Mitä hyvää kasvisruokaa olet tehnyt viimeaikoina?
Kommentit (65)
Lisäsin tomaattisoseen jauhelihasötkötykseen.
Mangocurryä riisin kanssa. Kasvissosekeiton. Sienirisoton. Uunijuureksia. Feta-pinaatti-pasta-uunivuoan. Hernekeiton. Nää nyt tällä viikolla.
Murekepyöryköitä. Perunarieskaa. Pizzaa. Siinä oli kyllä juustoja.
Vierailija kirjoitti:
Kaurapuuroa brunssiksi.
Päivälliseksi paistoin sipulisilppua, valkosipulia ja kidneypapuja, päälle purkki tomaattimurskaa. Couscousia lisukkeeksi.
Miten vatsasi kestää tuon sipulin, valkosipulin ja papu yhdistelmän..?
Marinoitua, paistettua tofua kuutioina pataan mihin laitin ennen broileria. Tuli ihan älyttömän hyvää! Sekaani olen edelleen mutta syön kala-kasvispainotteisesti
Vierailija kirjoitti:
Palstamammat eivät tee edes tavallista ruokaa, lapsille makaroonia ja nakkeja, itselle kaupasta pullaa ja sipsejä.
Sulla tuli kirjoitusvirhe. Tuohan on palspapappojen lapsilleen tarjoamaa ruokaa. Heille itselleen kasvisruokaa on olut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaurapuuroa brunssiksi.
Päivälliseksi paistoin sipulisilppua, valkosipulia ja kidneypapuja, päälle purkki tomaattimurskaa. Couscousia lisukkeeksi.
Miten vatsasi kestää tuon sipulin, valkosipulin ja papu yhdistelmän..?
Meillä syödään noita kaikkia usein ja ei ole kellään perheessä ongelmia. Jokaisen maha on erilainen.
Marry me halloumia, oli kyllä hyvää!
Engelmungelin maustetut kasvisgretoot
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lehtipihviä
Ei oo kasvis.
On jos tehdään lehdistä
Vierailija kirjoitti:
Borssia, melkein kasvis.
Borsch-keitto on mun tiedon mukaan kasviskeitto. Paitsi jos laittaa jotain maitotuotetta päälle.
Pitääkin tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Engelmungelin maustetut kasvisgretoot
Nää on muuten hyviä!
Palak paneer
Channa Aloo Gobi
Gobi Manchurian
Ja monia muita täältä:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Borssia, melkein kasvis.
Borsch-keitto on mun tiedon mukaan kasviskeitto. Paitsi jos laittaa jotain maitotuotetta päälle.
Pitääkin tehdä.
On se kasvisruokaa, vaikka olisi maitotuotetta mukana. Vegaania se ei silloin enää ole. Monilla on kokemukseni mukaan vaikeuksia erottaa nämä toisistaan.
Pinaattilettuja ja puolukkahilloa. Helppo, halpa ja hyvä. Laitoin kylläkin maitoa ja munaa eli ei ole vegaaninen
Kastiketta HK:n sinisestä. Siinä on niin vähän lihaa että menee kasviksesta.
Ei oo kasvis.