Sinkkunaiset. Missä harrastuksissa teitä löytää?
Reilu pari vuotta nyt tullut yksikseen oltua ja tullut tutkiskeltua omaa sielunmaisemaa, niin tuntuu että nyt olis valmis uuteen suhteeseen. Tindereihin ja muihin seuranhakupalstoille en halua profiilia tehdä. Ajattelin jos alottaisi uuden harrastuksen, niin onko ehdottaa mistä harrastuksista löytyisi myös naisia? Onko esim. jotkut kamppailulajit/itsepuolustuslajit missä käy myös naisia?
Kiitos asiallisista vastauksista.
Kommentit (216)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah! Niin suomalaista. Minulle itseasiassa lenkkipolulla kävi vähän saman tyylinen. Olin koiran kanssa lenkillä ja tultiin naista vastaan niin hän pysähtyi ja sanoi jotain hauskaa minun koirasta, niin kuin alottaisi keskustelun, vastasin takaisin jotain ja naisen kanssa tuijotettiin toisia vähän aikaa kunnes jatkoin matkaa. Se jäi sitten ikuiseksi arvoitukseksi heittikö nainen vain huulta vai oliko se todellinen keskustelun avaus ja hän olisi ollut kiinnostunut 😄
No mutta ilmeisesti sä et ollut kiinnostunut, kun jatkoit vaan matkaa etkä jatkanut juttua. Ihmetyttää kun näissä aina tyypit jäävät miettimään, oliko toinen ollut kiinnostunut - mitä väliä sillä on, jos itseä ei kerran kiinnostanut???
Eipä sillä oikeastaan olekkaan, mutta olisihan se kiva että olisi joku "koodi" mistä tajuaisi. Itse en ainakaan halua olla tungetteleva ja miten tuosta voi edes juttua jatkaa kun ei tunne toista. Tämän takia helpompi jutella jossain harrastuksissa kun ei tarvitse pelätä hiljaisia hetkiä ja että sormi jäisi suuhun.
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä on samat naamat vuodesta toiseen ja myös vasta eronneita naisia. Yhden kerran kokeilinkin ja 2 viikkoa riitti. Vähän aikaa juteltiin ja juttu luistikin ihan mukavasti. Nainen pyysi kotiinsa kahville ja kun saavuin nainen olikin joku röökimuija joka odotti tupakalla ja näin että oli humalassa vaikka esitti selvää. Mentiin sitten sisälle niin nainen sanoo että ollaan sitten hiljaa kun tyttö nukkuu. Olin vähän että mitäh? kun ei ollut mitään lapsestaan maininnut. No nainen keittää kahvit ja rupeaa avautumaan miehistä ja sydänsuruista. "Olethan kunnon mies?". Tajuan että nainen vasta eronnut. Koko tilanne on niin turn-off kun voi olla. Vilkuilen ympärille että jospa tämä onkin piilokamera, mutta en näe siihen viittaavaa. Juon kahvin, kiitän seurasta ja kun pääsen kotiin niin poistan ensin naisen mätseistä ja sen jälkeen koko Tinderin. Toivottavasti nyt ymmärrät miksi en ole Tinderissä.
Eli kohtasit yhden oudon tyypin ja siksi et uskalla kokeilla enää? Juu ei, en todellakaan ymmärrä, miksi et ole Tinderissä. Minä olin Tinderissä kolme viikkoa, ja kävin muutaman tyypin kanssa ihan fiksuja keskusteluja. Kävin kahden kanssa treffeillä - olivat fiksuja ja mukavia. Näistä toisen kanssa kolahti kunnolla ja aloimme tapailla. Kyllä siellä varmasti on myös "samoja naamoja vuodesta toiseen", mutta tulee myös uusia.
Sinun kannattaa myös vähän hioa sitä, ketä matchaat, ja juttele ihmisten kanssa ennen kuin mietit treffejä. Jo se, että nainen kutsui sut kotiinsa, olisi normaalisti ollut merkki siitä, että joko on jotain ongelmaa tai sitten haussa on irtoseksiä. Juttele siis enemmän kuin "vähän aikaa" ja kysele olennaisia asioita. Silloin sulle selviää, että toinen on vastaeronnut yh ja voit siirtyä seuraavaan. Tinderissä on aika monenlaisia naisia. Kannattaa lukea naisen profiiliteksti - kyllä siitä vähän saa osviittaa, että millainen tyyppi on kyseessä. Priorisoi ihmisiä, jotka kertovat itsestään, elämästään ja harrastuksistaan, äläkä mene ekoilla treffeillä toisen kotiin. Fiksut naiset haluavat tavata julkisella paikalla. Sovi treffit vaikka kahvilaan tai museoon - jos juttu ei luista, pääset helposti häipymään vaikka puolen tunnin päästä.
Jos olet ruma, et mistään. Heti kun avaat suusi, kaikki ovat varattuja, haluavat olla rauhassa tai heille tulee kiire lähteä.
Mikä vain harrastus, jossa käy naisia. Kuitenkin, koska suurin osa naisista haluaa harrastaa rauhassa, ilman että tullaan iskemään, ei kannata lähetyä suoraan. Tutustu ennemmin siihen selkeästi varattuun, ehkä hieman vanhempaan, sosiaaliseen naiseen ja kerro hänelle olevasi sinkku joka etsii tositarkoituksella naista itselleen. Kyllä se sana lähtee kiertämään ja kiinnostuvat sinkkunaiset hakeutuvat lähellesi ja tutustumaan paremmin.
Olen ollut vähän tuollaisena vanhempana varattuna naisena yhdessä harrasteryhmässä, tosin kyseinen nuori mies oli ihan umpirakastunut erääseen naiseen, hieman järjestelin tilaa tutustumiselle ja tunteiden kertomiselle, ovat nykyään onnellisesti naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi suurin osa naisista ei ilmoita lapsesta biossa?
Eikös valtaosa kuitenkin ilmoita? Toisaalta viestitellessä lapsi varmaan tulee esiin, jos kyselet toisen elämästä, elämäntyylistä jne. Kannattaa jutella toisen kanssa jonkin aikaa, niin luulisi, että tulee tällaiset asiat ilmi. Toki jos toinen ei kerro, niin kyllähän se silloin vedättämistä on, enkä itsekään sellaista ymmärrä. Itse ilmoitan aina, että lapsia on, eikä se kuitenkaan ole ollut este kiinnostavien ihmisten yhteydenotoille.
Vierailija kirjoitti:
Minä tapasin mieheni lenkkipolulla. Hän käveli vastaan ja sen näkee, kun toinen katsoo silmiin, vaikka olis pitkällä. Hän oli kohdallani ja sanoi, että tais silmät naulautua kiinni. Olin siinä, että joo näin kävi ja naurahdin. Siitä jatkoin kävelyä toiselle kierrokselle ja hän tuli vastaan taas tietenkin, kun kiersi päinvastaseen suuntaan. Sitten hän sanoi, että tossa puolessa välissä on toi pieni kesäkiska niinku varmasti tiedät. Olin joo.. Hän sanoi, että sulla on puolikierrosta aikaa miettiä käveletkö sinne odottamaan, niin tarjoan kahvit tai jotain juotavaa.
Minä menin sinne. Menin sinne siksi, koska tuli heti hyvä fiilis siitä miehestä. Ollaan oltu 4 vuotta kimpassa nyt.
Mukava tarina. Harmi, kun en itse ole noin supliikki. On tuollaista silmiin katselua ollut, mutta siihen se on jäänyt. -M
Neulominen, puutarhanhoito, retkeily.
Aplle vinkiksi, että liity Suomen latuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää harrastuksissa tulla häiritsemään?
Häiritsemään? Kaikki ei ole samanlaisia kuin sinä. Missä ne ihmiset sitten kohtaa jos ei harrastuksissa? Minua on naiset lähestyneet monissa paikoissa ja en koskaan pidä sitä häiriköintinä, itse asiassa pidän sitä arvossa että jotkut vielä uskaltavat lähestyä kun on tuollaisen asenteen omaavia ihmisiä kuin sinä.
Mä tapasin mieheni kaverin kautta. Että on niitä muitakin paikkoja missä tavata.
Entäs kun et tapaa kavereiden kautta, mitäs sitten? Kaikki ei biletä jatkuvasti.
Kaverin kautta tapaaminen ei edellytä jatkuvaa bilettämistä. Kaverin siihen kyllä tarvitsee.
Tilastollisesti suurin osa suhteista syntyy tuttujen ja tutun tuttujen välille. Paras tapa parantaa pariutumismahdollisuuksiaan on laajentaa omaa sosiaalista piiriään.
Seurakunnan vapaaehtoishommissa ja tilaisuuksissa. Olen esim. järkkärinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tapasin mieheni lenkkipolulla. Hän käveli vastaan ja sen näkee, kun toinen katsoo silmiin, vaikka olis pitkällä. Hän oli kohdallani ja sanoi, että tais silmät naulautua kiinni. Olin siinä, että joo näin kävi ja naurahdin. Siitä jatkoin kävelyä toiselle kierrokselle ja hän tuli vastaan taas tietenkin, kun kiersi päinvastaseen suuntaan. Sitten hän sanoi, että tossa puolessa välissä on toi pieni kesäkiska niinku varmasti tiedät. Olin joo.. Hän sanoi, että sulla on puolikierrosta aikaa miettiä käveletkö sinne odottamaan, niin tarjoan kahvit tai jotain juotavaa.
Minä menin sinne. Menin sinne siksi, koska tuli heti hyvä fiilis siitä miehestä. Ollaan oltu 4 vuotta kimpassa nyt.
Mukava tarina. Harmi, kun en itse ole noin supliikki. On tuollaista silmiin katselua ollut, mutta siihen se on jäänyt. -M
"Supliikki" on näitä myrkyllisten miesten höpinöitä.
Normaali ihminen osaa puhua ja kuunnella. Kukaan ei odota että vedät stand up-keikan.
Mikä ihmisiä vaivaa, että käydään alapeukuttamassa jonkun tavallisia vastauksia siitä mitä hän harrastaa? Itse vastasin boulderoinnin ja huomasin nyt että kolme ihmistä ei pidä vastauksesta. Jos harrastaisin vaikka lasten kivittämistä, niin en ihmettelisi alanuolia, mutta mitä vastustettavaa on kiipeilyssä?
"Miksi suurin osa naisista ei ilmoita lapsesta biossa?"
Miksi pitäisi, kun ei ole sitä lasta sulle parittamassa.
Normaaleilla 30-90-vuotiailla aikuisilla on lapsia, naisilla keskimäärin 1,2.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet ruma, et mistään. Heti kun avaat suusi, kaikki ovat varattuja, haluavat olla rauhassa tai heille tulee kiire lähteä.
Tai sitten jos olet formulakuski tai NHL:n supertähti, niin ne normaalipainoiset ja muuten normaalit naiset ovatkin yllättävän kiinnostuneita.
M39
Vierailija kirjoitti:
Uimassa ja salilla käyn. Seuraa en etsi enkä halua, että mua noissa lähestytään. Olen siellä kuntoilemassa.
Nykyajan nainen voimaantunut ei tarvitse miehiä mihinkään. Kaikki miesten tekemät ei-suostumukselliset lähestymiset tulisi määritellä ahdisteluksi.
Vierailija kirjoitti:
Ai lapsettomat tuossa ikäryhmässä ovat sitten jotenkin "epänormaaleja"?
Vierailija kirjoitti:
Nyt puhutaankin sinkkujen pariutumismarkkinoista ja siellä lapsia ennestään omaavien status on muuta kuin väestöllä keskimäärin. Kyllä se katsotaan deittisovelluksia käyttävien mielestä huijaamiseksi ja toisen ajan hukkaamiseksi, jos jätät niin oleellisen asian kuin lapset kertomatta. Joillekin miehille tapailunaisen lapset ja yh-status voivat olla ihan ok, mutta monille miehille se taas on ehdoton turn off, koska eivät halua tulevaisuutta, missä mukana on naisen exän siittämät lapset. Jonkinlainen primitiivinen reaktio, missä taustalla tietyt biologiset intressit.
Tämä meni nyt ohi aiheen, kun ketjussa käsitellään harrastepaikkoja missä sinkkunaisia voisi lähestyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai lapsettomat tuossa ikäryhmässä ovat sitten jotenkin "epänormaaleja"?
Ei siinä noin sanottu.