Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinkkunaiset. Missä harrastuksissa teitä löytää?

Vierailija
06.12.2024 |

Reilu pari vuotta nyt tullut yksikseen oltua ja tullut tutkiskeltua omaa sielunmaisemaa, niin tuntuu että nyt olis valmis uuteen suhteeseen. Tindereihin ja muihin seuranhakupalstoille en halua profiilia tehdä. Ajattelin jos alottaisi uuden harrastuksen, niin onko ehdottaa mistä harrastuksista löytyisi myös naisia? Onko esim. jotkut kamppailulajit/itsepuolustuslajit missä käy myös naisia?

Kiitos asiallisista vastauksista.

Kommentit (216)

Vierailija
1/216 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geokätköilemästä

Vierailija
2/216 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salilla käyn

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/216 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boulderointi

Vierailija
4/216 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neulontakerho

Vierailija
5/216 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Judo

Vierailija
6/216 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
7/216 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Capoeirassa oma mieheni löysi uuden naisystävän.

Vierailija
8/216 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä mistaan löydä. Yksi vanhempi työkaverimies usein kyselee "oliko sulla joku nainen kylässä viikonloppuna". Ei ollut. Ei alle 35-vuotiaita, normaalipainoisia naisia ole enää vapailla markkinoilla. Tämä kollegani väitti että on niitä. Ei kyllä ole. En ole vuosikausiin missään edes nähnyt yksin kulkevaa, alle 35-vuotiasta naista. Mitään mummoa en huoli.

M39

Vierailija
9/216 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiraharrastuksissa on paljon sinkkunaisia ja syystä. Mieluummin vaikka aids-tukikeskuksesta.

Vierailija
10/216 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hevostallilta.

Vierailija
11/216 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimassa ja salilla käyn. Seuraa en etsi enkä halua, että mua noissa lähestytään. Olen siellä kuntoilemassa.

Vierailija
12/216 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä kaikki käyvät salilla. Siis ihan kaikki.

Vierailija
13/216 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn keikoilla ja risteilyillä. Olen niissä selvin päin ja yleensä ilman seuraa. 

Vierailija
14/216 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saku piireistä. Naiset ovat melkolailla vallaneet sakemanni piirit. Suojelua ja jälkeä harrastavat miehet viedään äkkiä. Mistä tiedän? Koska olin yhden kesän töissä paimenia harrastavan naisen talossa, sanoi nähneensä vierestä miesten kihlautuvan muutaman vuoden sisään. Ota ekaksi koiraksi narttu. Kerro olevasi aloittelija. https://www.pedigreedatabase.com/classifieds.html?g=puppies

Vierailija
15/216 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niitä mistaan löydä. Yksi vanhempi työkaverimies usein kyselee "oliko sulla joku nainen kylässä viikonloppuna". Ei ollut. Ei alle 35-vuotiaita, normaalipainoisia naisia ole enää vapailla markkinoilla. Tämä kollegani väitti että on niitä. Ei kyllä ole. En ole vuosikausiin missään edes nähnyt yksin kulkevaa, alle 35-vuotiasta naista. Mitään mummoa en huoli.

M39

No kylläpäs on vapaana, olen tuollainen ja lisäksi vielä sporttinen. Käytännössä koko elämäni ollut vapailla markkinoilla. Tinderiä kokeillut välillä mutta siellä ei saa muuta kuin pahan mielen.

Ja aloittajan kysymykseen, lenkkipolulta löytää ja ehkä saliltakin lähitulevaisuudessa. N30

Vierailija
16/216 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssi, mutta niistä naisita taitaa 75% olla jotain erityisseksiläisiä, mutta miehistä 95%, joten niistä 25% heteroista ei ole kovaa kilpailua!

Vierailija
17/216 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelyllä käyn. Siinähän sitä ihmisiä tapaa.

Vierailija
18/216 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkienasettelu.

Vierailija
19/216 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M39

No kylläpäs on vapaana, olen tuollainen ja lisäksi vielä sporttinen. Käytännössä koko elämäni ollut vapailla markkinoilla. Tinderiä kokeillut välillä mutta siellä ei saa muuta kuin pahan mielen.

Ja aloittajan kysymykseen, lenkkipolulta löytää ja ehkä saliltakin lähitulevaisuudessa. N30

Ei ole vapaana 39-vuotiaille papoille, jotka eivät hyväksy myös naisten vanhenevan.

Vierailija
20/216 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa mun harrastaa rauhassa, älkää tulko iskemään. :)