Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä annat miehellesi joululahjaksi? Oma pää lyö ihan tyhjää.

Vierailija
07.12.2024 |

Kaikki hyvät ideat on jo käytetty edellisinä vuosina. Mitään turhaa tavaraa en halua ostaa. Suklaa ja lahjakortit ovat taas todella persoonattomia. 

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostava lautapeli on meillä se juttu. Ihan loistavaa ajanvietettä ja ajattelun haastoa, iloa ja pientä kisaa. Wingspan esimerkiksi nyt viimeisimpänä. Juu, kaikki eivät ole pelailijoita, mutta mitäs jos tänä jouluna kokeilisi? 

Vierailija
62/73 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdetään uudeksi vuodeksi New Yorkiin koko perheellä, joten sovittiin, että jokaiselle maks yksi paketti. Ostin miehelle paidan. Yleensä ostan jonkun elämyksen, esim konserttiliput tai liput johonkin urheilutapahtumaan 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostava lautapeli on meillä se juttu. Ihan loistavaa ajanvietettä ja ajattelun haastoa, iloa ja pientä kisaa. Wingspan esimerkiksi nyt viimeisimpänä. Juu, kaikki eivät ole pelailijoita, mutta mitäs jos tänä jouluna kokeilisi? 

Pelit on kyllä kivoja! Mä ostin uuden kysymyspakan Smart 10, joka meidän suosikki.

Vierailija
64/73 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pil lua

Eihän tuo ole mikään erityislahja vaan tavallinen arkinen toiminto. 

Vierailija
65/73 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
66/73 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öö, eikö tuo ole aika naiivia? Ei aikuiset pelaa lautapelejä, tietokonepelejä tai muutakaan. 

Vierailija
67/73 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kunnon Lego-paketti tai Steamin lahjakortti

Vierailija
68/73 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aku Ankka klassikko -tilaus

Vierailija
69/73 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin miehelleni melua vaimentavat langattomat kuulokkeet, jotka saa yhdistettyä telkkariin. Saa katsottua pelejä rauhassa, kuulee selostuksen vaikka perhe häärii ympärillä. On ollut mieleinen lahja eikä olisi hoksannut ostaa itse.

Vierailija
70/73 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei osteta toisillemme mitään.

Vierailija
71/73 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylpylälomapaketti tai ylipäätään minkäänlainen matka oman eukon kanssa on kyllä typerin ja naismaisin lahja ikinä.

Jos oma mies sanoisi noin, niin alkaisin miettiä mikä järki on olla yhdessä. Lahjaksi mies voisi saada allekirjoitetut avioeropaperit.

Sama. Mä ostin viime jouluna jonkun elämyslahjapaketin, jossa oli hotelli, oma poreallas, fine dining illallinen ja aamupala. Ihan paras viikonloppu. Paljon seksiä, viiniä, olutta, ruokaa, jonkin verran kaupungilla kiertelyä, taas seksiä. Tänä vuonna mies kysyi että mentäiskö uudelleen vastaavalle reissulle. Ei ole valitettavasti nyt mahdollista mutta jos ei oma mies tuollaiselle reissulle mun kanssa haluaisi niin ihmettelisin syvästi miksi oltaisiin edes yhdessä.

Vierailija
72/73 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna ostin neulepuseron, nahkavyön ja nahkahansikkaat. Näiden tiedän tulevan käyttöön. Moni aiempi lahja on jäänyt nurkkiin pölyttymään. Mietin myös lippua lempparibändin keikalle. 

Yksi mitä olen usein miettinyt, olisi lahjakortti uniikin kauluspaidan teettämiseen. Saisi omien mittojensa mukaan itse valitsemastaan kankaasta, halutuilla yksityiskohdilla. Ehkä ensi jouluna. 

Vierailija
73/73 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta miehelle hotellilahjakortti tyttöystävänsä kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi