Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinkkunaiset. Missä harrastuksissa teitä löytää?

Vierailija
06.12.2024 |

Reilu pari vuotta nyt tullut yksikseen oltua ja tullut tutkiskeltua omaa sielunmaisemaa, niin tuntuu että nyt olis valmis uuteen suhteeseen. Tindereihin ja muihin seuranhakupalstoille en halua profiilia tehdä. Ajattelin jos alottaisi uuden harrastuksen, niin onko ehdottaa mistä harrastuksista löytyisi myös naisia? Onko esim. jotkut kamppailulajit/itsepuolustuslajit missä käy myös naisia?

Kiitos asiallisista vastauksista.

Kommentit (216)

Vierailija
61/216 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekakuoroissa on aina pulaa miehistä. Nykyään on myös pop-viihde-kevyenmusiikin kuoroja, jos  perinteinen klasarikuoromusiikki ei tunnu omalta.

Vierailija
62/216 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tekisi mieli tiukkaa tavaraa. Mistä sitä saisi tilattua kotiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/216 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marttakerhossa jossa pilkataan miesten pieniä pippeleitä . Sinne voi tulla tutustumaan jos speksit riittää.

Vierailija
64/216 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansalaisopiston kurssit. Tosin etukäteen ei voi tietää onko ryhmä täynnä eläkeläisiä vai ei. Mutta ainakin keramiikka ja muut käsityökurssit on suosittuja. Kielikurssilla tai liikuntaryhmissä voi olla vähän iäkkäämpää porukkaa. 

Vierailija
65/216 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jooga, Pilates, Mindfulness tunnit, eli periaatteessa ryhmäliikuntaa. 

Vierailija
66/216 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Latailen leikkikalujani, kolmas satsi kotiviiniä tulossa tänä syksynä, silittelen sillä välin kisuani. Joskus käyn ulkona mutta joskus taas en. Polttelen piippua parvekkeella ja kasvatan kukkia. Olen malli, joten vapaa-aikana en jaksa ehostaa ulkomuotoani. Heittelen poliiseja lumipalloilla, etenkin kesäisin.

Vierailija
67/216 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun tekisi mieli tiukkaa tavaraa. Mistä sitä saisi tilattua kotiin?

Bauhausista.

Vierailija
68/216 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan videopelejä (kotona) koiran kanssa lenkkeilyä (yleensä metsissä koska niissä on rauhallista ja se metsän tunnelma on ihanan rauhoittava) valokuvausta (vähän siellä sun täällä)

Vierailija
69/216 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niitä mistaan löydä. Yksi vanhempi työkaverimies usein kyselee "oliko sulla joku nainen kylässä viikonloppuna". Ei ollut. Ei alle 35-vuotiaita, normaalipainoisia naisia ole enää vapailla markkinoilla. Tämä kollegani väitti että on niitä. Ei kyllä ole. En ole vuosikausiin missään edes nähnyt yksin kulkevaa, alle 35-vuotiasta naista. Mitään mummoa en huoli.

M39

Taas näitä miehiä, joille ei kelpaa kuin itseään nuorempi nainen. Ok, se on oma valinta jäädä yksin. 

Vierailija
70/216 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tapasin mieheni lenkkipolulla. Hän käveli vastaan ja sen näkee, kun toinen katsoo silmiin, vaikka olis pitkällä. Hän oli kohdallani ja sanoi, että tais silmät naulautua kiinni. Olin siinä, että joo näin kävi ja naurahdin. Siitä jatkoin kävelyä toiselle kierrokselle ja hän tuli vastaan taas tietenkin, kun kiersi päinvastaseen suuntaan. Sitten hän sanoi, että tossa puolessa välissä on toi pieni kesäkiska niinku varmasti tiedät. Olin joo.. Hän sanoi, että sulla on puolikierrosta aikaa miettiä käveletkö sinne odottamaan, niin tarjoan kahvit tai jotain juotavaa.

Minä menin sinne. Menin sinne siksi, koska tuli heti hyvä fiilis siitä miehestä. Ollaan oltu 4 vuotta kimpassa nyt.

Vierailija
71/216 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niitä mistaan löydä. Yksi vanhempi työkaverimies usein kyselee "oliko sulla joku nainen kylässä viikonloppuna". Ei ollut. Ei alle 35-vuotiaita, normaalipainoisia naisia ole enää vapailla markkinoilla. Tämä kollegani väitti että on niitä. Ei kyllä ole. En ole vuosikausiin missään edes nähnyt yksin kulkevaa, alle 35-vuotiasta naista. Mitään mummoa en huoli.

M39

Taas näitä miehiä, joille ei kelpaa kuin itseään nuorempi nainen. Ok, se on oma valinta jäädä yksin. 

Minua vanhemmat täytyy taluttaa rollaattorille.

Vierailija
72/216 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tapasin mieheni lenkkipolulla. Hän käveli vastaan ja sen näkee, kun toinen katsoo silmiin, vaikka olis pitkällä. Hän oli kohdallani ja sanoi, että tais silmät naulautua kiinni. Olin siinä, että joo näin kävi ja naurahdin. Siitä jatkoin kävelyä toiselle kierrokselle ja hän tuli vastaan taas tietenkin, kun kiersi päinvastaseen suuntaan. Sitten hän sanoi, että tossa puolessa välissä on toi pieni kesäkiska niinku varmasti tiedät. Olin joo.. Hän sanoi, että sulla on puolikierrosta aikaa miettiä käveletkö sinne odottamaan, niin tarjoan kahvit tai jotain juotavaa.

Minä menin sinne. Menin sinne siksi, koska tuli heti hyvä fiilis siitä miehestä. Ollaan oltu 4 vuotta kimpassa nyt.

Hyvä teille.  99% tapauksista tää olisi mennyt tyyliin  "Tais silmät naulautua kiinni".. "öö mitä?"... "Niin siis niinku naulautua. Silmät. Sillai tiiäks".. "öö tota no en kyl..."... "Njoo läheks tonne kiskalle?".."tota..enmä...mul on vähän kiire..kissal on joku hätä, pitää mennä"..  *nopeita askelia*

Vierailija
73/216 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä teille.  99% tapauksista tää olisi mennyt tyyliin  "Tais silmät naulautua kiinni".. "öö mitä?"... "Niin siis niinku naulautua. Silmät. Sillai tiiäks"..

Etenkin jos joku 40v setämies lähestyy nuorta lenkkeilijää.

Vierailija
74/216 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssikurssit!

Täällä odotamme, että tulet hellästi keinuttamaan lantiotasi meitä vasten ja tappelemme, kuka sinut saa.

Vierailija
75/216 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erilaiset taidekurssit ovat täynnä naisia. Siellä ainakin saisi olla ainoana miehenä kukkona tunkiolla :D 

Vierailija
76/216 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokakurssit, liikuntakurssit ja erityisesti tanssikurssit. Idea on mennä sinne oppimaan uusia asioita ja tutustumaan ihmisiin ihmisinä eikä vongata seksiä. Vasta kun kurssi on loppumaisillaan, voit hyvin varovaisesti pyytää naisen puhelinnumeroa. 

Vierailija
77/216 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä teille.  99% tapauksista tää olisi mennyt tyyliin  "Tais silmät naulautua kiinni".. "öö mitä?"... "Niin siis niinku naulautua. Silmät. Sillai tiiäks"..

Totta. Usein se menee niin että mies on joko paljon vanhempi ja/tai hyvin epäviehättävä verrattuna naiseen tai muuten niin creepy, että nainen haluaa vain paeta nopeasti paikalta. Miehen pitäisi olla suunnilleen samanikäinen kuin nainen, samassa sarjassa ulkonäöllisesti ja vielä sosiaalisesti taitava, jotta tuollainen lähestyminen voisi käytännössä onnistua. Ja mieluiten naiselle entuudestaan tuttu.

Vierailija
78/216 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näissä pitää kovin monen asian natsata, että toinen lähtee - pitää muistaa, että silloin kun ihminen on lenkillä, voi olla, että hänellä on aikaa vain sen lenkin verran. Ja silloin, kun kohtaa tuntemattoman, niin jotta haluaisi lähteä tutustumaan, täytyy sen toisen onnistua herättämään mielenkiinto. Aika harvan kohdalla pelkkä ulkonäkö herättää kiinnostuksen - itselläni esimerkiksi ei KOSKAAN - ja toisaalta aika harva kiinnostuu vain siksi, että se toinen kiinnostui. Myös kommunikaatiossa korostuu nmoin lyhyen kohtaamisen aikana kaikki vivahteet, ja kaiken täytyy mennä just oikein - esim. itselläni olisi tökkinyt tuon miehen melkoisen saneleva ja käskyttävä asenne. Jos olisin ollutkin alustavasti kiinnostunut, olisin voinut lähteä kahville, jos toinen olisi sanonut vaikka, että "tossa puolessa välissä on kesäkiska, ja mielelläni tarjoisin sulle kahvin, jos sulla on aikaa? Mulle tuli kiva fiilis tästä kohtaamisesta ja olisi mukava istahtaa hetkeksi ja jutella" tai jotain muuta vastaavaa. Haluan, että minulta KYSYTÄÄN, ei että minulle SANELLAAN. Itse olisin siis antanut pakit siksi, että toinen olisi sanonut "sulla on puoli kierrosta aikaa päättää" ja "tarjoan kahvit" sen sijaan että kysyisi, saako tarjota.

Nojoo, mut ollaan erilaisia. Enkä tarkoita tätä pahalla - uskon, että miehesi on varmaan ihan hyvä tyyppi, tuskinpa muuten yhteen olisitte päätyneet. Pointtini on vain se, että eri ihmisille toimii kovin erilaiset asiat, ja noin lyhyen tapaamisen jälkeen on täysin arpakauppaa, onnistuuko sanavalinta just oikein. Kun toista eio tunne yhtään, pienilläkin asioilla on merkitystä. Ja siksi nämä lenkkipolulla kohtaamiset ovat äärimmäisen epätodennäköisiä.

Vierailija
79/216 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et ap halua tehdä seuranhakuprofiilia Tinderiin tai muualle? Siellä ainakin itse olen kohdannut samanhenkisiä ihmisiä - huomattavasti todennäköisemmin ja nopeammin kuin jos menisin jonnekin museoihin haahuilemaan tai johonkin harrastuskerhoon. Tinderissä ainakin kaikki etsivät seuraa, ei tarvitse arpoa, odottaa ja ihmetellä. Uuteen harrastuksen mennessä siellä on ehkä 20-40 muuta ihmistä, joista puolet vastakkaista sukupuolta. Näistä vain osa on sinkkuja ja näistä vain osa etsii seuraa. Ja kuinka suurella todennäköisyydellä heistä joku on just oikeanlainen, jonka kanssa on vetovoimaa ja kiinnostusta molemminouolisesti? Kyllähän harrastusten parista VOI löytyä kumppani, mutta se on kiinni monista sattumista ja tuurista. Voi olla, että se oikea tyyppi tulee samaan harrastusryhmään vasta kolmen vuoden päästä, kun taas Tinderissä hän voi olla jo nyt. Jos aloittaa harrastuksen vain löytääkseen kumppanin, voi tulla kärsimätön ja turhautunut olo, jos ei sieltä mitään löydäkään.

Nämähän eivät sulje toisiaan pois. Kannattaa elää aktiivisesti, harrastaa ja käydä paikoissa, mutta voihan sitä samaan aikaan pitää Tinder-profiiliakin.

Vierailija
80/216 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et ap halua tehdä seuranhakuprofiilia Tinderiin tai muualle? Siellä ainakin itse olen kohdannut samanhenkisiä ihmisiä - huomattavasti todennäköisemmin ja nopeammin kuin jos menisin jonnekin museoihin haahuilemaan tai johonkin harrastuskerhoon. Tinderissä ainakin kaikki etsivät seuraa, ei tarvitse arpoa, odottaa ja ihmetellä. Uuteen harrastuksen mennessä siellä on ehkä 20-40 muuta ihmistä, joista puolet vastakkaista sukupuolta. Näistä vain osa on sinkkuja ja näistä vain osa etsii seuraa. Ja kuinka suurella todennäköisyydellä heistä joku on just oikeanlainen, jonka kanssa on vetovoimaa ja kiinnostusta molemminouolisesti? Kyllähän harrastusten parista VOI löytyä kumppani, mutta se on kiinni monista sattumista ja tuurista. Voi olla, että se oikea tyyppi tulee samaan harrastusryhmään vasta kolmen vuoden päästä, kun taas Tinderissä hän voi olla jo nyt. Jos aloittaa harrastuksen vain löytääkseen kumppanin, voi tulla kärsimätön ja turhautunut olo

Kyllä ihan tavallinen ihminen voi löytää puolisen netistä.