Mitä annat miehellesi joululahjaksi? Oma pää lyö ihan tyhjää.
Kaikki hyvät ideat on jo käytetty edellisinä vuosina. Mitään turhaa tavaraa en halua ostaa. Suklaa ja lahjakortit ovat taas todella persoonattomia.
Kommentit (73)
Antaisin täysihoidon sängyssä koko joulupyhien ajan. Harmi vaan ettei tänäkään jouluna ole miestä :(
Vierailija kirjoitti:
Kylpylälomapaketti tai ylipäätään minkäänlainen matka oman eukon kanssa on kyllä typerin ja naismaisin lahja ikinä.
Jos oma mies sanoisi noin, niin alkaisin miettiä mikä järki on olla yhdessä. Lahjaksi mies voisi saada allekirjoitetut avioeropaperit.
Vierailija kirjoitti:
Anna jotain naismaisen typerää, vaikkapa pieni skumppapullo ja hotelliviikonloppu oman eukon kanssa.
:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin näin miehenä että hajuveden kanssa ei juurikaan voi mennä pieleen ja nimenomaan niin että hankit sellaisen jota haluat ruoksutella miehesi iholta.
Eikös miesten tuoksuja kutsuta partavesiksi? Niin tai näin, tuoksu on tosi vaikea lahja ellei tiedä toisen mieltymystä. Aika harva keski-ikäinen tavismies edes tuoksuja käyttää. Mun puolesta saisi; olisi ihanaa nuuskutella miestäni, mutta pakettiin ne tuoksut jää.
Partavesi on eri asia kuin parfyymi tai vastaava tuoksu. Partavesi on hajustettu kasvovesi, jota laitetaan kasvoille parranajon jälkeen.
Minä ostin vuosiuistimen, nahkahanskat ja tohvelit (villaa). Minulla ei ole varaa "elämyslahjoina" etelänmatkoihin.
Vierailija kirjoitti:
Juurikin tuon stressin takia ,eli ei keksi hyvää tarpeellista lahjaa,päätimme mieheni kanssa jo vuosia sitten ettemme anna lahjoja toisillemme.Ei joulu-synttäri-tai häälahjaakaan.
Me olemme toistemme lahjoja joka päivä.
Miten opetatte lapsille lahjojen antamista ja saamista? Tulevissa parisuhteissaan saattaa olla nyrpeä puoliso
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin näin miehenä että hajuveden kanssa ei juurikaan voi mennä pieleen ja nimenomaan niin että hankit sellaisen jota haluat ruoksutella miehesi iholta.
Meillä menisi tämä haaskoon koska mies ei tykkää käyttää mitään tuoksuja.
Vierailija kirjoitti:
20 vuotta vanhan miestenparfyymin löysi rakas mieheni kylpyhuoneen kaapinsa periltä. Toi sen mun eteen nuuhkittavaksi, että voiskohan tätä vielä käyttää vai onko mennyt pilalle. Täysin avaamaton. Siitä voi jotain päätellä.
Pärinäpoika ei mitään tuoksuttimia päälleen suihkuttele. Sehän pian peittää moottoriöljyn ja polttoaineen ymv. ihanat aromit. Kerran ostin lahjaksi uusia, oikeasti laadukkaita T-paitoja, koska niitä se käyttää takin alla pakkasellakin. Ne on vieläkin paketissaan, koska eihän sitä nyt uusia, ennen kuin vanhat on käytetty loppuun. Ja loppuun käytetty tarkoittaa, että ne lähes kirjaimellisesti tippuu päältä. Ne on niitä parhaita, tuhannessa pesussa ihanan pehmeiksi kuluneita ja mitä nyt muutamasta reiästä jossain kainalossa, eihän niitä kukaan näe...
Eli kyllä voi hajuvedenkin kanssa mennä pieleen. Tai siinä mielessä ei, että onhan se ihan se ja sama, minkä merkkinen puteli se siellä hyllyssä lymyää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylpylälomapaketti tai ylipäätään minkäänlainen matka oman eukon kanssa on kyllä typerin ja naismaisin lahja ikinä.
Jos oma mies sanoisi noin, niin alkaisin miettiä mikä järki on olla yhdessä. Lahjaksi mies voisi saada allekirjoitetut avioeropaperit.
Tasan näin. Mulla on hyvä mies eikä edes haluaisi mihinkään matkalle ilman minua. Uskokaa tai älkää, mutta jotkut parisuhteet on ihan onnellisiakin. Kerran Tallinnan reissulla oli mukana joku työmaaporukka ja kuulin tullessa bussissa, kun ne jutteli keskenään siellä siellä peräpenkeillä. Fiksuja miehiä ne oli kaikki ja yksi sanoi, ettei hänen tulisi mieleenkään tämmöiselläkään matkalla pettää vaimoaan, vaikka varmaan olisi mahdollisuuksiakin. Hän sanoi, että me ollaan vaimon kanssa parhaat ystävät ja rakastetaan toisiamme ja ollaan toisillemme uskolliset. Muut myötäili asiaa, ei siellä ilmeisesti kukaan ollut mitään sikailuja harrastanut. Enimmäkseen ne puhuikin työasioistaan vaikka osasi ne huumoriakin heittää.
Eli on niitä hyviäkin miehiä olemassa, ja sellaiseksi lasken omankin mieheni. Monessa asiassa olen elämässäni ollut epäonnekas, mutta tässä minua on onnistanut. Ollaan oltu yhdessä jo yli 40 vuotta.
Kyllähän sitä jokainen voi rietastella mielin määrin, aina siihen joku löytyy, jos se niin tärkeätä on. Mutta ei sitten pidä ihmetellä, miksi avioliitto ei kestänytkään ja vaikka kestäisi, niin siitä puuttuu lämpö ja hyvä mieli ja siinä eletään kuin kaksi toisilleen vierasta saman katon alla. Onko näistä miehistä jotenkin mukavaa ja metkaa pettää omaa vaimoaan? Saako siitä jotakin potkua elämäänsä? Jos ei halua olla vaimolleen hyvä, niin miksi olla yhdessä? Mutta joo, ei tähän tarvitse vastata, tarkoitus vain herätellä ajattelemaan, mikä elämässä on tärkeintä ja mistä se oikea onni koostuu.
Jatketaan juttua joululahjoista.
Niente.
Kauan aikaa sitten sovittu, että ei lahjoja aikuisille.
Vierailija kirjoitti:
Viikon matka yhdelle hengelle jonnekin lämpimään.
Ostaisin tuon kyllä ennemmin itselleni.
En mitään. Ei aikuinen ihminen mitään lahjaa tartte. Eipä sillä kun en minäkään saa lahjaa,ellen itselleni osta.
Vierailija kirjoitti:
Joku ihana hemmottelupaketti kylpylässä tai herkkukori tuoksukynttilöineen :)
:D Tässä oltiin ostamassa lahjaa miehelle eikä itselleen.
Hieromasauva, liukuvoidetta ja pullo Koskenkorvaa.
Ostakaa kumpikin itse itsellenne lahja, josta tykkäätte ja joka kiinnostaa. On se sitten tarpeeseen hankittu tai haaveiden täyttämistä, ihan sama! Hankkikaa se hyvä mieli itse. Siten pääsette nauttimaan myös sen toisen hyvästä tuulesta. Ongelma ratkaistu.
En Oikein saanut sun lyhyestä aloituksesta selville, millainen sun mies on.
Minun miehelle aion ostaa tänä vuonna tämän nimikirjaimilla kaiverrettuna
https://saarnigb.fi/products/puinen-mustetaytekyna-jalava-james-gilbert…
Moottorimiehelle hankkisin jotain esim. täältä (olen siis korsolainen)
https://www.google.com/aclk?sa=l&ai=DChcSEwiE2YeL3JWKAxXZVZEFHRSEF2oYAB…