Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aamu-tv:ssä keskustellaan miten miehet nykyään miettivät onko enää soveliasta avata naiselle ovea.

Vierailija
07.12.2024 |

Mutta ei hätää, myös miehelle voi avata oven, joten se ei olekkaan enää mitään sukupuolittunutta käytöstä.

Anna mun kaikki kestää...

Kommentit (123)

Vierailija
121/123 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle on kerran nainen tiuskaissut, että "osaan kyllä itsekin avata oven!".

-Mies.

Ja tuon perusteella kohtelet ihan jokaista naista huonosti seuraavat vuosikymmenet?

Niin minullekin yksi mies tiuskaisi "mene mursu pois edestä", kun pidin hänelle ovea auki. En silti yleistä sitä kaikkiin miehiin, suurin osa osaa käyttäytyä asiallisesti.

Hetkinen. Eikös jokainen mies ollut raisk*aja ja naistenvihaaja. Näin minulle on feministit ja media opettanut.

Tietenkin jokaista tuntematonta miestä pitää varoa. Se ei poista sitä etteikö mies osaisi sanoa kiitos, kun aukaisen hänelle oven.

Vierailija
122/123 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin no tätä tasoa ne on joidenkin ongelmat nykyään, että kokeekohan nainen nyt tulevansa alistetuksi jos hänelle oven avaa? Tuleeko siinä jotenkin viestitettyä että nainen on oven avaajan mielestä niin avuton, ettei edes ovea pysty avaamaan itse vaan tarvitsee siihen miehen apua?

Siis eihän naiselle, perkele, naisoletetulle, avata ovea sen takia et hän on nainen. Itse avaan oven toki myös miehelle tai nykyisin, perkele, miesoletetulle riippuen tietysti onko tulija sopivalla etäisyydellä. Naisella tietysti etäisyys voi olla ööö pitempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/123 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no tätä tasoa ne on joidenkin ongelmat nykyään, että kokeekohan nainen nyt tulevansa alistetuksi jos hänelle oven avaa? Tuleeko siinä jotenkin viestitettyä että nainen on oven avaajan mielestä niin avuton, ettei edes ovea pysty avaamaan itse vaan tarvitsee siihen miehen apua?

Siis eihän naiselle, perkele, naisoletetulle, avata ovea sen takia et hän on nainen. Itse avaan oven toki myös miehelle tai nykyisin, perkele, miesoletetulle riippuen tietysti onko tulija sopivalla etäisyydellä. Naisella tietysti etäisyys voi olla ööö pitempi.

Ei tietenkään avata sen takia että on nainen, mutta eihän se estä häntä "kokemasta" että hänen kykyjään nyt väheksyttiin tms. jos hän tykkää tulkita kaikki asiat pahiten päin niin että saisi siitäkin pahastua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä