Poliisi otti kiinni 41 rähinöivää äärivasemmistolaista anarkistia itsenäisyyspäivänä
Kommentit (510)
Vierailija kirjoitti:
Miksi siinä n-kulkueessa oltiin naamat peitossa? Pelkäättekö että äiti saa selville mitä puuhaatte?
Onko naaman peittäminen sallittua vain vasemmistoanarkisteille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen isänmaallinen oikeasti. Nämä mustiin pukeutuvat, naamioituneet, epävireisesti sotarummuttavat, na tsitervehdyksiä esittävät, uhkaavat tyypit pois mun isänmaallisuudesta.
Kouluttautukaa, menkää töihin, maksakaa veroja. Perustakaa yrityksiä, istuttakaa puita. Niitä ulkomaalaisille mahdollisesti maksettavia tukia ei annettaisi teille kuitenkaan. Te pelotatte pois ne kouluttautuneet ulkomaalaiset, joita Suomi todella tarvitsee.
Minkälaista kuvaa Suomi antaa ulkomaille, kun tällainen porukka saa poliisin suojeluksessa esiintyä itsenäisyyspäivänä pääkaupungin keskeisimmillä paikoilla, jopa eduskuntatalon edessä? Mua hävettää.
Hyvä kirjoitus! Olen samaa mieltä.
Oli sirellä Eduskuntatalon portailla joku aika sitten Elokapinakin tuhoamassa kansallismonumenttiamme.
Vierailija kirjoitti:
Tämä 41 henkilön sakki on sen verran tyhmää, että kusi omiin muroihinsa. Ne, jotka jäivät pidätetyksi, ovat syyllistyneet poliisin väkivaltaiseen vastustamiseen, josta seuraa merkintä rikosrekisteriin. Kun sitten hakee töitä jostaina paremmasta yrityksestä, joka vaatii rikosrekisteriotteen, niin tulee ongelma. Yritys katsoo, että kyseinen henkilö ei sovellu firmaan töihin.
Luulen, että työnteko ei kuulu tuon jengin arvoihin, muiden elättinä kelan tuilla oleminen sen sijaan antaa mahdollisuuden keskittyä anarkiaan ja vallankumouksen valmisteluun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi siinä n-kulkueessa oltiin naamat peitossa? Pelkäättekö että äiti saa selville mitä puuhaatte?
Onko naaman peittäminen sallittua vain vasemmistoanarkisteille?
Vassarianarkisteilta tämä tapa on alunperin tullutkin. :)
-Mustan blokin taktiikka, joka peittää mielenosoittajien henkilöllisyyden, on käytössä ympäri maailmaa ja liitetään usein äärivasemmistoon, mutta äärioikeistokin on omaksunut sen.
Sen osallistujat yhdistetään usein äärivasemmistoon, kuten anarkismiin, anarkokommunismiin tai globalisaation vastaiseen liikkeeseen. Muun muassa äärivasemmistolainen Antifa-liike on käyttänyt usein mustaa blokkia. IL
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni natsikulkueen vastustaminen on pelkästään normaalin ihmisen käytöstä. Ei se tee kenestäkään äärivasemmistolaista.
Kaukana normaaleista nämä rähisijät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni natsikulkueen vastustaminen on pelkästään normaalin ihmisen käytöstä. Ei se tee kenestäkään äärivasemmistolaista.
Minun mielestä normaalit ihmiset eivät mene hautausmaalle huutamaan.
Ja huutele ohikulkijoille "tapa ittes!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestä normaalit ihmiset eivät mene hautausmaalle huutamaan.
Ja huutele ohikulkijoille "tapa ittes!"
Nuoruudessani meidän kotikylillä pyöri nainen joka huuteli ohikulkijoille juuri tuollaisia kehoituksia tai sitten jotain hävyttömiä. Jossain vaiheessa taisivat kunnallispamput saada siitä tarpeekseen kun kerran tuli poliisit valkotakkisten seurana ja veivät kahelin mennessään. Nykyään ei hulluista huolehdita ja ne saa vapaasti pyöriä kaduilla.
Vierailija kirjoitti:
En oikein ymmärrä miksi nämä vastustavat 612 kulkuetta eikä suomi herää-porukkaa?
Ei ne uskalla, siinä voi jo tulla osumaa, jos poliisin silmä välttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstavassarille tuollainen rähinöinti ja älämölö on normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helsinki ilman n*tseja ja Varisverkoston punahaisulin on aivan turha tulla kiistämään äärivasemmiston poliittista väkivaltaa. Se nähtiin eilen jälleen ja mihin poliisi olikin hyvin varautunut etukäteen.
Esittelemme itsenäisyyspäivälle mellakkaa suunnittelevat äärivasemmistolaiset.
Helsinki ilman n*tseja: Puukkoja esittelevä ääriryhmä aktivoitui, vasemmistopoliitikko uhoaa poliisille, järjestäjä käräjillä tuhopolttoyrityksestä
612-kulkueesta valittanut ex-ministeri Li Andersson esiintyy huomenna väkivaltaisen Vasarajengin tukitilaisuudessa
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/7abeb0b6-1f8a-4113-adef-1c99a79fb5eb
Lukenaa nämä uutiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oikein ymmärrä miksi nämä vastustavat 612 kulkuetta eikä suomi herää-porukkaa?
Ei ne uskalla, siinä voi jo tulla osumaa, jos poliisin silmä välttää.
Niinpä. On paljon turvallisempaa isolla sakilla heitellä kulkueessa soihtu kädessä käveleviä mummoja ja lapsia lumipalloilla ja ties millä oksilla ja kivillä.
Hautarauhan rikkominen on muuten rikos, josta voidaan tuomita enimmillään vuoden ehdottomaan vankeuteen. Tähän syyllistyivät useat Hietaniemen hautausmaalle tunkeutuneet vasurit. Toivottavasti joku tekee rikosilmoituksen.
Väärin. Poliisilla ja mielenosoittajilla oli erilainen käsitys mielenosoitusoikeudesta tässä tapauksessa, ja osa mielenosoittajista kieltäytyi noudattamasta poliisin käskyjä, jolloin poliisi hajotti mielenosoituksen ja pakotti mielenosoittajat siirtymään, jota he vastustivat, jotkut myös fyysisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sitten nat*itervehdyksen tekeminen mielestäsi normaalia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sitten nat*itervehdyksen tekeminen mielestäsi normaalia?
Ei tietenkään. Miksi sinun mielestäsi itsemurhakehoitusten huutelu ja ihmisten heitteleminen ties millä on normaalin ihmisen käytöstä?
Mediassa sanotaan, että vasemmisto vastustaa "äärioikeistolaista " 612 kulkuetta. Eli jätettiin ääri-sana pois. Eli tarkoittaako tuo, että jos nuo hullut eivät olleet teidän mielestä äärivasemmistoa, niin silloin tuo porukka edustaa normaalia tavallista vasemmiston äänestäjää?
Vierailija kirjoitti:
Niin? Heidät on jo vapautettu.
Kuulemma. Saas nähdä mitä metkuja keksivät seuraavaksi? Pilkkanaan pitävät laillista, demokraattista yhteiskuntaa.
Nämä varisverkoston ja laitavasemmiston psykoosissa olevat hörhöt kuuluvat psykiatriseen pakkohoitoon, lukkojen taakse.