Persu Minna Reijonen ompelee pukunsa itse ja sen huomaa
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/84da5090-d012-4d9e-9e64-4f14ff…
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/afecb045-31ed-49d7-92bb-1a08c3…
Miksihän nuo ylipainoiset ihmiset kuvittelevat rumien röyhelöiden lukevan heitä?
Kommentit (97)
10 % kritiikistä on puvusta, 20% kritiikistä on lihavuudesta, 70% kritiikistä on siitä että on persu.
Ihan hauska kasarityylissään, minusta on kivaa kun jollakin on oma tyyli. Ja olihan hän paremman näköinen kun joku Vappu Pimiä.
Lila puku ihan ok, mutta pari parannusehdotusta: laadukkaampi kangas, lyhyemmät, ranteet paljastavat hihat. Ranteiden näkyminen tuo siroutta olemukseen. Tai kapea rannekaistale, pussihiha.
Ompelutaitoa pystyy jokainen halutessaan kehittämään, valitettavasti kaikilla ei ole esteettistä silmää.. Yksivärisenä ei olisi ollut yhtä paha!
Ne tekköö jokka ossoo, jokka ei ossoo, ne arvostelloo. Savolainen sananlasku.
Sovitaanko niin, että alat arvostelemaan toisten pukuja sitten kun saat kutsun linnan juhliin ja olet esillä oman pukusi kanssa
Vierailija kirjoitti:
Se musta keskiosa on jokseenkin erikoinen elementti. Kapealinjainen yksivärinen puku siitä värillisestä kankaasta olisi tyylikäs vaihtoehto. Hienoa kuitenkin kun tekee itse, ja on myös itse tyytyväinen, sehän se tärkeintä on.
Musta hoikentaa. Mieti miltä näyttäisi värikkäästä kankaasta.
Ei tietenkään näytä hoikalta mutta ilman korsettia ei kapene
Puku ei ollut ommeltu vaan kursittu. Ei istunut, tursui miten sattuu, oli mauton. Ihan hyviä pukuja voi vaikka vuokrata, ettei häpäise itseään.
Ommellessa kannattaa opetella edes alkeet ja käyttää kaavoja. Tämä tekele oli ilmeisesti oman kyseenalaisen maun ja mielikuvituksen tuote. Pisti pahasti silmään kun ympärillä hyvin tehtyjä pukuja.
Vierailija kirjoitti:
10 % kritiikistä on puvusta, 20% kritiikistä on lihavuudesta, 70% kritiikistä on siitä että on persu.
Kyllä tuo puku itsessään on tosi ruma. Ei sitä voi selittää edes tuolla että on persu ja ylipainoinen.
Vierailija kirjoitti:
Teknistä taituruutta hänellä näyttää olevan mutta tyyli on hukassa. On niitä vielä hirveämpäkin nähty mutta tuota ei voi myöskään erityisemmin kehua
Ei ole. Sori
Terveisin ompelija
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On oikeastaan aika surullista, että harrasteompelijan kolttu näyttää joiltakin osin jopa paremmalta kuin monet Suomen nimekkäiden suunnittelijoiden aikaansaannokset.
Kieltämättä vähän surullista, että jonkun silmissä näyttää tuolta.
No pistäpä tältä vuodelta rinnakkain Reijonen ja vaikka Vappu Pimiä. Kumpi näyttää pahemmalta?
Ihmisten ulkonäköä en käy arvostelemaan, mutta kyllä Pimiän puku oli selvästi tyylikkäämpi. Paremmin leikattu, etenkin miehustassa kiinnostava rakenne, aidosti juhlava kangas.
Vähän liian avoin edestä. Noin arvokkaaseen juhlaan, ja tuolla pukukoodilla vähemmän tissiväliä, kiitos! Muuten hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Mä sanoisin että se kolmivaikutus on pahin. Hirveä kolttu, tavallisennäköinen ylipainoinen matami ja sitten vielä se älytön poliittinen suuntaus. Huh.
Vierailija kirjoitti:
Ne tekköö jokka ossoo, jokka ei ossoo, ne arvostelloo. Savolainen sananlasku.
No tässä tapauksessa ne tekee jotka nimen omaan ei osaa. Ja muut arvostelee.
Ihan kuin jostain 7- vuotiaan synttärikutsuilta nuo puvut. "Äiti, äiti, tee mulle prinsessamekko, pliis!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On oikeastaan aika surullista, että harrasteompelijan kolttu näyttää joiltakin osin jopa paremmalta kuin monet Suomen nimekkäiden suunnittelijoiden aikaansaannokset.
Kieltämättä vähän surullista, että jonkun silmissä näyttää tuolta.
No pistäpä tältä vuodelta rinnakkain Reijonen ja vaikka Vappu Pimiä. Kumpi näyttää pahemmalta?
Vappu pimiä voittaa 6-0. ei ollut täydellinen istuvuus mutta muuten ihan kelpo mekko.
Tämä turkoosi härdelli on ihan sanoinkuvaamaton.
Ainakin osaa tehdä omalle vartalolleen sopivan puvun. Ei näy levinnyt napa kuten Vapulla.
Minulle tulee mieleen äitini tekeleet barbeilleni kun olin lapsi.