.
Mukava, fiksu, naisia arvostava mies saa kyllä parisuhteen vaikka olisi vammainen tai mt- ongelmainen. Mutta tämä Niilohan haluaa vain saada pillua kauniilta naisilta, eli hän on ihan perus incel , jolle nainen on reikä ja hänen seksihalujen tyydyttäjä, ei edes ihminen.
Vierailija kirjoitti:
"Ei yksikään terve nainen antaisi Niilolle ja harva edes rahasta."
Eipä hän saisi vammaisilta naisiltakaan, että se siitä. Hyvä, että edes joku antaa, vaikkakin rahasta, mutta siihen Niilolla on oikeus ja se hänelle suotakoon. Kyllä minäkin hänen asemassaan haaveilisin kauniista naisesta. Niilon elämä vammaisena ja päähänpotkittuna ei ole helppoa.
Jos itse kustantaa koko lystin ja harrastaa seksiä omasta tahdosta tekevän naisen kanssa, niin ei ole minulta pois. Valtion ei tule toteuttaa kenenkään seksifantasioita sen enempää kuin jonkun bilettämistäkään. Ja niistä vammaisista naisista, vammaisena naisena nyt taitaa olla vielä jotenkin helpompaa parisuhdemarkkinoilla. Aina löytyy edes joku mies, joka haluaa harrastaa seksiä vammaisen tai jopa pulskan naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myykää toisille miehille. Yhtä vähän ne naisprost nauttivat miehille myydessä, kuin te toisille miehille myydessä.
Haista paska!
No se voi kyllä kieltämättä miesten välisessä seksissä välillä haista.
Ai välillä? Mistä sä siihen sen välillä sait?😀
Enemmistö länsimaisista naisista myy itseään vapaaehtoisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä silkkaa vittuilua vammaisille miehille. Eihän moni muukaan mies saa niitä oikeita maksuttomia käsityksiä seksuaalisuudesta ja rakkaudesta. Miten kukaan muka luulee, että vammainen mies olisi haluttu, kun meillä on tälläkin hetkellä varmaan parisataatuhatta miestä, jotka ovat vailla seksuaalisuutta ja ra
Vain avioliitossa ei saa pillua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perversiot?
Seksin osto ja myynti on perversio. Ei siitä mihinkään pääse, ei ole tervettä ja tuo mukanaan vain ongelmia.
Eri
Jutkumedia tätäkin rummuttaa. Siitä johtuu miksi ihmismielessä kaikki epänormaali muuttuu normaaliksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi vai ei pitäisi? Opettele suomea.
Vierailija kirjoitti:
Mukava, fiksu, naisia arvostava mies saa kyllä parisuhteen vaikka olisi vammainen tai mt- ongelmainen. Mutta tämä Niilohan haluaa vain saada pillua kauniilta naisilta, eli hän on ihan perus incel , jolle nainen on reikä ja hänen seksihalujen tyydyttäjä, ei edes ihminen.
Kyllä, tyypillinen incel. Tuskinpa niitä vammattomia inceleitäkään kukaan arvostaa, vaikka ovat niitä kaikkien ihailemia terveitä. Toki vammaisena ihmisenä parisuhteen solmiminen voi olla työlästä, sitä en vähättele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi vai ei pitäisi? Opettele suomea.
Niilon mielestä pitäisi ja mä tuomitsen sen. Opettele lukemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuosta olen samaa mieltä. Tällä hetkellä valtiolla on tärkeämpiä kulukohteita ja hoitopalvelut valmiiksi kriisissä. Joten joutuu rahoittamaan "harrastuksensa" toisella tavalla. Läheisyyden kaipuu on silti täysin inhimillistä. Tällä palstalla inhimillisyy
Mistä olet saanut päähäsi, että seksipalveluiden myyjät ovat kauniita? Itseasiassa ne ovat aika tavallisen näköisiä, ellei jopa keskivertoa epäviehättävämpiä, yleensä paljon vanhempia ja pulleampia kuin mainostavat.
Niilo lienee fiksumpi kuin moni muu tällä sivustolla.