Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aamu-tv:ssä keskustellaan miten miehet nykyään miettivät onko enää soveliasta avata naiselle ovea.

Vierailija
07.12.2024 |

Mutta ei hätää, myös miehelle voi avata oven, joten se ei olekkaan enää mitään sukupuolittunutta käytöstä.

Anna mun kaikki kestää...

Kommentit (123)

Vierailija
101/123 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo voi olla myös seksuaalista ahdistelua jos teolle ei löydy molemminpuolista ymmärrystä ja täyttää siten miehelle rikoksen tunnusmerkit.

Jos ruma mies avaa oven, se on ahdistelua, mutta komealta mieheltä se on romanttinen ja herrasmiesmäinen teko.

Rumien miesten harhaluulo. Availlaan nyt vaan niitä ovia ihan kaikille. 

Vierailija
102/123 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan sitä aikaa kun miehet koitti iskeä mua vielä kaduilla! En ole saanut enää samalla tavalla huomiota, johtuu varmaan ettei miehet uskalla enää avoimesti flirttailla naisille kun jotkut alkaa huutamaan ahdistelua! 

Tuntuu että nykyaikana miehet ei uskalla enää lähestyä naisia romanttisessa ja seksuaalisessa mielessä ahdistelusyytteiden pelossa, mitenkähän parin muodostus nykyaikana tai tulevaisuudessa enää onnistuu. Sitten perheiden muodostus.

Minulle ei ole koskaan käynyt noin. Ei edes baarissa. Tuota tapahtuu vain kauniille naisille. Meille rumille naisille ei koskaan. Billua tullaan pyytäämään ja seksuaalisesti ahdistelemaan, ja koska olemme rumia, meidän tulisi olla onnellisia siitä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/123 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten kannattaa nyt lopettaa se naisten pelkääminen ja olemassa olon anteeksipyytely ja kasvattaa selkäranka. Kun joka käänteessä nöyristelet niin ei se ihme ole jos muijaa ei löydy.

Vierailija
104/123 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan sitä aikaa kun miehet koitti iskeä mua vielä kaduilla! En ole saanut enää samalla tavalla huomiota, johtuu varmaan ettei miehet uskalla enää avoimesti flirttailla naisille kun jotkut alkaa huutamaan ahdistelua! 

Tuntuu että nykyaikana miehet ei uskalla enää lähestyä naisia romanttisessa ja seksuaalisessa mielessä ahdistelusyytteiden pelossa, mitenkähän parin muodostus nykyaikana tai tulevaisuudessa enää onnistuu. Sitten perheiden muodostus.

Todennäköisemminhän parinmuodostus onnistuu, jos se perustuu johonkin muuhunkin kuin pelkkään ulkonäköön - mitä nuo kadulla tapahtuvat lähestymiset ovat olleet.

Vierailija
105/123 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo voi olla myös seksuaalista ahdistelua jos teolle ei löydy molemminpuolista ymmärrystä ja täyttää siten miehelle rikoksen tunnusmerkit.

Niin, jos mies vielä katsoo päin naista ja sanoo jotain ja siten rikkoo turvallisen tilan julkealla, alistavalla käytöksellään. Pöyristyttävää!

Vierailija
106/123 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin yritetään hämmentää kohtuullisia tasa-arvon vaatimuksia.

Herrasmies avaa kyllä oven kenelle tahansa, myös naisille. En ole ikinä joutunut hankaluuksiin siitä että käyttäydyn huomaavaisesti. 

Miksi miehen pitäisi käyttäytyä perinteisten sukupuoliroolien mukaisesti?

Miksi iso osa miehistä toivoo Itä-Euroopassa tai Aasiassa asuvaa perinteisistä perhearvoista kiinnostunutta naista? 

Vierailija
107/123 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herrasmies avaa kyllä oven kenelle tahansa, myös naisille. En ole ikinä joutunut hankaluuksiin siitä että käyttäydyn huomaavaisesti. 

Miksi miehen pitäisi käyttäytyä perinteisten sukupuoliroolien mukaisesti?

Toki myös hieno nainen avaa oven perässä tulevalle.

Vierailija
108/123 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kunnon sota palauttaisi takaisin maan pinnalle ja loppuisi tällaisten turhuuksien vatkaaminen liiassa hyvinvoivuudessaan ja tylsyydessään.

Vierailija
109/123 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten kannattaa nyt lopettaa se naisten pelkääminen ja olemassa olon anteeksipyytely ja kasvattaa selkäranka. Kun joka käänteessä nöyristelet niin ei se ihme ole jos muijaa ei löydy.

Pas kat kukaan nöyristele, mutta tämä tarina  nyt sopii taas ylen agendaan miesten kelvottomuudesta. Ellet ymmärtänyt pelätä oven avaamista, niin ehkä ylen keskustelun jälkeen ymmärrät alkaa miettimään suuttuuko joku. Pelon ilmapiiriä ja varpaillaan olon ruokkimista miehille. Ettei nyt vain joku nuori nainen ala kokea turvatonta tilaa. 

Vierailija
110/123 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuäideille täytyy olla välinpitämätön.

Vierailija
111/123 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin kyllä toksisesti maskuliinisena setämiehenä (eli pahin mahdollinen olio), että avaanko ovea nuorelle naiselle. Yleensä en. Kun kaikki tulkitaan limaiseksi lähentelyksi, ei enää tiedä mitä voi tehdä ja mitä ei.

Et voi voittaa tässä pelissä.

Miksi ja miten Suomi onnistuttiin pilaamaan muutamassa vuosikymmenessä?

Ei vuosikymmenessä vaan viidessä viimeisessä vuodessa 

Vierailija
112/123 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkuäideille täytyy olla välinpitämätön.

Mistäs sinä ne erotat?

Vierailija
113/123 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on kerran nainen tiuskaissut, että "osaan kyllä itsekin avata oven!".

-Mies.

Vierailija
114/123 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Mies.

Ja tuon perusteella kohtelet ihan jokaista naista huonosti seuraavat vuosikymmenet?

Niin minullekin yksi mies tiuskaisi "mene mursu pois edestä", kun pidin hänelle ovea auki. En silti yleistä sitä kaikkiin miehiin, suurin osa osaa käyttäytyä asiallisesti.

Vierailija
115/123 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä avaan oven aina, kun se on luontevaa. Mitä väliä on iällä tai sukupuolella tässä asiassa? Ihan tavallisista käytöstavoista puhutaan. N30

Vierailija
116/123 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uhriutuja naisille ainoastaan.

Vierailija
117/123 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua harmittaa että miehiä kiusataan nykyään näillä jutuilla. Typeriä tyyppejä on kaikissa, sekä miehissä että naisissa, mutta nyt yleistetään rankasti. Itse en ole koskaan kokenut koko miessukupuolta ahdstelevaksi, vaikka pari kolme kertaa on tällaisia kusipäitä vastaan tullut elämän varrella. Osaan kyllä erottaa ihmiset toisistaan ks olla yleistämättä.

Toivon myös,ettei naisten kohdalla yleistyksiä tehdä, enkä kyllä ainakaan lähipiirissä koe, että näin tehtäisiin.

T. Nainen 44

Vierailija
118/123 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hetkinen. Miksi nimenomaan herrasmies? Miksi ei ihan vaan kohtelias henkilö?

Vierailija
119/123 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Itse olen avannut ovea kenelle sattuu. Kerran yksi nainen alkoi jotain mutisemaan "olisin kyllä itsekin sen osannut avata" pamautin omen takaisin kiinni. Sai itse avata. 

Vierailija
120/123 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Mies.

Ja tuon perusteella kohtelet ihan jokaista naista huonosti seuraavat vuosikymmenet?

Niin minullekin yksi mies tiuskaisi "mene mursu pois edestä", kun pidin hänelle ovea auki. En silti yleistä sitä kaikkiin miehiin, suurin osa osaa käyttäytyä asiallisesti.

Hetkinen. Eikös jokainen mies ollut raisk*aja ja naistenvihaaja. Näin minulle on feministit ja media opettanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi