Vihreät ehdottaa: maahan muutto kolminkertaiseksi!
Tällaista ehdotusta vihreiltä!
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/dbc5bd90-6cb8-4ea9-808f-d3a6f8942…
Kommentit (96)
Vierailija kirjoitti:
Juui tästä syystä meillä on nyt vihdoin oikeistohallitus.
Lisää näitä uutisia niin vihervasdareiden kannatus tippuu entisestään.
Ei ole vassareiden ehdotus.
Vierailija kirjoitti:
EK ja Häkämies tavoittelee 50000 maamua vuosittain.
Näillä tavoittella saattaa Suomessa muuttua muukin kuin ilmasto... mutta mikäpä siinä minulla ei ole ongelmia parran kasvun eikä lihansyönnin kanssa.
No, viestini ei mennyt läpi, enkä jaksa kirjoittaa yhtä tarkasti uudestaan, mutta hain työpaikkaa, jossa oli aika alhaiset osaamisvaatimukset. Kohtalainen kieltaito, 2. asteen koulutus, kyky tehdä vuorotöitä ja surkeaan palkkaan sopeutuminen. Minua ei valittu, vaikka täytin ja ylitin hakuehdot, enkä suuresta halukkuudestani tai osittain soveltuvasta työkokemuksesta huolimatta päässyt haastattelua pidemmälle. Työnantaja paljasti että muutamaan paikkaan oli ollut n. 700 hakijaa, eli työvoimapula iskee. Terveydenhuoltoonkin, jossa on joukkoirtisanomisia. Wolttikuskien työmääräkään tuskin lisääntyy, kun yhä harvemmilla on varaa ostaa mitään. Mistä niitä työpaikkoja tänne muuttaville oikein ilmaantuu?
Todellisuudesta vieraantuneetko meillä asioista päättää. Pakkohoitoon nämä kuuluu.
Minä ehdotan: Vihreät muuttakoot islamilaisiin maihin!
Vierailija kirjoitti:
Tulkaas nyt hesalaiset kertomaan miksi vihreillä niin kova kannatus Helsingissä? Mitä hyvää ovat saaneet aikaan? Maalaisena en ymmärrä kun hesan ulkopuolella vihreillä joku 2% kannatus.
Olen asunut Helsingissä yli kolmekymmentä vuotta. En tunne yhtään vihreiden kannattajaa. En todellakaan ymmärrä, kuka noita äänestää. Päinvastoin, kun ongelmat täällä lisääntyy koko ajan, porukka on valmiina toivottamaan kaikki vihreät ja maa**nmuuttajat huitsin Nevadaan.
Vierailija kirjoitti:
Vihreät, SDP, Vasemmisto, RKP ovat ehdottaneet 40000 henkilön/v sopulin haalimista Suomeen "työvoima pulaa helpottamaan"
Eli kaikki ne ryhmät, jotka eivät itse tekisi töitä vaikka niistä maksettaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihreät, SDP, Vasemmisto, RKP ovat ehdottaneet 40000 henkilön/v sopulin haalimista Suomeen "työvoima pulaa helpottamaan"
Eli kaikki ne ryhmät, jotka eivät itse tekisi töitä vaikka niistä maksettaisiin.
Petteri Orpo (Kok.): ei päivääkään töissä!
Vierailija kirjoitti:
Taas yksi syy lisää kiertää noiden vaaliteltat vielä kauempaa.
Minä en kierrä,minä menen ja kysyn ja vaadin vastauksia,koska tämä hulluus loppuu ei riitä mikään kun me tarvitaan näitä,se on jo paskanpuhumiseksi todettu,ja rikollisuus näiden joukossa moninkertainen.
Kuka hullu on mennyt taas äänestämään Kokoomusta?! Nyt Petteri Orpo järjestää huippuosaajia kehitysmaista Suomeen ihan estoitta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mm. Ennen valintaansa kansanedustajaksi Orpo työskenteli Turun Aikuiskoulutuskeskuksen yrityspalvelujohtajana vuosina 20052007.
Kokoomus hakkaa käsiään yhteen kun persut sai tänkin väännettyä "Vihervasemmiston" syyksi.
Ei taida olla yhtäkään asiaa mistä persu ei öyhöttäis? Ratkasuita ei mietitä, eikä edes tarvita, kunhan vaan saa öyhöttää!
Hukkukaa euron pensaanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mm. Ennen valintaansa kansanedustajaksi Orpo työskenteli Turun Aikuiskoulutuskeskuksen yrityspalvelujohtajana vuosina 20052007.
Poliittinen suojatyöpaikka, ei oikeaa rehellistä palkkatyötä. Petteri Orpolla ei ole minkäänlaisia edellytyksiä toimia Aikuiskoulutuskeskuksessa johtajana sen enempää koulutuksensa kuin työkokemuksensakaan perusteella. Petteri Orpoa ei kuuna päivänä kutsuttaisi edes työhaastatteluun, jos hän koulutusalan paikkoja kyselisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poliittinen suojatyöpaikka, ei oikeaa rehellistä palkkatyötä. Petteri Orpolla ei ole minkäänlaisia edellytyksiä toimia Aikuiskoulutuskeskuksessa johtajana sen enempää koulutuksensa kuin työkokemuksensakaan perusteella. Petteri Orpoa ei kuuna p
"rehellinen palkkatyö" kuten kaupan kassana istuminen pätevöittää johtamaan mitä vaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EK ja Häkämies tavoittelee 50000 maamua vuosittain.
Minä ehdotan, EK muuttakoon islamimaihin.
Vierailija kirjoitti:
Kokoomus hakkaa käsiään yhteen kun persut sai tänkin väännettyä "Vihervasemmiston" syyksi.
Ei taida olla yhtäkään asiaa mistä persu ei öyhöttäis? Ratkasuita ei mietitä, eikä edes tarvita, kunhan vaan saa öyhöttää!
Hukkukaa euron pensaanne.
Persuja hävettää oma tilanteensa. Persut on kaksi kertaa ollut hallituksessa, ja molemmilla kerroilla Suomeen on roudattu helvetisti jengiä kehitysmaista. Persujen intressi on tietysti saada huomio toisaalle. Nyt huomio kääntyi Vihreisiin, vaikka persut on tälläkin hetkellä tukemassa Kokoomuksen politiikkaa hallituksessa, ja siihen politiikkaan kuuluu kiilusilmäinen oudon jengin kuskaaminen estoitta maahan tekemään paskaduuneja paskapalkalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, senkö takia orpuli leikkasi aikuiskoulutuksesta.🙈
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihreät voisivatkin muuttaa toisiin maihin.
Niinhän se meni vielä 90-luvulla. Hörhöt joilla oli kauhea tarve auttaa lähtivät afrikkaan tai johonkin avustustyöhön. Nykyiset on liian laiskoja siihen joten heidän mielestä koko maailma pitää tuoda tänne elätettäväksi.
Kunpa tuo olisikin kohta taas noin. Päästäisiin kahdesta ongelmasta eroon tässä maassa kerralla.
Hyvinvointivaltio siis pelastettaisiin tämän teorian mukaan 44 000 työikäisen vuosittaisella nettomaahaanmuutolla. Kukaan ei sensijaan näe tässä mitään ongelmia, kuten se että tulijoista yli 90% on täysin vieraasta kulttuurista saapuvia miehiä? Onko tulijoilla ylipäätään halua ylläpitää hyvinvointivaltiota ja tätä nykyistä valtiota, sekä sen lakeja ja käytäntöjä? Tiedän että meillä tavataan olla vähän sinisilmäisiä, mutta ei kai kukaan voi oikeasti olla aivan niin imbesilli.