Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Persu Minna Reijonen ompelee pukunsa itse ja sen huomaa

Vierailija
07.12.2024 |

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/84da5090-d012-4d9e-9e64-4f14ff…

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/afecb045-31ed-49d7-92bb-1a08c3…

Miksihän nuo ylipainoiset ihmiset kuvittelevat rumien röyhelöiden lukevan heitä? 

Kommentit (97)

Vierailija
61/97 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On oikeastaan aika surullista, että harrasteompelijan kolttu näyttää joiltakin osin jopa paremmalta kuin monet Suomen nimekkäiden suunnittelijoiden aikaansaannokset.

Kieltämättä vähän surullista, että jonkun silmissä näyttää tuolta.

No pistäpä tältä vuodelta rinnakkain Reijonen ja vaikka Vappu Pimiä. Kumpi näyttää pahemmalta?

Näkyyhän siinä tanssiohjelman voittajan mekkokuvassa Pimiä taustalla...

Vierailija
62/97 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On oikeastaan aika surullista, että harrasteompelijan kolttu näyttää joiltakin osin jopa paremmalta kuin monet Suomen nimekkäiden suunnittelijoiden aikaansaannokset.

No pistäpä tältä vuodelta rinnakkain Reijonen ja vaikka Vappu Pimiä. Kumpi näyttää pahemmalta?

Ihmisten ulkonäköä en käy arvostelemaan, mutta kyllä Pimiän puku oli selvästi tyylikkäämpi. Paremmin leikattu, etenkin miehustassa kiinnostava rakenne, aidosti juhlava kangas. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/97 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää lährettihin tekemähän ja sutta tuli.

Vierailija
64/97 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis kiva idea että haluaa itse tehdä pukunsa mutta kun ei taidot riitä..

Vierailija
65/97 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa on haettu intialaista vibaa. Ei huono, mutta vois kääntää volyymiä isommalle.Tykkään turkoosista, musta veke, hihat vois olla lyhyemmät.

Vierailija
66/97 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopputulos olisi voinut olla ihan hieno, jos sen olisi tehnyt kokonaan mustasta. Näytti olevan sen verran pehmeää ja laskeutuvaa kangasta, että hihoista olisi tullut nätimmät ja vyötärölinja ei olisi erottunut noin selkeästi.

Vierailija
67/97 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin pisteet Ruohoselle siitä, ettei vatsa näy kankaan läpi.

Vierailija
68/97 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänen kannattaisi käydä värianalyysissa ja tehdä vaate sopivasta arvokkaasta väristä. Nyt värit vähän nuoremman ihmisen värejä. Tuo aqua värinä ei vaikuta hänen väriltään. Onko hän jopa talvi-värityyppiä, joissain kuvissa mustat hiukset, joissakin syksymäiset punertavat. 

Aqua ja musta on ihan vihoviimeinen yhdistelmä, etenkin kun aquassa vielä tuollainen hurja tekstuuri.

Vierailija
69/97 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linnan järkyttävin mekko. Naurettava. Ja kun on lihavampi niin se vielä korostuu. 

Ehkä kivaa ommella, mutta ei oikein näytä osaavan. Johonkin lasten näytelmään riittää tuollainen taso. 

Kansanedustajat varmaan tienaa ihan hyvin, niin voisi teettää puvun, se työllistäisikin vielä ihmisiä.

Vierailija
70/97 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän ei kertoisi ommelleensa itse, ei kukaan sanoisi yhtään mitään! Linnassa oli tänä vuonna monta huonosti-istuvaa ja tyylitöntä asua, pari naamiaispukua (vai mikä se Arttu Viskarin vaimon asu oli?) ja muutama sellainen vaate, jossa joutui miettimään selkäläskien merkitystä hyvinvointiyhteiskunnan ravintosuosituksia tehtäessä.

Vierailija
71/97 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linnan järkyttävin mekko. Naurettava. Ja kun on lihavampi niin se vielä korostuu. 

Ehkä kivaa ommella, mutta ei oikein näytä osaavan. Johonkin lasten näytelmään riittää tuollainen taso. 

Kansanedustajat varmaan tienaa ihan hyvin, niin voisi teettää puvun, se työllistäisikin vielä ihmisiä.

No ei todellakaan ollut järkyttävin, siellä oli monta paljon huonompaakin.

Vierailija
72/97 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hän ei kertoisi ommelleensa itse, ei kukaan sanoisi yhtään mitään! Linnassa oli tänä vuonna monta huonosti-istuvaa ja tyylitöntä asua, pari naamiaispukua (vai mikä se Arttu Viskarin vaimon asu oli?) ja muutama sellainen vaate, jossa joutui miettimään selkäläskien merkitystä hyvinvointiyhteiskunnan ravintosuosituksia tehtäessä.

Jos ei tietäisi, että on tuon hirvityksen kursinut itse kokoon niin ihmettelisin miksi joku on niin tyhmä, että maksaa tuommoisesta puvusta vieraalle. Läskiä tuossa pariskunnasta riittää, miksi persut on tuommoisia, lihavia, viinaa ja läskiäkö ne nauttii alinomaan. 

Vierailija
73/97 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli pitäisi ostaa kaupasta sitten valmis puku?

No kyllä, ostaa valmis puku, teettää mittatilauspuku, käyttää vanhaa pukua sellaisenaan, käyttää vanhaa pukua ammattilaisen muokkaamana, vuokrata puku tai pyytää lainaan suvun pukua. Kyseinen henkilö olisi ollut paljon tyylikkäämpi vaikka äitinsä kansallispuvussa, edellyttäen että koko olisi ollut oikea. 

Se onkin muuten aika jänskää, että juhlissa oli pilvin pimein saamelaisia kansallispuvuissa, muutama romani, joukko diplomaatteja muttei yhtään persua kansallispuvussa. Ei, Dubain paljettipolyesteriä sen olla pitää.

Takavuosilta on jäänyt mieleen nuoren hiihtäjä Marjo Matikaisen erinomaisen kaunis kansallispuku.

Jenna Simulalla oli Suur-Iin puku. Oli kaunissekä puku että kantaja

Jennan puvun sisältö olikin täyttä paskaa, niin kuvittava ihminen etten montaa pahempaa tiedä. 

Vierailija
74/97 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli pitäisi ostaa kaupasta sitten valmis puku?

Puvun voisi teettää jollain osaavammalla. Tai jos välttämättä haluaa ommella itse, niin teettäisi edes mittojen mukaan kaavat.

Sovitusnukke, ja puvun kaavan sovittaminen sovitusnukelle + tekeminen se lakanakankaasta ensin-> saat istuvamman vaatteen. 

Vierailija
75/97 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein itse ja säästin. Tässä tapauksessa iltapuvut 😂🤣😅👍

Vierailija
76/97 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompelen itse paljon, mutta en nyt puutu tuohon varsinaiseen leninkiin, mutta yleisellä tasolla en koskaan suostuisi ompelemaan  tuhdille ihmiselle pastellisävyisestä kankaasta. Ne kaikki lihottavat kantajaansa monta kiloa. 

Ko koltussakin olisi kokonaan musta väri ollut parempi.

Vierailija
77/97 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee ihan mieleen oman äitini tekeleet minulle kun olin 80-luvulla murrosikäinen.

Vierailija
78/97 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

siis kiva idea että haluaa itse tehdä pukunsa mutta kun ei taidot riitä..

Ja maku. 

Vierailija
79/97 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puku on hyvin linjassa hänen eduskunnan kyselytunneilla osoittamansa maun ja ajattelumallien kanssa. Sopiva, yksilöllinen valinta siis. Ikävä kyllä.

Vierailija
80/97 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ompelen itse paljon, mutta en nyt puutu tuohon varsinaiseen leninkiin, mutta yleisellä tasolla en koskaan suostuisi ompelemaan  tuhdille ihmiselle pastellisävyisestä kankaasta. Ne kaikki lihottavat kantajaansa monta kiloa. 

Ko koltussakin olisi kokonaan musta väri ollut parempi.

Tai tummansininen. Sekin olisi arvokas väri, ja sopisi pyöreälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän